Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Prachatice

Názvy hierarchických úrovní
1. "Prioritní osa"
1.1 "Strategický cíl"

Rozbalit detaily

Strategický plán rozvoje města Prachatice 2015-2022

1. Dopravní a technická infrastruktura

1.1 Zlepšit dopravní připojení města na hlavní silniční tahy jako důležitého základního předpokladu rozvoje města

Deskriptory:
XI.a silniční doprava

1.2 Zlepšit stávající stav a budovat novou dopravní a technickou infrastrukturu

Deskriptory:
XI.a silniční doprava
XI.j bezpečnost v dopravě
XI.k nemotorová doprava
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)

1.3 Zvýšit ochranu města proti povodním a přívalovým dešťům, mj. zajištěním vsakování srážkové vody do půdního profilu nebo svedením do vodoteče

Deskriptory:
XII.i ochrana akumulace vod a vodních zdrojů

2. Kulturní dědictví, cestovní ruch a volnočasové aktivity

2.1 Profilovat město Prachatice jako spádové centrum cestovního ruchu, aktivních volnočasových aktivit, relaxace a kongresové turistiky

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace

2.2 Zajistit průběžnou obnovu a údržbu kulturního dědictví při zachování jeho specifických hodnot

Deskriptory:
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění

2.3 Zlepšit předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu se zaměřením na jeho různé druhy se současným využitím potenciálu kulturního dědictví

Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění

2.4 Zlepšit kvalitu vybavenosti v oblasti sportu a dalších volnočasových aktivit

Deskriptory:
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace

3. Životní prostředí a územní rozvoj

3.1 Zachovat kvalitní přírodní a životní prostředí a zlepšovat ho na základě nových poznatků vědy a výzkumu

Deskriptory:
XII.e ochrana přírody a krajiny, chráněná území

3.2 Zachovat funkčně a esteticky vyvážené, ekologicky stabilní a reálně produkční krajiny a jejích hodnot

Deskriptory:
XII.e ochrana přírody a krajiny, chráněná území

3.3 Uvážlivě plánovat na úseku územního rozvoje

Deskriptory:
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)

4. Kvalita života a bydlení

4.1 Zlepšit předpoklady pro plnohodnotně kvalitní život všech věkových skupin obyvatelstva

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)

5. Sociální a zdravotní péče

5.1 Zajistit předpoklady pro dostupné a kvalitní sociální a doprovodné služby, zdravotní péči a účelnou prevenci

Deskriptory:
IX.a sociální poradenství
IX.b sociální péče
XIII.b kvalita a dostupnost zdravotní péče a služeb

6. Podpora podnikání

6.1 Zajistit předpoklady pro rozvoj podnikatelského prostředí

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí

7. Efektivní a komunikující veřejná správa

7.1 Zvýšit efektivitu fungování veřejné správy poskytující dostatek informací o své činnosti a zapojující občany do procesu správy věcí veřejných

Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XVII.h participace občanů na veřejné správě

8. Školství a lidské zdroje

8.1 Zajistit předpoklady pro kvalitní vzdělanost jako základ konkurenceschopných lidských zdrojů

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání

8.2 Zajistit předpoklady pro spolupráci škol všech úrovní, aby vzdělávání žáků bylo snadnější a příjemnější z hlediska získávání vědomostí

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání

8.3 Zajistit předpoklady pro výchovu mládeže (rodina - škola)

Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
X.d služby pro rodiny a děti

8.4 Umožnit trvalé celoživotní vzdělávání všem

Deskriptory:
VI.i celoživotní učení