Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
www stránky
web ke strategiím

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Akční plán 2021-2023 Strategie sociálního začleňování 2021-2030


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 10.3 Zajistit kvalitnější, dlouhodobou metodickou podporu škol i jednotlivých pedagogických pracovníků na zavádění principů rovného přístupu ve vzdělávání a na práci s žáky s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Rozvoj služeb ŠPZ, školních psychologů a školních speciálních pedagogů i systému kvalitního vzdělávání pedagogických pracovníků
Deskriptory:
VIII.a aktivní začleňování
VIII.b ohrožené skupiny
IX.d sociální infrastruktura


Zvolit jiný cílshow

regionální

10.3 Zajistit kvalitnější, dlouhodobou metodickou podporu škol i jednotlivých pedagogických pracovníků na zavádění principů rovného přístupu ve vzdělávání a na práci s žáky s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Rozvoj služeb ŠPZ, školních psychologů a školních speciálních pedagogů i systému kvalitního vzdělávání pedagogických pracovníků

Ústecký krajský plán vyrovnání příležitostí 2021-2025 (Ústecký kraj)
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Plzeňském kraji 2023-2025 (Plzeňský kraj)
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Moravskoslezském kraji 2015-2020 [akt. 2016] (Moravskoslezský kraj)
Krajský plán vyrovnávání příležitostí pro osoby se zdravotním postižením 2021-2024 (Liberecký kraj)
Koncepce politiky hl. m. Prahy ve vztahu k národnostním menšinám 2021-2025 (hl.m. PRAHA)
Strategie romské integrace v hlavním městě Praze 2022-2030 (hl.m. PRAHA)
Strategie prevence, snižování negativních dopadů a ukončování bezdomovectví v Praze do roku 2030 (hl.m. PRAHA)

oblastní

10.3 Zajistit kvalitnější, dlouhodobou metodickou podporu škol i jednotlivých pedagogických pracovníků na zavádění principů rovného přístupu ve vzdělávání a na práci s žáky s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Rozvoj služeb ŠPZ, školních psychologů a školních speciálních pedagogů i systému kvalitního vzdělávání pedagogických pracovníků


místní

10.3 Zajistit kvalitnější, dlouhodobou metodickou podporu škol i jednotlivých pedagogických pracovníků na zavádění principů rovného přístupu ve vzdělávání a na práci s žáky s různou mírou potřeby podpůrných opatření. Rozvoj služeb ŠPZ, školních psychologů a školních speciálních pedagogů i systému kvalitního vzdělávání pedagogických pracovníků