Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

KRAJ ÚSTECKÝ

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Aktualizace Územní energetické koncepce Ústeckého kraje (2019) [akt. 2019]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: Realizace ekonomického potenciálu úspor v konečné spotřebě energie a v primární spotřebě
energie ve všech sektorech s maximálním využitím dotačních prostředků.
- Realizace potenciálu úspor v budovách veřejného sektoru uplatňováním dotací z OPŽP, Zelené
úsporám a využíváním EPC v majetku obcí a kraje.

Deskriptory:
II.d hospodaření a úspory energie
II.e obnovitelné zdroje energie
XII.a ochrana ovzduší a klimatu
XVII.a legislativní a regulační prostředí
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)


Zvolit jiný cílshow

regionální

Realizace ekonomického potenciálu úspor v konečné spotřebě energie a v primární spotřebě
energie ve všech sektorech s maximálním využitím dotačních prostředků.
- Realizace potenciálu úspor v budovách veřejného sektoru uplatňováním dotací z OPŽP, Zelené
úsporám a využíváním EPC v majetku obcí a kraje.

Akční plán adaptace na změnu klimatu v podmínkách Libereckého kraje (2021) (Liberecký kraj)
Plán regionální péče pro oblast duševního zdraví v Praze 2020-2030 (hl.m. PRAHA)
Koncepce politiky hl. m. Prahy ve vztahu k národnostním menšinám 2021-2025 (hl.m. PRAHA)
Koncepce hl. m. Prahy pro oblast integrace cizinců 2022–2027 [akt. 2022] (hl.m. PRAHA)
Klimatický plán hl. m. Prahy do roku 2030 (hl.m. PRAHA)
Koncepce péče o zeleň v hl. m. Praze (2010) (hl.m. PRAHA)
Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020 (hl.m. PRAHA)
Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, aktualizace č. 2a (2019) [akt. 2019] (Olomoucký kraj)
11 ZÚR OK navrhují vymezení a upřesnění specifických oblastí pro území, ve kterém se projevují problémy v oblasti hospodářského rozvoje a sociální soudržnosti obyvatel území. Význam problémů těchto oblastí přesahuje hranice uvedených obcí a ovlivňuje vyvážený udržitelný rozvoj zejména okrajových částí Olomouckého kraje s přesahem vlivů i do sousedních krajů. Za zásadní problémy se považuje vysoká míra nezaměstnanosti, nevyvážená vzdělanostní struktura, nízká úroveň mezd a omezená mobilita obyvatel za prací. Mezi další specifické oblasti se zařazují:
11.1. SOB-k1 obce příslušející k ORP Zábřeh;
11.2. SOB-k2obce příslušející k ORP Uničov a (včetně města Libavá, bez
obce Štarnov);
11.3. SOB-k4 obce příslušející k ORP Konice;západní část území ORP Litovel – obce Bouzov, Slavětín, Luká;
– obec Pavlov v ORP Mohelnice;
– západní část území ORP Prostějov - obce Bousín, Buková,
Drahany, Malé Hradisko, Niva, Otinoves, Protivanov, Rozstání,
Krumsín, Myslejovice, Plumlov, Prostějovičky, Ptení, Stínava,
Vícov;
11.4. *viz 11.3
11.5. *viz 11.3
11.6. SOB-k3
– obec Potštát, Luboměř pod Strážnou, Radíkov, k. ú. Středolesí
a Uhřínov u Hranic v ORP Hranice;
– obce příslušející k ORP Lipník nad Bečvou;
– obec Kozlov v ORP Olomouc
11.7. *viz 11.6;
11.8. SOB-k5
– jižní část území ORP Prostějov - obce Hruška, Němčice nad
Hanou, Vrchoslavice, Mořice, Víceměřice, Nezamyslice, Dřevnovice,
Tištín, Koválovice-Osíčany, Pavlovice u Kojetína, Srbce,
Vitčice, Doloplazy, Dobromilice
– jihozápadní část území ORP Přerov - Tovačov, Oplocany, Lobodice,
Uhřičice, Polkovice, Kojetín, Měrovice nad Hanou,
Stříbrnice, Křenovice;

oblastní

Realizace ekonomického potenciálu úspor v konečné spotřebě energie a v primární spotřebě
energie ve všech sektorech s maximálním využitím dotačních prostředků.
- Realizace potenciálu úspor v budovách veřejného sektoru uplatňováním dotací z OPŽP, Zelené
úsporám a využíváním EPC v majetku obcí a kraje.


místní

Realizace ekonomického potenciálu úspor v konečné spotřebě energie a v primární spotřebě
energie ve všech sektorech s maximálním využitím dotačních prostředků.
- Realizace potenciálu úspor v budovách veřejného sektoru uplatňováním dotací z OPŽP, Zelené
úsporám a využíváním EPC v majetku obcí a kraje.

Strategie ICT ve městě Bílina (2020) (Bílina)
Územní energetická koncepce Prostějov (2013) (Prostějov)
Adaptační strategie města Třebíče na dopady změny klimatu (2022) (Třebíč)
Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022) (Jihlava)
Aalborgské závazky Statutárního města Jihlavy (2015) (Jihlava)
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015) (Břeclav)