Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

KRAJ PLZEŇSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Produktová skupina"
1 "Produkt"
1.1 "Akční plán"

Rozbalit detaily

Koncepce rozvoje cestovního ruchu Plzeňského kraje 2014-2020

Kultura, vzdělávání, zábava

Plzeňský kraj v proměnách historie

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
Zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a sociálních médiích
Motivovat turistická informační centra v jednotlivých městech k vzájemné podpoře, výměně propagačních materiálu a informování o kraji jako o celku
Posílit navigační systém (informační tabule, ukazatele) v rámci kraje a v blízkosti jeho hranic
Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)

Tradiční chutě Plzeňského kraje

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XXI.b zájmová činnost a rekreace
Propagovat a rozšířit stávající produkt Pivní stezky o další gastronomické zážitky
Motivovat zaměstnance turistických informačních center, aby vedle hlavních atraktivit cestovního ruchu podávali aktivně také informace o možnostech stravování a prohlídek minipivovarů
Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu
Aktivní podpora festivalů a minipivovarů při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám

Plzeňský kraj plný zážitků i ponaučení

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XXI.b zájmová činnost a rekreace
Motivovat TIC v jednotlivých městech k vzájemné propagaci atraktivit v kraji
Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi
Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích – spojovat potenciální návštěvníky s webovými stránkami a sociálními sítěmi atraktivit
Přehledně představit atraktivity ve společné kategorii na webu

Plzeň – město!

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XXI.b zájmová činnost a rekreace
Podpořit místní organizaci ve vývoji a propagaci alternativního průvodce Use-it (http://www.use-it.travel/home)
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi
Aktivně zviditelňovat atraktivity v tisku, rozhlase a na sociálních médiích
Motivovat turistická informační centra v Plzni k propagaci dalších atraktivit v kraji a jejich dobré dostupnosti
Zvážit zavedení turistického pasu (návštěvník má možnosti zakoupit hromadnou vstupenku na atraktivity a má možnosti využívat dopravní služby)

Chodsko

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XXI.b zájmová činnost a rekreace
Zpřehlednění propagace na webu (i pro specifické segmenty turistiky)
Aktivní podpora poutí a slavností při budování PR prostřednictvím konzultací a pomoci při předávání informací cílovým skupinám
Vyhodnocovat zpětnou vazbu z cestovatelských fór a do vybraných přispívat přímo nebo zásobovat administrátory informacemi

Příroda, sport, zdraví

Přírodou Plzeňského kraje

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace
XXI.d NNO
Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na vybrané jazykové verze)
Na propagačním webu upřednostňovat kvalitu nabídky před kvantitou
Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované jednotlivým outdoorovým i tradičnějším sportům – horolezectví, cyklostezky a in-line stezky)
Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu.

Plzeňský kraj v pohybu i odpočinku

Deskriptory:
VI.h další vzdělávání
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.c veřejné služby
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XIX.a finance a finanční trhy
XXI.a tělesná výchova, sport, turistika
XXI.b zájmová činnost a rekreace
XXI.d NNO
Propagace a zpřehlednění vytvořené databáze na oficiálním portálu cestovního ruchu v Plzeňském kraji (důraz na méně textu a přehlednější rozhraní zejména v jiných jazykových verzích)
Ve spolupráci se sportovními areály propagovat mezi školami možnosti pobytových zájezdů a škol v přírodě
Motivace administrátorů specializovaných portálů k zařazení atraktivit cestovního ruchu v Plzeňském kraji (portály věnované wellness, lyžování, vodáctví ad.)
Motivovat turistická informační centra k aktivní propagaci kombinování produktů cestovního ruchu

Business & MICE

Business turismus

Deskriptory:
III.a podnikatelské prostředí
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV.c propagace a marketing kultury
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)
XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
XXI.b zájmová činnost a rekreace
Revize přehledu stávající nabídky konferenčních a business služeb v kraji na stránkách Pilsen Convention Bureau (konferenční centra a další prostory, relevantní ubytovací zařízení, gastronomické služby a další)
Zviditelňování webových stránek Pilsen Convention Bureau a aktivní oslovování firem
Příprava konkrétních produktů / balíčků – doplňkový a doprovodný program ke konferencím
Organizace a účast na workshopech, fam-tripech, press tripech apod.