Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Evidence územně plánovací činnosti obcí [iLAS]
Evidence územně plánovací činnosti krajů [iKAS]
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Finance
Odpovědnost
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Přímé vazby spadající pod:
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Zvolit jiný cíl
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
1.
Konkurenceschopné, dostupné a bezpečné regiony
1.1
Zvýšení regionální mobility prostřednictvím modernizace a rozvoje sítí regionální silniční infrastruktury navazující na síť TEN-T
1.2
Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
1.3
Zvýšení připravenosti k řešení a řízení rizik a katastrof
2.
Zkvalitnění veřejných služeb a podmínek života pro obyvatele regionů
2.1
Zvýšení kvality a dostupnosti služeb vedoucí k sociální inkluzi
2.2
Vznik nových a rozvoj existujících podnikatelských aktivit v oblasti sociálního podnikání
2.3
Rozvoj infrastruktury pro poskytování zdravotních služeb a péče o zdraví
2.4
Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení
2.5
Snížení energetické náročnosti v sektoru bydlení
3.
Dobrá správa území a zefektivnění veřejných institucí
3.1
Zefektivnění prezentace, posílení ochrany a rozvoje kulturního dědictví
3.2
Zvyšování efektivity a transparentnosti veřejné správy prostřednictvím rozvoje využití a kvality systémů IKT
3.3
Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje
4.
Komunitně vedený místní rozvoj
4.1
Posílení komunitně vedeného místního rozvoje za účelem zvýšení kvality života ve venkovských oblastech a aktivizace místního potenciálu
4.2
Posílení kapacit komunitně vedeného místního rozvoje za účelem zlepšení řídících a administrativních schopností MAS
5.
Technická pomoc
5.1
Zajištění kvalitního řízení a implementace programu
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Nenalezena žádná vazba
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Rezortní strategie pro rozvoj eJustice 2016-2020
(MS)
1.1
Umožnit efektivní a uživatelsky přívětivé vedení spisové služby, které usnadní evidování veškerých potřebných a relevantních údajů a automatizaci opakujících se úkonů
1.2
Rozšířit implementaci elektronického spisu na další organizační složky justice a do dalších soudních agend
1.3
Zajistit dlouhodobou a bezpečnou archivaci dat
1.4
Usnadnit získávání informací důležitých pro rozhodnutí ve věci z jiných agendových informačních systémů mimo justici a zajistit efektivní interní komunikaci mezi informačními systémy používanými v resortu justice
1.5
Umožnit rychlý průběh soudního jednání (protokolace o průběhu jednání a dokazování)
1.6
Zavést automatický generátor náhodného přidělování nápadu mezi příslušné soudce
1.7
Vytvoření rozhraní pro centrální komunikaci s tzv. hybridní poštou
1.8
Zajistit elektronický kontrolní systém fyzických osob
2.1
Umožnit snadný příjem podání v elektronické podobě
2.2
Umožnit vzdálené nahlížení účastníků do spisu a zvýšit informovanost o průběhu soudního řízení
2.3
Umožnit a usnadnit bezhotovostní placení soudních poplatků
2.4
Umožnit konání jednání či výslechu prostřednictvím videokonference
2.5
Veřejně a přehledně poskytovat údaje o organizačních složkách resortu justice
2.6
Získávat, zpracovávat a poskytovat široké a přesné statistické údaje o organizačních složkách resortu justice
2.7
Poskytovat informace o rozhodování soudů
3.1
Vytvořit a zavést fungující systém infrastruktury a architektury
3.2
Vytvořit fungující správu a údržbu informačních systémů a technologií
3.3
Zajistit bezpečnost informačních systémů a dat
3.4
Upravit právní a licenční podmínky
Koncepce environmentální bezpečnosti 2016-2020 s výhledem do roku 2030 [akt. 2016]
(MŽP)
-
Snižování rizika katastrof antropogenního původu
-
Snižování rizika katastrof přírodního původu
Strategie regionálního rozvoje ČR 2014-2020
(MMR)
1.1.3
Podpora integrace dopravních systémů
1.1.4
Rozšíření a zkvalitnění infrastruktury
1.1.5
Adaptabilita trhu práce
1.2.1
Modernizace silniční infrastruktury
2.1.1
Zvýšení kvality a vybavenosti veřejnými službami
2.1.2
Rozvoj a zlepšování podmínek pro volnočasové aktivity obyvatel a pro využití kulturního potenciálu
2.1.3
Podpora bydlení jako nástroje sociální soudržnosti
2.1.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
2.2.1
Zajištění odpovídající kapacity infrastruktury veřejných služeb
2.2.2
Zlepšení vnitřní a vnější obslužnosti území
2.2.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
2.3.1
Podpora rozvoje lokální ekonomiky
2.3.2
Podpora zvýšení kvality pracovní síly
2.3.3
Zajištění základních služeb a obslužnosti
2.3.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
3.1.4
Omezování negativních vlivů dopravy (hluk, prach atd.) na obyvatelstvo a na krajinu
4.1.1
Zkvalitňování administrativních kapacit veřejné správy
4.1.2
Zkvalitnění systémového rámce podpory regionálního a místního rozvoje
4.1.3
Informační a komunikační podpora fungování územní veřejné správy
4.2.1
Posílení strategických a koncepčních nástrojů a přístupů k místnímu a regionálnímu rozvoji
4.2.2
Podpora meziobecní a regionální spolupráce
Strategie digitální gramotnosti ČR 2015-2020
(MPSV)
-
Zvýšit motivaci osob s nízkým sociálním statusem, sociálně nebo digitálně vyloučených k využívání digitálních technologií pro zlepšování jejich postavení ve společnosti.
-
Zvýšit dostupnost digitálních technologií osobám s nízkým sociálním statusem.
Politika územního rozvoje ČR, aktualizace č.1 (2015)
(MMR)
-
Koridory a plochy technické infrastruktury a souvisejících rozvojových záměrů
-
Specifické oblasti
-
Další úkoly pro ministerstva, jiné ústřední správní úřady a pro územní plánování
-
Rozvojové oblasti a rozvojové osy
-
Republikové priority územního plánování pro zajištění udržitelného rozvoje území
-
Koridory a plochy dopravní infrastruktury
Zdraví 2020 - Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí (2014)
(MZd)
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
-
Čelit závažným zdravotním problémům v oblasti neinfekčních i infekčních nemocí a průběžně monitorovat zdravotní stav obyvatel
-
Posílit roli veřejné správy v oblasti zdraví a přizvat k řízení a rozhodování všechny složky společnosti, sociální skupiny i jednotlivce
-
Zlepšit zdraví obyvatel a snížit nerovnosti v oblasti zdraví
-
Realizovat celoživotní investice do zdraví a prevence nemocí, posilovat roli občanů a vytvářet podmínky pro růst a naplnění jejich zdravotního potenciálu
-
Realizovat celoživotní investice do zdraví a prevence nemocí, posilovat roli občanů a vytvářet podmínky pro růst a naplnění jejich zdravotního potenciálu
-
Podílet se na vytváření podmínek pro rozvoj odolných sociálních skupin, tedy komunit žijících v prostředí, které je příznivé pro jejich zdraví
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
-
Podílet se na vytváření podmínek pro rozvoj odolných sociálních skupin, tedy komunit žijících v prostředí, které je příznivé pro jejich zdraví
-
Čelit závažným zdravotním problémům v oblasti neinfekčních i infekčních nemocí a průběžně monitorovat zdravotní stav obyvatel
Strategie rozvoje infrastruktury pro prostorové informace v ČR do roku 2020 (2014)
(DIA)
1.1
Připravit služby veřejné správy pro podporu životních situací využívajícíchslužby informační společnosti v oblasti prostorových informací
1.2
Pro zajištění služeb veřejné správy specifikovat nezbytné služby informačníspolečnosti v oblasti prostorových informací
1.3
Připravit podmínky pro služby veřejné správy a služby informační společnosti v oblasti prostorových informací pro podporu rozvoje inovativních služeba produktů s přidanou hodnotou vytvářených třetími stranami
2.1
Připravit služby informační společnosti v oblasti prostorových datpro využívání veřejnou správou a třetími stranami
2.2
Definovat architekturu a technickou regulaci pro fungování národníinfrastruktury pro prostorové informace umožňující rozvoj a využívání garantovanýchsdílených služeb
2.3
Vytvořit infrastrukturu nově koncipované správy základních prostorovýchdat
2.4
Vytvořit národní integrační platformu pro prostorové informace jakoprostředek pro integraci informačních systémů v modelu sdílených služeb
2.5
Integrovat informační systémy spravující či využívající prostorovéinformace prostřednictvím sdílených služeb na národní integrační platformu pro prostorovéinformace
2.6
Vytvořit Národní geoportál jako jednotné přístupové místo pro dataa služby národní infrastruktury pro prostorové informace
2.7
Propojení služeb Portálu veřejné správy na služby souvisejícís prostorovými informacemi
2.8
Zajistit publikování vybraných datových sad prostorových dat jakootevřených dat
3.1
Provedení analýzy požadavků veřejné správy na základní prostorovádata
3.2
Zpracování návrhu řešení Národní sady prostorových objektů
3.3
Vytvoření národní sady prostorových objektů
3.4
Rozvoj prostorových dat veřejné správy
3.5
Doplnit chybějící datový fond a harmonizovat datový fond prostorovýchdat pro účely naplnění národní sady prostorových objektů
4.1
Provést komplexní analýzu stávajících právních předpisů pro prostorovéinformace a potřeb jejich změn
4.2
Připravit nový regulační rámec pro oblast prostorových informací
4.4
Standardizovat obsah a způsob popisu objektů prostorových dat veřejnésprávy a harmonizovat jejich definice a vymezení v právních předpisech
4.5
Zajištění stabilizace a rozvoje lidských zdrojů v oblasti prostorovýchinformací nejen ve veřejné správě
4.6
Stabilizace a rozvoj vzdělávání v oblasti správy a využívání prostorovýchinformací
Koncepce ochrany obyvatelstva ČR do roku 2020 s výhledem do roku 2030 (2014) [akt. 2015]
(MV)
-
Vytvořit platformu pro efektivní výměnu informací a zkušeností mezi výzkumnými pracovišti, akademickou obcí a aplikační sférou. V rámci vytvořeného systému usilovat o sjednocení přístupů k výuce problematiky ochrany obyvatelstva na vysokých školách. Analyzovat možnosti podpory odborného růstu pracovníků v oblasti výzkumné, vývojové a inovační podpory ochrany obyvatelstva. Vytvořit prostředek ke sdílení výstupů výzkumné, vývojové a inovační činnosti a vzájemné komunikace mezi aktéry předmětné problematiky.
-
Zpracovat analýzu hrozeb pro Českou republiku a její závěry promítnout do metodických a strategických materiálů v oblasti bezpečnosti státu.
-
V rámci systému ochrany obyvatelstva identifikovat potenciálně nebezpečné provozovatele a zapojit je do systému prevence, přípravy a řešení mimořádných událostí a krizových situací. Nastavit systém zpětné kontroly a zefektivnit možnosti "preventivního" zásahu při odůvodněném podezření na riziko vzniku mimořádné události nebo krizové situace.
-
Sjednotit a koordinovat projekty v oblasti preventivně výchovné činnosti z centrální úrovně a zamezit tak nekoordinovanému vynakládání finančních prostředků z veřejných rozpočtů. Vytvořit systém jejich vyhodnocování a realizace, včetně promítnutí závěrů do další realizace preventivně výchovné činnosti.
-
Precizovat systém ochrany kritické infrastruktury (např. revidovat nebo doplnit stanovená odvětví kritické infrastruktury) a vymezit prováděcími právními předpisy nebo technickými normami konkrétní požadavky na realizaci jednotlivých typů ochrany (fyzická, personální, informační, kybernetická atp.) kritické infrastruktury. Zapojit subjekty kritické infrastruktury do procesu tvorby legislativních a metodických dokumentů.
-
Zdokonalit systém zapojení nestátních neziskových organizací a dobrovolníků do řešení mimořádných událostí a krizových situací.
-
Rozpracovat "Národní priority orientovaného výzkumu, experimentálního vývoje a inovací" do připravovaných programů podpory bezpečnostního výzkumu České republiky.
-
Cestou meziresortní pracovní skupiny analyzovat stávající systém výchovy a vzdělávání v oblasti ochrany obyvatelstva (vzdělávání obyvatelstva, odborníků, učitelů, lektorů atp.), navrhnout systémové změny a opatření k odstranění stávajících nedostatků a tento systém legislativně zakotvit.
-
Definovat a legislativně zakotvit konkrétní úkoly ochrany obyvatelstva (důraz položit zejména na problematiku preventivních opatření, sebeochrany občanů, vazbu na územní plánování a další úkoly ve vazbě na závěry analýzy hrozeb pro Českou republiku) a cestou metodických pokynů a technických norem nastavit detaily jejich technického zabezpečení a provedení. Zaměřit se na identifikaci nových úkolů a analyzovat potřebu zachování či redukce některých stávajících úkolů (např. využití stávajících prostředků individuální ochrany a stálých úkrytů).
-
Nastavit systém práv, povinností a státní kontroly u objektů, ve kterých se nachází velké množství obyvatel, a které mohou být postiženy možnou mimořádnou událostí či krizovou situací.
-
Připravit záměr či strategii činnosti České republiky v rámci mezinárodních organizací. V širší míře využívat stálého zastoupení Hasičského záchranného sboru České republiky v těchto organizacích k prezentaci dosažených úspěchů v oblasti ochrany obyvatelstva a převzetí gesce za některé dílčí úkoly ochrany obyvatelstva plněné mezinárodními organizacemi.
-
Zajistit doplnění zdrojových databází již používaných informačních systémů pro podporu hospodářských opatření pro krizové stavy daty o využitelných věcných zdrojích, které jsou majetkem státu v právu hospodaření příslušných resortů.
-
Přizpůsobit systém havarijního plánování výsledkům analýzy hrozeb pro Českou republiku a modernímu pojetí řešení mimořádných událostí a krizových situací. Sjednotit přístup ke zpracování jednotlivých plánovacích dokumentů a tyto navzájem provázat.
-
Vytvořit pravidla a postupy pro realizaci přechodu státu z běžného stavu do stavu ohrožení státu a válečného stavu. Nastavit válečnou organizaci Hasičského záchranného sboru České republiky (včetně vyvázání nezbytných osob z branné povinnosti).
-
Zvýšit metodickou a koordinační roli Ministerstva vnitra v oblasti ochrany obyvatelstva směrem k ministerstvům a jiným ústředním správním úřadům. Posílit spolupráci mezi resorty. Vytvořit metodické pomůcky pro realizaci jednotlivých úkolů ochrany obyvatelstva.
-
Vytvořit metodický pokyn pro prezentaci výsledků a propagaci činnosti v oblasti ochrany obyvatelstva s cílem přispět k popularizaci a správnému pochopení této problematiky u obyvatelstva a zvýšit jejich schopnost sebeochrany.
-
Provést analýzu možností právního zakotvení problematiky výzkumné, vývojové a inovační podpory ochrany obyvatelstva v rámci bezpečnostního výzkumu České republiky.
-
Analyzovat jednotlivé legislativní úkoly z Koncepce a navrhnout možné varianty jejich právního uchopení (cestou novelizací, nových právních předpisů nebo norem).
Koncepce bydlení České republiky do roku 2020 (revidovaná)
(MMR)
1
Zvýšení dostupnosti bydlení
2
Investiční podpora bydlení se zaměřením na segment sociálního bydlení
7
Systémová revitalizace sídlišť
8
Řešení dopadů opatření souvisejících se zvýšením energetické účinnosti na výdaje domácností na bydlení
Vládní koncepce boje s korupcí 2015-2017
(ÚV)
-
Hospodárné nakládání s majetkem státu
-
Výkonná a nezávislá exekutiva
-
Rozvoj občanské společnosti
-
Transparentnost a otevřený přístup k informacím
Strategie elektronizace zadávání veřejných zakázek ČR 2016-2020
(MMR)
1.1
Realizace modulu NEN projektu NIPEZ
1.2
Realizace modulu e-tržišť projektu NIPEZ
1.3
Optimalizace modulů projektu NIPEZ
2.1
Průběžné přizpůsobování politiky elektronizace zadávání VZ politikám e-governmentu
2.2
Podpora elektronizace procesů navazujících na zadávání VZ
2.3
Zapojení ČR do metodické a standardizační činnosti EU
3.1
Implementace Evropského nařízení eIDAS
3.2
Implementace opatření v oblasti elektronického zadávání veřejných zakázek souvisejících s kybernetickou bezpečností
3.3
Implementace ostatních opatření Strategie elektronizace
Státní energetická koncepce České republiky (2015)
(MPO)
-
Úspory a energetická účinnost
-
Doprava
-
Energetická účinnost
Strategie digitálního vzdělávání ČR do roku 2020
(MŠMT)
4.1
Zajištění udržitelného financování škol a školských zařízení v oblasti infrastruktury
4.2
Podpora připojení k internetu
Národní strategie rozvoje sociálních služeb 2016-2025
(MPSV)
A.1
Vytvořit a realizovat plán přechodu od ústavní péče k podpoře v komunitě s pomocí terénních, ambulantních a pobytových sociálních služeb komunitního typu.
A.2
Vytvořit podmínky pro zajištění potřebných kapacit sociálních služeb komunitního typu terénní, ambulantní i pobytové formy.
A.3
Zajistit ochranu práv a kvality života lidí v ústavních pobytových službách po dobu přechodu od ústavní péče v péči poskytovanou v komunitě
C.3
Zajistit personální zdroje pro sociální služby, jejichž součástí je zdravotní péče.
D.2
Zvýšit podporu pečujících osob prostřednictvím sociálních a zdravotních služeb.
D.4
Zvýšit podporu neformálních pečovatelů ze strany veřejné správy.
G.2
Institucionálně a finančně podpořit rozvoj sociální práce.
G.4
Rozvoj povolání pracovníků v sociálních službách.
H.2
Vymezit a nadále podporovat síť nadregionálních sociálních služeb.
H.3
Posílit provázanost mezi obecní, krajskou a národní úrovní v oblasti střednědobého plánování rozvoje sociálních služeb.
Koncepce sociálního bydlení České republiky 2015-2025
(MPSV)
VI.I
Specifický cíl: V rámci přípravy programového období 2014-2020 zajistit finanční prostředky na podporu výstavby sociálního bydlení z IROP
VI.II
Specifický cíl: Zajistit provázanost investičních a neinvestičních programů z fondů EU včetně národních zdrojů v období 2014-2020 při realizaci investiční podpory sociálního bydlení, zejm. návazné sociální služby a sociální práce
VI.III
Specifický cíl: Zajistit propojení sociálního bydlení s rozvojem komunitních služeb v obcích v rámci programů z EU v období 2014-2020
VI.IV
Specifický cíl: Ve výzvách z operačních programů EU v období 2014-2020 zajistit dostatečné finanční prostředky, jak na výstavbu, rekonstrukci, tak na nákup sociálních bytů nebo demolici stávajících nevyhovujících bytových domů pro oblast sociálního bydlení
Strategie romské integrace v ČR do roku 2020
(ÚV)
11.1
Při zohlednění pravomocí krajů a obcí podporovat kraje a obce, aby vypracovaly strategie a plány nebo soubory místních politických opatření v rámci širších politik sociálního začleňování, které by obsahovaly základní podmínky, kritéria a měřitelné cíle v oblasti integrace Romů a podpořit je při zajištění náležitého financování; podporovat kraje a obce v institucionálním a personálním zajišťování romské integrace
11.2
Podporovat kraje a obce při zapojování představitelů romské občanské společnosti do tvorby strategických plánů a provádění aktivit na krajské a místní úrovni
4.1
Uchování kulturního dědictví Romů, včetně podpory bádání k jeho poznání
5.6
Podpora doplnění vzdělání u dospělých Romů a celoživotní učení
6.1
Zajištění rovného a účinného přístupu k veřejným službám zaměstnanosti, k nástrojům aktivní politiky zaměstnanosti a k individuálnímu poradenství, přizpůsobenému potřebám romských klientů
6.2
Podpora první pracovní zkušenosti, celoživotního učení a rozvoje dovedností
6.3
Podpora osob samostatně výdělečně činných a podnikání
7.1
Podpora nediskriminačního přístupu Romů k bydlení
7.2
Systematické odstraňování využití podstandardního bydlení, zejména ubytoven, pro účely trvalého bydlení
8.1
Zlepšení přístupu Romů k sociálním službám
8.2
Podpora sociálních a dalších služeb, zejména zdravotních, odpovídajících potřebám klientů (terénní práce v romských lokalitách, komunitní práce, nízkoprahové služby)
8.3
Rovný přístup Romů ke zdravotní péči
9.2
Pomoc a ochrana obětí diskriminace
Strategie reformy psychiatrické péče ČR (2014)
(MZd)
-
Zlepšit provázanost zdravotních, sociálních a dalších návazných služeb.
-
Zvýšit spokojenost uživatelů s poskytovanou psychiatrickou péčí.
-
Zvýšit kvalitu psychiatrické péče systémovou změnou organizace.
-
Zvýšit úspěšnost plnohodnotného začleňování duševně nemocných do společnosti (zejména zlepšením podmínek pro zaměstnanost, vzdělávání, bydlení aj.)
-
Humanizovat psychiatrickou péči.
Strategie sociálního začleňování 2014-2020
(MPSV)
-
Zvýšení dostupnosti bydlení pro osoby ohrožené vyloučením z bydlení nebo po jeho ztrátě
-
Podpora dalších začleňujících služeb (mimo sektor sociálních služeb): Integrovaný systém kvalitních a dostupných služeb pro osoby závislé nebo závislostí ohrožené postavený na stabilním systému financování; zajištění provázanosti těchto služeb s dalšími začleňujícími službami a institucemi; aplikace moderních metod sociální práce, zjišťování potřebnosti, zajištění kvality, administrace a managementu.
-
Snižování sociálního napětí
-
Zlepšit přístup osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožených ke zdravotní péči
-
Zajistit dostupné, provázané a kvalitní služby pro rodiny, děti a mládež. Posílení ekonomické stability rodin a jejich samostatnost s důrazem na svobodu volby rodinné strategie, zejména v oblasti slaďování profesního, rodinného a osobního života
-
Zajistit dostatečně rozvinutý systém sociálních služeb pro potřeby osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožené reagující na jejich individuální potřeby v kontextu společenské zakázky
-
Aktivní přístup lokálních aktérů k prevenci a řešení problematiky sociálního vyloučení
-
Nastavení a rozvoj sociální práce
-
Rovný přístup osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožených ke společenským zdrojům
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 (2014)
(MŠMT)
3.1.1
Zvýšit dostupnost a kvalitu předškolního vzdělávání a rané péče
3.1.6
Podporovat dostupnost a kvalitu dalšího vzdělávání
Strategický rámec rozvoje veřejné správy ČR 2014-2020 [akt. 2016]
(MV)
1.3
Rozšíření řízení kvality a zlepšení strategického řízení ve veřejné správě
3.1
Dobudování funkčního rámce eGovernmentu
Strategie ICT Ministerstva kultury ČR 2015-2020
(MK)
1
IT podpora naplňování podstaty funkce spravované organizace – zajištění provozní stability všech systémů
10
Přístup k integrované platformě a veškerým interním informacím pomocí mobilního zařízení v „terénu“. Propojení a provázání veškerých informací tak, aby bylo možné zdokumentování a následná implementace podkladů online přímo do systému
11
Podpora výzkumu a vývoje
12
Efektivní rozhodování a plánování
2
Efektivní řízení služeb, standardizace řízení služeb (ITIL, TOGAF)
3
Snížení celkových nákladů
4
Zajištění kybernetické a informační bezpečnosti
5
Konsolidované řízení IT projektů
6
Zajištění kontinuity služeb
7
Soulad s požadavky E-Governmentu
8
Konsolidovaná práce s daty prostřednictvím integrované platformy tak, aby bylo významně zkvalitněno manažerské rozhodování, zvýšena provozní efektivita a umožněn vznik nových datových produktů
9
Digitalizace národního kulturního dědictví
Strategie digitalizace kulturního obsahu ČR 2013-2020
(MK)
-
Vytvoření organizačních a technických předpokladů trvalého uchování a zpřístupnění digitálních dokumentů
-
Digitalizace kulturního obsahu a shromažďování digitálních dokumentů jako součásti kulturního dědictví:
-
Zajištění rovného přístupu odborné i laické veřejnosti ke kulturnímu obsahu v digitální podobě
-
Bezpečné uchování digitálních dokumentů
Integrovaná strategie podpory kultury v ČR do roku 2020
(MK)
1.1
Národní kulturní památky a památky UNESCO
1.10
Rozvoj kultury v Hlavním městě Praze
1.2
Pamětihodnosti Evropského dědictví
1.3
Paměťové instituce
1.4
Evidence a monitoring
1.5
Infrastruktura pro návštěvníky, zpřístupnění a zabezpečení kulturního bohatství
1.7
Technické nemovité památky
1.8
Obnova kulturní krajiny
1.9
Osvěta a propagace
2.1
Evidence a standardizace
2.2
Digitalizace, zpřístupnění a dlouhodobé uchovávání
2.3
Činnosti veřejné povahy v oblasti kultury
2.4
Mezioborová interakce
3.2
Kreativní kultura
3.3
Propojení KKO a kulturního bohatství
Plán implementace Státní kulturní politiky 2015-2020
(MK)
1.1
Posílit národní a kulturní identitu v globalizovaném světě
2.2
Modernizovat infrastrukturu pro poskytování veřejných kulturních služeb
3.2
Zvýšit podíl samosprávy na uchování kulturního dědictví
3.3
Uchování kulturního dědictví ve sbírkách paměťových institucí
3.4
Ochrana a péče o movité kulturní dědictví
4.1
Podporovat kulturní a kreativní odvětví
4.3
Zefektivnit dosavadní způsoby využití kulturního dědictví pro cestovní ruch
5.1
Zavést v České republice eCulture
6.1
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o památkový fond
6.2
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o movité kulturní dědictví
6.6
Zefektivnit poskytování kulturních služeb
Bílá kniha - Koncepce veřejné dopravy 2015-2020 s výhledem do roku 2030
(MD)
-
IV/2: Standardizace technických podmínek
-
VI/3: Dopravní terminály
Dopravní politika ČR 2014-2020, s výhledem do roku 2050
(MD)
-
Snižování dopadů z nepravidelností provozu
-
Veřejná služba v přepravě cestujících
-
Rozvoj dopravní infrastruktury
-
Moderní technologie, výzkum, vývoj a inovace
-
Zajištění energií pro dopravu
-
Vytváření podmínek pro konkurenceschopnost ČR
-
Funkční systém osobní dopravy
-
Vytváření podmínek pro soudržnost regionů
-
Vytváření podmínek pro rozvoj cestovního ruchu
-
Řešení problémů dopravy ve městech
-
Využití kosmických technologií v sektoru doprava
Národní strategie rozvoje cyklistické dopravy ČR 2013-2020
(MD)
1
– ZAJIŠTENÍ FINANCOVÁNÍ CYKLISTICKÉ INFRASTRUKTURY
2
– ZVYŠOVÁNÍ BEZPECNOSTI CYKLISTICKÉ DOPRAVY
Národní výzkumná a inovační strategie pro inteligentní specializaci ČR (Národní RIS3 strategie) (2014)
(MPO)
E.1.1
Zefektivnění vnější komunikace veřejné správy a komunikace s klienty
E.1.2
Zefektivnění interní komunikace veřejné správy
E.1.3
Zajištění bezpečnosti při využívání eGovernmentu
E.3.2
Zvýšení kapacity a kvality veřejné ICT infrastruktury
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Nenalezena žádná vazba
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Nenalezena žádná vazba
Integrovaný regionální operační program 2014-2020
Nenalezena žádná vazba