Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak hlavní město PRAHA
hlavní město PRAHA
www stránky

hlavní město PRAHA

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020


Nepřímé vazby spadající pod cíl: SC5.4 Zavedení systému řízení vztahů s klienty úřadu, díky němuž bude zjišťována klientská spokojenost a realizována konkrétní opatření směřující k zvýšení klientské spokojenosti a zlepšování vztahů s klienty úřadu
Deskriptory:
XVII.b optimalizace procesů ve veřejné správě
XVII.c veřejné služby


Zvolit jiný cílshow

regionální

SC5.4 Zavedení systému řízení vztahů s klienty úřadu, díky němuž bude zjišťována klientská spokojenost a realizována konkrétní opatření směřující k zvýšení klientské spokojenosti a zlepšování vztahů s klienty úřadu

Plán regionální péče pro oblast duševního zdraví v Praze 2020-2030 (hl.m. PRAHA)
Koncepce politiky hl. m. Prahy ve vztahu k národnostním menšinám 2021-2025 (hl.m. PRAHA)
Koncepce hl. m. Prahy pro oblast integrace cizinců 2022–2027 [akt. 2022] (hl.m. PRAHA)
Koncepce péče o zeleň v hl. m. Praze (2010) (hl.m. PRAHA)
Strategie řízení a rozvoje Magistrátu hl. m. Prahy do roku 2020 (hl.m. PRAHA)

místní

SC5.4 Zavedení systému řízení vztahů s klienty úřadu, díky němuž bude zjišťována klientská spokojenost a realizována konkrétní opatření směřující k zvýšení klientské spokojenosti a zlepšování vztahů s klienty úřadu

Strategie ICT ve městě Bílina (2020) (Bílina)
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015) (Břeclav)