Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
  
 
  
  
 Portál strategických dokumentů v ČR
  
  
    
  
  
  
  
  
  
    
        
            
                
    
 
 
    
    
    
 
      
  
   Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch ve městě Jihlavě 2017-2024 
 
  
  
  
   
   
  
    
    
    
        1. VEŘEJNÝ PROSTOR, PROSTOROVÉ ZÁZEMÍ 
                1.1 Jihlava má živé centrum města, kde tráví čas místní i návštěvníci  
                 
                1.2 Veřejný prostor vybízí a umožňuje pořádání kulturních aktivit i neformální pobyt a jsou v něm vyvažovány zájmy různých cílových skupin a inovativně a kultivovaně poskytuje informace o atraktivitách a dění ve městě  
                 
                1.3 Veřejný prostor je aktivně formován a iniciativně využíván mladými lidmi  
                 
                1.4 „Stříbrné údolí“ celoročně žije místními i návštěvníky města, kteří zde tráví volný čas  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        2. PODMÍNKY PRO ROZVOJ KULTURY 
                2.1 Školy aktivně využívají nabídky kulturních institucí a rozumí potenciálu kulturní nabídky pro vzdělávání ve městě  
                 
                2.2 Děti a mládež se aktivně účastní kulturního dění a podílí se na vytváření kultury a umění ve městě  
                 
                2.3 Podmínky pro rozvoj náročnějších žánrů, inovací a místní autorské tvorby jsou zajištěné  
                 
                2.4 Velcí zaměstnavatelé a podnikatelé chápou roli kultury v rozvoji města a přínosy pro jejich podnikání a spolupracují na rozvoji kultury a publika v Jihlavě  
                 
                2.5 Veřejná správa i občané města rozumí hodnotě kultury a vnímají ji jako rovnocennou oblast rozvoje města ve vztahu k dalším tématům  
                 
                2.6 V kulturní nabídce se občan i návštěvník rychle orientuje  
                 
                2.7 Město vytváří podmínky pro koncepční rozvoj a koordinaci kultury  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        3. ZNAČKA MĚSTA 
                3.1 Rozvoj cestovního ruchu je efektivně koordinován a jsou vytvořené základní podmínky pro spolupráci s dalšími partnery a aktéry cestovního ruchu  
                 
                3.2 Jihlava je aktivně propagovaná destinace s důrazem na nabídku pro prioritní cílové skupiny  
                 
                3.3 Nabídka volnočasových a kulturních aktivit pro místní i návštěvníky je celoroční a funguje i o prázdninách a víkendech (je sezónní i mimosezónní) a obsahuje i akce rozvíjející klíčová témata města  
                 
                3.4 Město a kulturní organizace využívají odborné a tvůrčí kapacity SŠ, VOŠ a VŠ v Jihlavě a podporují tak rozvoj mladých talentů  
                 
                3.5 V Jihlavě je dostatečná nabídka ubytování, stravování a doplňkové služby cestovního ruchu pro prioritní cílové skupiny