Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Kadaň
Kadaň
www stránky

Kadaň

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategický plán města Kadaň (2004) [akt. 2013]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: C.1 IDENTITA: Posilování lokální/regionální kadaňské identity – profilovat se jako specifický turistický region (Kadaň/Kadaňsko/Střední Poohří) vyžaduje cílenou podporu zdejší originálnosti, tj. ve svém důsledku identity
Deskriptory:
XIV. Cestovní ruch
XV.a kulturní dědictví
XV.b kulturní památky a umění
XV. Kultura
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu


Zvolit jiný cílshow

regionální

C.1 IDENTITA: Posilování lokální/regionální kadaňské identity – profilovat se jako specifický turistický region (Kadaň/Kadaňsko/Střední Poohří) vyžaduje cílenou podporu zdejší originálnosti, tj. ve svém důsledku identity

Koncepce podpory státní památkové péče 2013-2020 pro Plzeňský kraj (Plzeňský kraj)
Kulturní politika hl. m. Prahy 22+ (2022) (hl.m. PRAHA)

oblastní

C.1 IDENTITA: Posilování lokální/regionální kadaňské identity – profilovat se jako specifický turistický region (Kadaň/Kadaňsko/Střední Poohří) vyžaduje cílenou podporu zdejší originálnosti, tj. ve svém důsledku identity


místní

C.1 IDENTITA: Posilování lokální/regionální kadaňské identity – profilovat se jako specifický turistický region (Kadaň/Kadaňsko/Střední Poohří) vyžaduje cílenou podporu zdejší originálnosti, tj. ve svém důsledku identity

Koncepce rozvoje kultury městské části Praha 10 2020-2025 (Praha 10)
Strategie pro veřejné prostory Prahy 10 (2010) (Praha 10)
Program regenerace městské památkové rezervace Kroměříž 2023-2027 (Kroměříž)
Koncepce rozvoje cestovního ruchu Turnov 2016-2020+ (Turnov)
Strategie rozvoje kultury města Liberec 2022-2029 (Liberec)
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024 (Jihlava)