Aktivizační opatření k řešení nepříznivé situace na trhu práce (2014-2017)
Nepřímé vazby spadající pod cíl: 5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).
XI. Vytvoření systému předvídání kvalifikačních potřeb a jeho provázání na další národní soustavy, realizaci rekvalifikačních kurzů a vytváření vzdělávacích oborů
5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).
5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).
5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).
5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).
5) Úprava definice zájemce o zaměstnání, tak aby bylo možné příspěvky APZ podpořit i skupiny osob, které jsou zaměstnány (tedy např. i SVČ nebo osoby v předdůchodovém věku, atd.…), ale které jsou na trhu ohroženy (úprava § 22 zákona č. 435/2004 Sb. – současná právní úprava charakterizuje „zájemce o zaměstnání“ jako osobu mající zájem o zprostředkování zaměstnání, měla by jím být ale i osoba, která zaměstnání má, ale je na trhu práce ohrožena, zejména ohrožena ztrátou zaměstnání, resp. osoba vyžadující na trhu práce asistenci k udržení zaměstnání).