Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Opava

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategický plán rozvoje statutárního města Opavy 2021+ (2021)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 3.3 Image, PR a marketing - Zajistit dlouhodobou dobrou reputaci města Opavy jak u stávajících, tak potenciálně nově příchozích obyvatel, organizací a návštěvníků
Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu


Zvolit jiný cílshow

regionální

3.3 Image, PR a marketing - Zajistit dlouhodobou dobrou reputaci města Opavy jak u stávajících, tak potenciálně nově příchozích obyvatel, organizací a návštěvníků


místní

3.3 Image, PR a marketing - Zajistit dlouhodobou dobrou reputaci města Opavy jak u stávajících, tak potenciálně nově příchozích obyvatel, organizací a návštěvníků