Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Implementační plán Strategického rámce Česká republika 2030 (2018)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 4.1 Vzdělávací systém je inkluzivní a vzájemně prostupný, neselektuje žáky a žákyně v útlém věku na talentované a netalentované a omezuje závislost vzdělávacích drah a výsledků na jejich socioekonomickém zázemí.
Deskriptory:
VI.a předškolní výchova
VI.b základní vzdělávání
VI.c střední vzdělávání
VI.d vyšší odborné vzdělávání
VI.e vysokoškolské vzdělávání
VI.g ústavní a ochranná výchova
VI.h další vzdělávání
VIII.a aktivní začleňování
IX.a sociální poradenství


Zvolit jiný cílshow

regionální

4.1 Vzdělávací systém je inkluzivní a vzájemně prostupný, neselektuje žáky a žákyně v útlém věku na talentované a netalentované a omezuje závislost vzdělávacích drah a výsledků na jejich socioekonomickém zázemí.

Ústecký krajský plán vyrovnání příležitostí 2021-2025 (Ústecký kraj)
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Moravskoslezském kraji 2015-2020 [akt. 2016] (Moravskoslezský kraj)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Libereckého kraje 2020-2024 (Liberecký kraj)
Krajský plán vyrovnávání příležitostí pro osoby se zdravotním postižením 2021-2024 (Liberecký kraj)
Strategie Jihomoravského kraje pro oblast rizikového chování, závislostí a závislostního chování 2020-2028 (Jihomoravský kraj)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Pardubického kraje 2020-2024 (Pardubický kraj)
Akční plán rozvoje sociálních služeb Olomouckého kraje na rok 2024 (Olomoucký kraj)
Strategie prevence a snižování škod spojených se závislostním chováním v Olomouckém kraji 2023-2026 (Olomoucký kraj)
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji 2024-2026 (Olomoucký kraj)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy Olomouckého kraje (2020) (Olomoucký kraj)
Krajský akční plán III Praha (2023) (hl.m. PRAHA)
Plán regionální péče pro oblast duševního zdraví v Praze 2020-2030 (hl.m. PRAHA)
Koncepce politiky hl. m. Prahy ve vztahu k národnostním menšinám 2021-2025 (hl.m. PRAHA)
Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hl. m. Prahy 2020-2024 (hl.m. PRAHA)
Krajská koncepce environmentálního vzdělání, výchovy a osvěty hl. m. Prahy 2016-2025 (hl.m. PRAHA)

oblastní

4.1 Vzdělávací systém je inkluzivní a vzájemně prostupný, neselektuje žáky a žákyně v útlém věku na talentované a netalentované a omezuje závislost vzdělávacích drah a výsledků na jejich socioekonomickém zázemí.


místní

4.1 Vzdělávací systém je inkluzivní a vzájemně prostupný, neselektuje žáky a žákyně v útlém věku na talentované a netalentované a omezuje závislost vzdělávacích drah a výsledků na jejich socioekonomickém zázemí.

Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro správní obvod obce s rozšířenou působností Louny 2018-2023 (Louny)