Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

Nepřímé vazby: Tematické vazby Přímé vazby: Dokument Cíle Korelace
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Státní politika životního prostředí ČR 2012-2020 [akt. 2016]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 2.3.3 Zajištění závazku zvýšení energetické účinnosti do roku 2020
Deskriptory:
II.b energetické služby
II.d hospodaření a úspory energie
II.g teplárenství
II.h kombinovaná výroba tepla a elektřiny
IV.c investice do VaVaI
IV.d spolupráce VaV a podnikatelských subjektů
IV.f technické inovace
XII.a ochrana ovzduší a klimatu
XVI.b energetická náročnost bydlení
XVII.a legislativní a regulační prostředí
XVII.f komunální služby a občanská vybavenost (např. veřejné osvětlení, pohřebnictví, výstavba a údržba místních sítí, lokální zásobování teplem)


Zvolit jiný cílshow

regionální

2.3.3 Zajištění závazku zvýšení energetické účinnosti do roku 2020

Aktualizace Územní energetické koncepce Ústeckého kraje (2019) [akt. 2019] (Ústecký kraj)
Akční plán adaptace na změnu klimatu v podmínkách Libereckého kraje (2021) (Liberecký kraj)
Klimatický plán hl. m. Prahy do roku 2030 (hl.m. PRAHA)
Koncepce péče o zeleň v hl. m. Praze (2010) (hl.m. PRAHA)
Zásady územního rozvoje Olomouckého kraje, aktualizace č. 2a (2019) [akt. 2019] (Olomoucký kraj)
11 ZÚR OK navrhují vymezení a upřesnění specifických oblastí pro území, ve kterém se projevují problémy v oblasti hospodářského rozvoje a sociální soudržnosti obyvatel území. Význam problémů těchto oblastí přesahuje hranice uvedených obcí a ovlivňuje vyvážený udržitelný rozvoj zejména okrajových částí Olomouckého kraje s přesahem vlivů i do sousedních krajů. Za zásadní problémy se považuje vysoká míra nezaměstnanosti, nevyvážená vzdělanostní struktura, nízká úroveň mezd a omezená mobilita obyvatel za prací. Mezi další specifické oblasti se zařazují:
11.1. SOB-k1 obce příslušející k ORP Zábřeh;
11.2. SOB-k2obce příslušející k ORP Uničov a (včetně města Libavá, bez
obce Štarnov);
11.3. SOB-k4 obce příslušející k ORP Konice;západní část území ORP Litovel – obce Bouzov, Slavětín, Luká;
– obec Pavlov v ORP Mohelnice;
– západní část území ORP Prostějov - obce Bousín, Buková,
Drahany, Malé Hradisko, Niva, Otinoves, Protivanov, Rozstání,
Krumsín, Myslejovice, Plumlov, Prostějovičky, Ptení, Stínava,
Vícov;
11.4. *viz 11.3
11.5. *viz 11.3
11.6. SOB-k3
– obec Potštát, Luboměř pod Strážnou, Radíkov, k. ú. Středolesí
a Uhřínov u Hranic v ORP Hranice;
– obce příslušející k ORP Lipník nad Bečvou;
– obec Kozlov v ORP Olomouc
11.7. *viz 11.6;
11.8. SOB-k5
– jižní část území ORP Prostějov - obce Hruška, Němčice nad
Hanou, Vrchoslavice, Mořice, Víceměřice, Nezamyslice, Dřevnovice,
Tištín, Koválovice-Osíčany, Pavlovice u Kojetína, Srbce,
Vitčice, Doloplazy, Dobromilice
– jihozápadní část území ORP Přerov - Tovačov, Oplocany, Lobodice,
Uhřičice, Polkovice, Kojetín, Měrovice nad Hanou,
Stříbrnice, Křenovice;

oblastní

2.3.3 Zajištění závazku zvýšení energetické účinnosti do roku 2020


místní

2.3.3 Zajištění závazku zvýšení energetické účinnosti do roku 2020

Územní energetická koncepce Prostějov (2013) (Prostějov)
Adaptační strategie města Třebíče na dopady změny klimatu (2022) (Třebíč)
Adaptační strategie statutárního města Jihlava na změnu klimatu (2022) (Jihlava)