Jihlava
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024
 1. VEŘEJNÝ PROSTOR, PROSTOROVÉ ZÁZEMÍ 
1.1 Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
  XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
 1.2 Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
  XVII.g územní rozvoj (územní plánování a rozvoj, rozvoj venkova, urbánní rozvoj)
 
 2. PODMÍNKY PRO ROZVOJ KULTURY 
2.1 Školy aktivně využívají nabídky kulturních institucí a rozumí potenciálu kulturní nabídky pro vzdělávání ve městě
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
  VI. Vzdělávání
 2.2 Děti a mládež se aktivně účastní kulturního dění a podílí se na vytváření kultury a umění ve městě
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
 2.3 Podmínky pro rozvoj náročnějších žánrů, inovací a místní autorské tvorby jsou zajištěné
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
 2.4 Velcí zaměstnavatelé a podnikatelé chápou roli kultury v rozvoji města a přínosy pro jejich podnikání a spolupracují na rozvoji kultury a publika v Jihlavě
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
  III. Podnikání a zahraniční obchod 
 
 3. ZNAČKA MĚSTA 
3.1 Rozvoj cestovního ruchu je efektivně koordinován a jsou vytvořené základní podmínky pro spolupráci s dalšími partnery a aktéry cestovního ruchu
Deskriptory:
 
 XIV. Cestovní ruch 
 3.2 Jihlava je aktivně propagovaná destinace s důrazem na nabídku pro prioritní cílové skupiny
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
 3.3 Nabídka volnočasových a kulturních aktivit pro místní i návštěvníky je celoroční a funguje i o prázdninách a víkendech (je sezónní i mimosezónní) a obsahuje i akce rozvíjející klíčová témata města
Deskriptory:
 
 XV. Kultura
 
 
      
      
      
      
      
 DATAPLÁN