Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
Přímé vazby spadající pod:
4.
Efektivní veřejná správa
Zvolit jiný cíl
Operační program Zaměstnanost 2014-2020 [akt. 2015]
1.
Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
1.1.1
Zvýšit zaměstnanost podpořených osob, zejména starších, nízkokvalifikovaných a znevýhodněných
1.1.2
Zvýšit zaměstnanost podpořených mladých osob prostřednictvím programu Záruky pro mládež
1.2.1
Snížit rozdíly v postavení žen a mužů na trhu práce
1.3.1
Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce
1.3.2
Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků
1.4.1
Zvýšit kapacitu, komplexnost a kvalitu služeb poskytovaných institucemi veřejných služeb zaměstnanosti
1.4.2
Zvýšit kvalitu systému dalšího vzdělávání
1.5.1
Zvýšit zaměstnanost podpořených mladých lidí, kteří nejsou v zaměstnání, ve vzdělávání nebo v profesní přípravě v regionu NUTS II Severozápad
2.
Sociální začleňování a boj s chudobou
2.1.1
Zvýšit uplatnitelnost osob ohrožených sociálním vyloučením nebo sociálně vyloučených ve společnosti a na trhu práce
2.1.2
Rozvoj sektoru sociální ekonomiky
2.2.1
Zvýšit kvalitu a udržitelnost systému sociálních služeb, služeb pro rodiny a děti a dalších navazujících služeb podporujících sociální začleňování
2.2.2
Zvýšit dostupnost a efektivitu zdravotních služeb a umožnit přesun těžiště psychiatrické péče do komunity
2.3.1
Zvýšit zapojení lokálních aktérů do řešení problémů nezaměstnanosti a sociálního začleňování ve venkovských oblastech
3.
Sociální inovace a mezinárodní spolupráce
3.1.1
Zvýšit kvalitu a kvantitu využívání sociálních inovací a mezinárodní spolupráce v tematických oblastech OPZ
4.
Efektivní veřejná správa
4.1.1
Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže
4.1.2
Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona
5.
Technická pomoc
5.1.1
Zajistit řádnou implementaci OPZ prostřednictvím poskytnutí spolehlivých a efektivních služeb pro řízení a administraci programu
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
4.
Efektivní veřejná správa
Nenalezena žádná vazba
4.
Efektivní veřejná správa
Strategie digitální gramotnosti ČR 2015-2020
(MPSV)
-
Rozvinutí spolupráce se stakeholdery v oblasti digitální gramotnosti.
-
Zvýšení úrovně digitální gramotnosti pracovníků veřejného sektoru jako předpokladu pro zvyšování přístupnosti obsahu elektronických služeb veřejného sektoru.
-
Zavedení opatření, která umožní udržovat potřebnou úroveň digitální gramotnosti pracovníků veřejné správy ovlivňujících podobu a obsah elektronických služeb veřejného sektoru.
-
Zvýšení zájmu jednotlivců o využívání elektronických služeb veřejného sektoru.
Strategie rozvoje infrastruktury pro prostorové informace v ČR do roku 2020 (2014)
(DIA)
1.1
Připravit služby veřejné správy pro podporu životních situací využívajícíchslužby informační společnosti v oblasti prostorových informací
1.2
Pro zajištění služeb veřejné správy specifikovat nezbytné služby informačníspolečnosti v oblasti prostorových informací
1.3
Připravit podmínky pro služby veřejné správy a služby informační společnosti v oblasti prostorových informací pro podporu rozvoje inovativních služeba produktů s přidanou hodnotou vytvářených třetími stranami
2.1
Připravit služby informační společnosti v oblasti prostorových datpro využívání veřejnou správou a třetími stranami
2.2
Definovat architekturu a technickou regulaci pro fungování národníinfrastruktury pro prostorové informace umožňující rozvoj a využívání garantovanýchsdílených služeb
2.3
Vytvořit infrastrukturu nově koncipované správy základních prostorovýchdat
2.4
Vytvořit národní integrační platformu pro prostorové informace jakoprostředek pro integraci informačních systémů v modelu sdílených služeb
2.5
Integrovat informační systémy spravující či využívající prostorovéinformace prostřednictvím sdílených služeb na národní integrační platformu pro prostorovéinformace
2.6
Vytvořit Národní geoportál jako jednotné přístupové místo pro dataa služby národní infrastruktury pro prostorové informace
2.7
Propojení služeb Portálu veřejné správy na služby souvisejícís prostorovými informacemi
2.8
Zajistit publikování vybraných datových sad prostorových dat jakootevřených dat
3.1
Provedení analýzy požadavků veřejné správy na základní prostorovádata
3.2
Zpracování návrhu řešení Národní sady prostorových objektů
3.3
Vytvoření národní sady prostorových objektů
3.4
Rozvoj prostorových dat veřejné správy
3.5
Doplnit chybějící datový fond a harmonizovat datový fond prostorovýchdat pro účely naplnění národní sady prostorových objektů
4.1
Provést komplexní analýzu stávajících právních předpisů pro prostorovéinformace a potřeb jejich změn
4.2
Připravit nový regulační rámec pro oblast prostorových informací
4.4
Standardizovat obsah a způsob popisu objektů prostorových dat veřejnésprávy a harmonizovat jejich definice a vymezení v právních předpisech
4.5
Zajištění stabilizace a rozvoje lidských zdrojů v oblasti prostorovýchinformací nejen ve veřejné správě
4.6
Stabilizace a rozvoj vzdělávání v oblasti správy a využívání prostorovýchinformací
Zdraví 2020 - Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí (2014)
(MZd)
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
-
Posílit roli veřejné správy v oblasti zdraví a přizvat k řízení a rozhodování všechny složky společnosti, sociální skupiny i jednotlivce
-
Posilovat zdravotnické systémy zaměřené na lidi, zajistit použitelnost a dostupnost zdravotních služeb z hlediska příjemců, soustředit se na ochranu a podporu zdraví a na prevenci nemocí, rozvíjet kapacity veřejného zdravotnictví, zajistit krizovou připravenost, průběžně monitorovat zdravotní situaci a zajistit vhodnou reakci při mimořádných situacích
Vládní koncepce boje s korupcí 2015-2017
(ÚV)
-
Hospodárné nakládání s majetkem státu
-
Výkonná a nezávislá exekutiva
-
Rozvoj občanské společnosti
-
Transparentnost a otevřený přístup k informacím
Akční plán ČR Partnerství pro otevřené vládnutí 2016-2018
(ÚV)
-
Implementace zákona o státní službě
-
Otevření prioritních datových sad veřejné správy a jejich doplnění na základě veřejných konzultací
-
Posilování bezpečnosti na místní úrovni
-
Podpora rozvoje ekosystému otevřených dat veřejné správy ČR
Zdraví 2020 ČR - AP č. 13: Rozvoj ukazatelů zdravotního stavu obyvatel
(MZd)
2
Zajistit vybudování, kultivaci a efektivní zpracování klíčových datových zdrojů
6
Posílit výtěžnost resortních statistických zjišťování v oblasti ukazatelů zdraví obyvatel
7
Posílit hodnocení ukazatelů zdraví obyvatel pomocí nástrojů eHealth - průřezové téma
Strategický rámec rozvoje veřejné správy ČR 2014-2020 [akt. 2016]
(MV)
1.1
Využívání prvků procesního řízení a zavedení standardů vybraných agend
1.2
Snižování regulatorní zátěže
1.3
Rozšíření řízení kvality a zlepšení strategického řízení ve veřejné správě
2.1
Harmonizace administrativního členění státu
2.3
Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.4
Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.5
Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
4.1
Implementace zákona o státní službě
Strategie ICT Ministerstva kultury ČR 2015-2020
(MK)
10
Přístup k integrované platformě a veškerým interním informacím pomocí mobilního zařízení v „terénu“. Propojení a provázání veškerých informací tak, aby bylo možné zdokumentování a následná implementace podkladů online přímo do systému
12
Efektivní rozhodování a plánování
2
Efektivní řízení služeb, standardizace řízení služeb (ITIL, TOGAF)
4
Zajištění kybernetické a informační bezpečnosti
5
Konsolidované řízení IT projektů
7
Soulad s požadavky E-Governmentu
Strategie digitalizace kulturního obsahu ČR 2013-2020
(MK)
-
Vytvoření organizačních a technických předpokladů trvalého uchování a zpřístupnění digitálních dokumentů
-
Zajištění rovného přístupu odborné i laické veřejnosti ke kulturnímu obsahu v digitální podobě
Integrovaná strategie podpory kultury v ČR do roku 2020
(MK)
1.5
Infrastruktura pro návštěvníky, zpřístupnění a zabezpečení kulturního bohatství
2.1
Evidence a standardizace
3.1
Mezisektorové partnerství a inovace
4.2
Celoživotní vzdělávání
4.3
Konkurenceschopnost lidských zdrojů
Plán implementace Státní kulturní politiky 2015-2020
(MK)
3.2
Zvýšit podíl samosprávy na uchování kulturního dědictví
3.3
Uchování kulturního dědictví ve sbírkách paměťových institucí
4.1
Podporovat kulturní a kreativní odvětví
4.3
Zefektivnit dosavadní způsoby využití kulturního dědictví pro cestovní ruch
5.1
Zavést v České republice eCulture
6.1
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o památkový fond
6.2
Zefektivnit výkon veřejné správy v péči o movité kulturní dědictví
6.3
Provázat péči o tradiční lidovou kulturu na všech úrovních veřejné správy
6.4
Provázat výnosy z cestovního ruchu s náklady na uchování kulturního dědictví
6.7
Dokončit reformu veřejné správy v oblasti kultury
6.8
Zlepšit přístup kulturních a kreativních odvětví k financování
4.
Efektivní veřejná správa
Nenalezena žádná vazba
4.
Efektivní veřejná správa
Nenalezena žádná vazba
4.
Efektivní veřejná správa
Nenalezena žádná vazba