Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Litoměřice

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Strategický plán rozvoje města Litoměřice (2012)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: A.II Zvýšit návštěvnost města mimo jiné prostřednictvím kvalitního marketingu
Deskriptory:
XII.g omezování hluku a vibrací
XIV. Cestovní ruch


Zvolit jiný cílshow

regionální

A.II Zvýšit návštěvnost města mimo jiné prostřednictvím kvalitního marketingu


oblastní

A.II Zvýšit návštěvnost města mimo jiné prostřednictvím kvalitního marketingu


místní

A.II Zvýšit návštěvnost města mimo jiné prostřednictvím kvalitního marketingu

Koncepce rozvoje cestovního ruchu Turnov 2016-2020+ (Turnov)