Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Přímé vazby spadající pod:
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Zvolit jiný cíl
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
1.
Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
1.1.1
Zvýšit zaměstnanost podpořených osob, zejména starších, nízkokvalifikovaných a znevýhodněných
1.1.2
Zvýšit zaměstnanost podpořených mladých osob prostřednictvím programu Záruky pro mládež
1.2.1
Snížit rozdíly v postavení žen a mužů na trhu práce
1.3.1
Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce
1.3.2
Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků
1.4.1
Zvýšit kapacitu, komplexnost a kvalitu služeb poskytovaných institucemi veřejných služeb zaměstnanosti
1.4.2
Zvýšit kvalitu systému dalšího vzdělávání
1.5.1
Zvýšit zaměstnanost podpořených mladých lidí, kteří nejsou v zaměstnání, ve vzdělávání nebo v profesní přípravě v regionu NUTS II Severozápad
2.
Sociální začleňování a boj s chudobou
2.1.1
Zvýšit uplatnitelnost osob ohrožených sociálním vyloučením nebo sociálně vyloučených ve společnosti a na trhu práce
2.1.2
Rozvoj sektoru sociální ekonomiky
2.2.1
Zvýšit kvalitu a udržitelnost systému sociálních služeb, služeb pro rodiny a děti a dalších navazujících služeb podporujících sociální začleňování
2.2.2
Zvýšit dostupnost a efektivitu zdravotních služeb a umožnit přesun těžiště psychiatrické péče do komunity
2.3.1
Zvýšit zapojení lokálních aktérů do řešení problémů nezaměstnanosti a sociálního začleňování ve venkovských oblastech
3.
Sociální inovace a mezinárodní spolupráce
3.1.1
Zvýšit kvalitu a kvantitu využívání sociálních inovací a mezinárodní spolupráce v tematických oblastech OPZ
4.
Efektivní veřejná správa
4.1.1
Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže
4.1.2
Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona
5.
Technická pomoc
5.1.1
Zajistit řádnou implementaci OPZ prostřednictvím poskytnutí spolehlivých a efektivních služeb pro řízení a administraci programu
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Nenalezena žádná vazba
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Strategie regionálního rozvoje ČR 2014-2020
(MMR)
1.1.5
Adaptabilita trhu práce
2.1.1
Zvýšení kvality a vybavenosti veřejnými službami
2.1.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
2.2.1
Zajištění odpovídající kapacity infrastruktury veřejných služeb
2.2.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
2.3.1
Podpora rozvoje lokální ekonomiky
2.3.2
Podpora zvýšení kvality pracovní síly
2.3.3
Zajištění základních služeb a obslužnosti
2.3.4
Podpora integrace sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených skupin obyvatelstva
Strategie digitální gramotnosti ČR 2015-2020
(MPSV)
-
Zvýšení počtu pracovních míst, která využívají digitální technologie pro práci z domova a na dálku.
-
Rozvinutí spolupráce se stakeholdery v oblasti digitální gramotnosti.
-
Zvýšení úrovně digitálních kompetencí nezaměstnaných osob v ČR prostřednictvím rekvalifikačních kurzů, praxí a stáží.
-
Zvýšení motivace MSP a OSVČ k využívání digitálních technologií.
-
Zvýšení úrovně přenositelných digitálních kompetencí zaměstnaných a nezaměstnaných osob v ČR prostřednictvím individuálního vzdělávání.
-
Snížit podíl digitálně vyloučených a digitálně negramotných osob v populaci.
-
Zvýšení úrovně digitální gramotnosti pracovníků veřejného sektoru jako předpokladu pro zvyšování přístupnosti obsahu elektronických služeb veřejného sektoru.
-
Zvýšení informovanosti a digitální gramotnosti rodinných příslušníků za účelem zvýšení schopnosti rodiny využívat příležitosti a čelit rizikům spojeným s digitálními technologiemi.
-
Zvýšení využitelnosti dalšího vzdělávání pro přípravu dospělých, která jim umožní získat komplexní dovednosti pro uplatnění v tzv. digital jobs.
-
Zvýšení dostupnosti relevantních dat pro monitorování a vyhodnocování stavu digitální gramotnosti v jednotlivých prioritních okruzích této strategie.
-
Zavedení opatření, která umožní udržovat potřebnou úroveň digitální gramotnosti pracovníků veřejné správy ovlivňujících podobu a obsah elektronických služeb veřejného sektoru.
-
Zvýšit motivaci osob s nízkým sociálním statusem, sociálně nebo digitálně vyloučených k využívání digitálních technologií pro zlepšování jejich postavení ve společnosti.
-
Zavedení opatření pro zajištění kvality digitálního vzdělávání.
-
Zvýšení úrovně specifických a nepřenositelných digitálních kompetencí pracovníků MSP a OSVČ.
-
Zvýšení zájmu jednotlivců o využívání elektronických služeb veřejného sektoru.
-
Zvýšení motivace zaměstnaných a nezaměstnaných osob k využívání digitálních technologií pro zvyšování své adaptability a zaměstnatelnosti.
-
Přizpůsobení poskytování rekvalifikačních kurzů možnostem nezaměstnaných a potřebám nezaměstnaných.
-
Zvýšit dostupnost digitálních technologií osobám s nízkým sociálním statusem.
-
Zvýšení využitelnosti digitálních technologií pro individuální informální učení.
Politika územního rozvoje ČR, aktualizace č.1 (2015)
(MMR)
-
Republikové priority územního plánování pro zajištění udržitelného rozvoje území
Strategie rozvoje infrastruktury pro prostorové informace v ČR do roku 2020 (2014)
(DIA)
1.1
Připravit služby veřejné správy pro podporu životních situací využívajícíchslužby informační společnosti v oblasti prostorových informací
1.2
Pro zajištění služeb veřejné správy specifikovat nezbytné služby informačníspolečnosti v oblasti prostorových informací
1.3
Připravit podmínky pro služby veřejné správy a služby informační společnosti v oblasti prostorových informací pro podporu rozvoje inovativních služeba produktů s přidanou hodnotou vytvářených třetími stranami
2.1
Připravit služby informační společnosti v oblasti prostorových datpro využívání veřejnou správou a třetími stranami
2.2
Definovat architekturu a technickou regulaci pro fungování národníinfrastruktury pro prostorové informace umožňující rozvoj a využívání garantovanýchsdílených služeb
2.3
Vytvořit infrastrukturu nově koncipované správy základních prostorovýchdat
2.4
Vytvořit národní integrační platformu pro prostorové informace jakoprostředek pro integraci informačních systémů v modelu sdílených služeb
2.5
Integrovat informační systémy spravující či využívající prostorovéinformace prostřednictvím sdílených služeb na národní integrační platformu pro prostorovéinformace
2.6
Vytvořit Národní geoportál jako jednotné přístupové místo pro dataa služby národní infrastruktury pro prostorové informace
2.7
Propojení služeb Portálu veřejné správy na služby souvisejícís prostorovými informacemi
2.8
Zajistit publikování vybraných datových sad prostorových dat jakootevřených dat
3.1
Provedení analýzy požadavků veřejné správy na základní prostorovádata
3.2
Zpracování návrhu řešení Národní sady prostorových objektů
3.3
Vytvoření národní sady prostorových objektů
3.4
Rozvoj prostorových dat veřejné správy
3.5
Doplnit chybějící datový fond a harmonizovat datový fond prostorovýchdat pro účely naplnění národní sady prostorových objektů
4.1
Provést komplexní analýzu stávajících právních předpisů pro prostorovéinformace a potřeb jejich změn
4.2
Připravit nový regulační rámec pro oblast prostorových informací
4.4
Standardizovat obsah a způsob popisu objektů prostorových dat veřejnésprávy a harmonizovat jejich definice a vymezení v právních předpisech
4.5
Zajištění stabilizace a rozvoje lidských zdrojů v oblasti prostorovýchinformací nejen ve veřejné správě
4.6
Stabilizace a rozvoj vzdělávání v oblasti správy a využívání prostorovýchinformací
Zdraví 2020 - Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí (2014)
(MZd)
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
-
Čelit závažným zdravotním problémům v oblasti neinfekčních i infekčních nemocí a průběžně monitorovat zdravotní stav obyvatel
-
Posílit roli veřejné správy v oblasti zdraví a přizvat k řízení a rozhodování všechny složky společnosti, sociální skupiny i jednotlivce
-
Zlepšit zdraví obyvatel a snížit nerovnosti v oblasti zdraví
-
Realizovat celoživotní investice do zdraví a prevence nemocí, posilovat roli občanů a vytvářet podmínky pro růst a naplnění jejich zdravotního potenciálu
-
Realizovat celoživotní investice do zdraví a prevence nemocí, posilovat roli občanů a vytvářet podmínky pro růst a naplnění jejich zdravotního potenciálu
-
Podílet se na vytváření podmínek pro rozvoj odolných sociálních skupin, tedy komunit žijících v prostředí, které je příznivé pro jejich zdraví
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
-
Podílet se na vytváření podmínek pro rozvoj odolných sociálních skupin, tedy komunit žijících v prostředí, které je příznivé pro jejich zdraví
-
Čelit závažným zdravotním problémům v oblasti neinfekčních i infekčních nemocí a průběžně monitorovat zdravotní stav obyvatel
Vládní koncepce boje s korupcí 2015-2017
(ÚV)
-
Hospodárné nakládání s majetkem státu
-
Výkonná a nezávislá exekutiva
-
Rozvoj občanské společnosti
-
Transparentnost a otevřený přístup k informacím
Národní strategie rozvoje sociálních služeb 2016-2025
(MPSV)
A.1
Vytvořit a realizovat plán přechodu od ústavní péče k podpoře v komunitě s pomocí terénních, ambulantních a pobytových sociálních služeb komunitního typu.
A.2
Vytvořit podmínky pro zajištění potřebných kapacit sociálních služeb komunitního typu terénní, ambulantní i pobytové formy.
A.3
Zajistit ochranu práv a kvality života lidí v ústavních pobytových službách po dobu přechodu od ústavní péče v péči poskytovanou v komunitě
B.2
Upravit systém financování podle jednotlivých úrovní: stát, kraj, obec.
B.3
Zajistit adekvátní financování sociálních služeb, jejichž součástí je zdravotní péče.
B.4
Posílit roli příspěvku na péči ve financování sociálních služeb.
B.5
Zajistit odpovídající odměňování sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách.
C.1
Zákonně vymezit konkrétní druhy/parametry sociálních služeb, jejichž součástí je zdravotní péče ve vztahu k potřebám uživatelů.
C.2
Vymezit kompetence aktérů v oblasti sociálních služeb, jejichž součástí jsou zdravotní služby.
C.3
Zajistit personální zdroje pro sociální služby, jejichž součástí je zdravotní péče.
C.4
Zajištění personálních zdrojů sociálních pracovníků působících ve zdravotnictví a podpora multidisciplinárního přístupu v rámci case managementu.
D.2
Zvýšit podporu pečujících osob prostřednictvím sociálních a zdravotních služeb.
D.3
Zlepšit informovanost a vzdělávání pečujících osob, opečovávaných osob a veřejnosti.
D.4
Zvýšit podporu neformálních pečovatelů ze strany veřejné správy.
E.2
Zajistit jednotný přístup inspekce.
E.3
Nastavit možnosti zvyšování kvality sociálních služeb.
F.1
Upravit systém registrací poskytování sociálních služeb.
F.2
Definovat personální a materiální standardy pro jednotlivé sociální služby.
G.2
Institucionálně a finančně podpořit rozvoj sociální práce.
G.3
Zvyšování prestiže sociální práce prostřednictvím osvěty a informování.
G.4
Rozvoj povolání pracovníků v sociálních službách.
H.1
Provázat střednědobé plánování rozvoje sociálních služeb a síťování sociálních služeb s jejich financováním.
H.2
Vymezit a nadále podporovat síť nadregionálních sociálních služeb.
H.3
Posílit provázanost mezi obecní, krajskou a národní úrovní v oblasti střednědobého plánování rozvoje sociálních služeb.
I.2
Rozšířit jednotný výklad pojmů do cílových skupin.
Koncepce sociálního bydlení České republiky 2015-2025
(MPSV)
I.II
Specifický cíl: Vytvoření podmínek pro zajištění a tvorbu softwaru a hardwaru, díky kterým vznikne Rejstřík sociálního bydlení.
III.I
Specifický cíl: Na základě definice sociálního bydlení bude vytvořena metodika spolupráce ORP a dalších subjektů na lokální úrovni zaměřená na provázání jednotlivých nástrojů bytové a sociální politiky za účelem trvalého řešení situace cílové skupiny
III.II
Specifický cíl: Vytvoření nové sociální služby krizové bydlení v zákoně o sociálních službách v provazbě na budoucí zákon o sociálním bydlení pro osoby v bytové nouzi
IV.II
Specifický cíl: Vytvořit metodiku pro poskytování dávek/dávky na bydlení
V.I
Specifický cíl: Připravit návrh na úpravu specifických standardů v oblasti sociálního bydlení a následné promítnutí do prováděcích předpisů k zákonu o sociálním bydlení
VI.II
Specifický cíl: Zajistit provázanost investičních a neinvestičních programů z fondů EU včetně národních zdrojů v období 2014-2020 při realizaci investiční podpory sociálního bydlení, zejm. návazné sociální služby a sociální práce
VI.III
Specifický cíl: Zajistit propojení sociálního bydlení s rozvojem komunitních služeb v obcích v rámci programů z EU v období 2014-2020
VII.I
Specifický cíl: Vytvoření a zajištění plnění evaluačního plánu koncepce sociálního bydlení
VII.II
Specifický cíl: Zajištění pravidelné aktualizace koncepce sociálního bydlení
Strategie romské integrace v ČR do roku 2020
(ÚV)
11.1
Při zohlednění pravomocí krajů a obcí podporovat kraje a obce, aby vypracovaly strategie a plány nebo soubory místních politických opatření v rámci širších politik sociálního začleňování, které by obsahovaly základní podmínky, kritéria a měřitelné cíle v oblasti integrace Romů a podpořit je při zajištění náležitého financování; podporovat kraje a obce v institucionálním a personálním zajišťování romské integrace
11.2
Podporovat kraje a obce při zapojování představitelů romské občanské společnosti do tvorby strategických plánů a provádění aktivit na krajské a místní úrovni
12.1
Posílení klíčových činitelů odpovědných za koordinaci integrace Romů na centrální, krajské a místní úrovni
12.2
Efektivnější spolupráce klíčových aktérů na centrální krajské a místní úrovni
5.6
Podpora doplnění vzdělání u dospělých Romů a celoživotní učení
6.1
Zajištění rovného a účinného přístupu k veřejným službám zaměstnanosti, k nástrojům aktivní politiky zaměstnanosti a k individuálnímu poradenství, přizpůsobenému potřebám romských klientů
6.2
Podpora první pracovní zkušenosti, celoživotního učení a rozvoje dovedností
6.3
Podpora osob samostatně výdělečně činných a podnikání
8.1
Zlepšení přístupu Romů k sociálním službám
8.2
Podpora sociálních a dalších služeb, zejména zdravotních, odpovídajících potřebám klientů (terénní práce v romských lokalitách, komunitní práce, nízkoprahové služby)
8.3
Rovný přístup Romů ke zdravotní péči
8.4
Podpora romských rodin v oblasti sociálně-právní ochrany.
9.2
Pomoc a ochrana obětí diskriminace
Strategie reformy psychiatrické péče ČR (2014)
(MZd)
-
Zlepšit provázanost zdravotních, sociálních a dalších návazných služeb.
-
Zvýšit spokojenost uživatelů s poskytovanou psychiatrickou péčí.
-
Zvýšit kvalitu psychiatrické péče systémovou změnou organizace.
-
Zvýšit úspěšnost plnohodnotného začleňování duševně nemocných do společnosti (zejména zlepšením podmínek pro zaměstnanost, vzdělávání, bydlení aj.)
-
Zvýšit efektivitu psychiatrické péče včasnou diagnostikou.
-
Humanizovat psychiatrickou péči.
-
Omezit stigmatizaci duševně nemocných a oboru psychiatrie obecně.
Strategie sociálního začleňování 2014-2020
(MPSV)
-
Zvýšení dostupnosti bydlení pro osoby ohrožené vyloučením z bydlení nebo po jeho ztrátě
-
Podpora dalších začleňujících služeb (mimo sektor sociálních služeb): Integrovaný systém kvalitních a dostupných služeb pro osoby závislé nebo závislostí ohrožené postavený na stabilním systému financování; zajištění provázanosti těchto služeb s dalšími začleňujícími službami a institucemi; aplikace moderních metod sociální práce, zjišťování potřebnosti, zajištění kvality, administrace a managementu.
-
Snižování sociálního napětí
-
Zlepšit přístup osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožených ke zdravotní péči
-
Zajistit dostupné, provázané a kvalitní služby pro rodiny, děti a mládež. Posílení ekonomické stability rodin a jejich samostatnost s důrazem na svobodu volby rodinné strategie, zejména v oblasti slaďování profesního, rodinného a osobního života
-
Využívání evidence based přístupu při tvorbě politik a posilování informovanosti o problematice sociálního vyloučení
-
Zajistit dostatečně rozvinutý systém sociálních služeb pro potřeby osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožené reagující na jejich individuální potřeby v kontextu společenské zakázky
-
Aktivní přístup lokálních aktérů k prevenci a řešení problematiky sociálního vyloučení
-
Nastavení a rozvoj sociální práce
-
Rovný přístup osob sociálně vyloučených nebo sociálním vyloučením ohrožených ke společenským zdrojům
-
Vytvářet podmínky pro vstup a udržení se na trhu práce pro osoby sociálně vyloučené nebo sociálním vyloučením ohrožené
-
Zajistit adekvátní příjem a prevenci ztráty příjmu pro osoby sociálně vyloučené nebo sociálním vyloučením ohrožené
Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 (2014)
(MŠMT)
3.1.1
Zvýšit dostupnost a kvalitu předškolního vzdělávání a rané péče
3.1.6
Podporovat dostupnost a kvalitu dalšího vzdělávání
3.1.7
Individualizovat nabídku poradenských služeb
3.2.3
Posílit další vzdělávání a metodickou podporu učitelů a ředitelů
Vládní strategie pro rovnost žen a mužů v ČR 2014-2020
(ÚV)
B.1.3
Vytvoření rámce pro uplatňování genderového mainstreamingu a posuzování dopadů na rovnost žen a mužů ve státní správě.
B.1.5
Vybudování a zkvalitnění systému institucionálních kapacit v rámci státní správy i samosprávy.
B.1.6
Nastavení udržitelného kapacitního zajištění agendy genderové rovnosti zejména prostřednictvím:
a. standardizace pozice gender focal point, jejím ukotvením ve struktuře ministerstev a rozšířením pozice na plný pracovní úvazek,
b. optimalizací kapacit na úrovni celostátní koordinace agendy,
c. metodické podpory a osvěty ve veřejné správě.
B.1.8
Zlepšení systému zpracování a vyhodnocování resortních priorit zejména vytvořením rámce agendy v působnosti resortů, dodržováním minimálního standardu daného Strategií a definováním vlastních klíčových oblastí a priorit.
B.1.9
Vytvoření podmínek pro finanční udržitelnost agendy rovnosti žen a mužů zejména nastavením funkčního systému financování ve státní správě a pro nestátní neziskové organizace ve vazbě na státní rozpočet i na strukturální fondy.
B.2.4
Systematické zvyšování kompetencí žen pro rozhodovací pozice.
B.3.1
Zvýšení zaměstnanosti žen, zejména ve věkových kategoriích, kde je jejich zaměstnanost výrazně nižší než zaměstnanost mužů.
B.3.2
Snížení nezaměstnanosti žen, zejména ve věkových kategoriích, kde je jejich nezaměstnanost výrazně vyšší než nezaměstnanost mužů.
B.3.4
Snížení rizika pádu do chudoby u žen, především pak ve fázi péče o další závislé osoby, v předdůchodovém a seniorském věku.
B.3.5
Podpora genderově nestereotypních zaměstnání a odborností pro muže i ženy zejména prostřednictvím rekvalifikací a formou osvětových kampaní.
B.3.6
Podpora a zavádění genderových auditů ve veřejné i soukromé sféře a implementace jejich výsledků do chodu organizace.
B.3.7
Systematická podpora podnikání žen, zavádění cílených programů pro zvýšení počtu žen – podnikatelek.
B.4.1
Zajištění dostatečné kapacity a kvality služeb vzdělávání a péče o děti předškolního věku. Zařazení služeb v oblasti vzdělávání a péče o děti do gesce jednoho resortu.
B.4.2
Zajištění dostatečné kapacity služeb poskytujících péči o závislé osoby a jejich zkvalitňování zejména rozšiřováním stávajících kapacit, posilováním terénních a odlehčovacích služeb a posílením spolupráce s nestátními neziskovými organizacemi.
B.4.3
Podpora flexibilních forem práce (zejména částečné úvazky, práce z domova, flexibilní pracovní doba apod.) při zachování jistoty zaměstnání, zejména sledováním počtu rodičů, kteří se po mateřské/rodičovské vracejí k původnímu zaměstnavateli a sdílením příkladů dobré praxe.
Akční plán ČR Partnerství pro otevřené vládnutí 2016-2018
(ÚV)
-
Podpora dobrovolnictví
-
Implementace zákona o státní službě
-
Otevření prioritních datových sad veřejné správy a jejich doplnění na základě veřejných konzultací
-
Posilování bezpečnosti na místní úrovni
-
Podpora rozvoje ekosystému otevřených dat veřejné správy ČR
Zdraví 2020 ČR - AP č. 13: Rozvoj ukazatelů zdravotního stavu obyvatel
(MZd)
2
Zajistit vybudování, kultivaci a efektivní zpracování klíčových datových zdrojů
6
Posílit výtěžnost resortních statistických zjišťování v oblasti ukazatelů zdraví obyvatel
7
Posílit hodnocení ukazatelů zdraví obyvatel pomocí nástrojů eHealth - průřezové téma
Zdraví 2020 ČR - AP č. 07: Rozvoj programů zdravotního screeningu
(MZd)
1
Zajistit pro screeningové programy odpovídající systém řízení a rozhodování
3
Zajistit vysokou kvalitu a bezpečnost screeningových programů
4
Zajistit inovaci screeningových programů podle aktuálních vědeckých poznatků
5
Posílit personální kapacitu pro řízení, provádění a hodnocení screeningových programů
7
Posílit podporu screeningových programů pomocí nástrojů eHealth - průřezové téma
Strategický rámec rozvoje veřejné správy ČR 2014-2020 [akt. 2016]
(MV)
1.1
Využívání prvků procesního řízení a zavedení standardů vybraných agend
1.2
Snižování regulatorní zátěže
1.3
Rozšíření řízení kvality a zlepšení strategického řízení ve veřejné správě
2.1
Harmonizace administrativního členění státu
2.3
Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.4
Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.5
Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
4.1
Implementace zákona o státní službě
Strategie ICT Ministerstva kultury ČR 2015-2020
(MK)
10
Přístup k integrované platformě a veškerým interním informacím pomocí mobilního zařízení v „terénu“. Propojení a provázání veškerých informací tak, aby bylo možné zdokumentování a následná implementace podkladů online přímo do systému
12
Efektivní rozhodování a plánování
2
Efektivní řízení služeb, standardizace řízení služeb (ITIL, TOGAF)
4
Zajištění kybernetické a informační bezpečnosti
5
Konsolidované řízení IT projektů
7
Soulad s požadavky E-Governmentu
Strategie digitalizace kulturního obsahu ČR 2013-2020
(MK)
-
Vytvoření organizačních a technických předpokladů trvalého uchování a zpřístupnění digitálních dokumentů
-
Zajištění rovného přístupu odborné i laické veřejnosti ke kulturnímu obsahu v digitální podobě
Integrovaná strategie podpory kultury v ČR do roku 2020
(MK)
1.5
Infrastruktura pro návštěvníky, zpřístupnění a zabezpečení kulturního bohatství
2.1
Evidence a standardizace
3.1
Mezisektorové partnerství a inovace
4.1
Zapojení znevýhodněných občanů a minorit
4.2
Celoživotní vzdělávání
4.3
Konkurenceschopnost lidských zdrojů
4.4
Zaměstnanost
Plán implementace Státní kulturní politiky 2015-2020
(MK)
2.1
Podporovat rozvoj kulturních dovedností a znalostí celé populace
3.2
Zvýšit podíl samosprávy na uchování kulturního dědictví
3.3
Uchování kulturního dědictví ve sbírkách paměťových institucí
4.1
Podporovat kulturní a kreativní odvětví
4.3
Zefektivnit dosavadní způsoby využití kulturního dědictví pro cestovní ruch
5.1
Zavést v České republice eCulture
6.1
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o památkový fond
6.2
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o movité kulturní dědictví
6.3
Provázat péči o tradiční lidovou kulturu na všech úrovních veřejné správy
6.4
Provázat výnosy z cestovního ruchu s náklady na uchování kulturního dědictví
6.6
Zefektivnit poskytování kulturních služeb
6.7
Dokončit reformu veřejné správy v oblasti kultury
6.8
Zlepšit přístup kulturních a kreativních odvětví k financování
Národní výzkumná a inovační strategie pro inteligentní specializaci ČR (Národní RIS3 strategie) (2014)
(MPO)
F.1.1
Podpořit otevřenou partnerskou spolupráci při experimentálním řešení společenských výzev a systémově využít úspěšně ověřené modely
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Nenalezena žádná vazba
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Nenalezena žádná vazba
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Nenalezena žádná vazba