Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Kadaň
Kadaň
www stránky

Kadaň

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategický plán města Kadaň (2004) [akt. 2013]


Nepřímé vazby spadající pod cíl: C.2 IMAGE: Posilování image Kadaně jako moderního města, podporujícího kulturu, historické tradice, vědu, vzdělanost a mezinárodní spolupráci, tj. cíleně se odpoutávat od negativního mediálního obrazu důlně-energetické oblasti severozápadních Čech a profilovat se jako lídr změn v regionu
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu


Zvolit jiný cílshow

regionální

C.2 IMAGE: Posilování image Kadaně jako moderního města, podporujícího kulturu, historické tradice, vědu, vzdělanost a mezinárodní spolupráci, tj. cíleně se odpoutávat od negativního mediálního obrazu důlně-energetické oblasti severozápadních Čech a profilovat se jako lídr změn v regionu


místní

C.2 IMAGE: Posilování image Kadaně jako moderního města, podporujícího kulturu, historické tradice, vědu, vzdělanost a mezinárodní spolupráci, tj. cíleně se odpoutávat od negativního mediálního obrazu důlně-energetické oblasti severozápadních Čech a profilovat se jako lídr změn v regionu