Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Žamberk
Žamberk

Žamberk

Nepřímé vazby: Tematické vazby
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní

Místní akční plán vzdělávání pro území ve správním obvodu ORP Žamberk a Králíky (2018)


Nepřímé vazby spadající pod cíl: 1.2 Pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci škol (školní asistent, chůva a jiné) se budou vzdělávat v nových metodách práce s heterogenní skupinou, v oblasti využití kompenzačních pomůcek, využívány budou i formy rozvoje jako sdílení, stáž, supervize, mentoring. Školy se budou scházet mezi sebou navzájem i s dalšími aktéry (neziskové organizace, veřejnost, další obory) za účelem zvýšení spolupráce a sjednocení požadavků na klíčové kompetence dětí a otevření dialogu s rodiči dětí, odborníky a širší veřejností.
Deskriptory:
VI. Vzdělávání


Zvolit jiný cílshow

regionální

1.2 Pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci škol (školní asistent, chůva a jiné) se budou vzdělávat v nových metodách práce s heterogenní skupinou, v oblasti využití kompenzačních pomůcek, využívány budou i formy rozvoje jako sdílení, stáž, supervize, mentoring. Školy se budou scházet mezi sebou navzájem i s dalšími aktéry (neziskové organizace, veřejnost, další obory) za účelem zvýšení spolupráce a sjednocení požadavků na klíčové kompetence dětí a otevření dialogu s rodiči dětí, odborníky a širší veřejností.

Nenalezena žádná vazba
oblastní

1.2 Pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci škol (školní asistent, chůva a jiné) se budou vzdělávat v nových metodách práce s heterogenní skupinou, v oblasti využití kompenzačních pomůcek, využívány budou i formy rozvoje jako sdílení, stáž, supervize, mentoring. Školy se budou scházet mezi sebou navzájem i s dalšími aktéry (neziskové organizace, veřejnost, další obory) za účelem zvýšení spolupráce a sjednocení požadavků na klíčové kompetence dětí a otevření dialogu s rodiči dětí, odborníky a širší veřejností.

Strategický rámec MAP Opavsko do roku 2023 (Vítkov, MAS Opavsko)

místní

1.2 Pedagogičtí i nepedagogičtí pracovníci škol (školní asistent, chůva a jiné) se budou vzdělávat v nových metodách práce s heterogenní skupinou, v oblasti využití kompenzačních pomůcek, využívány budou i formy rozvoje jako sdílení, stáž, supervize, mentoring. Školy se budou scházet mezi sebou navzájem i s dalšími aktéry (neziskové organizace, veřejnost, další obory) za účelem zvýšení spolupráce a sjednocení požadavků na klíčové kompetence dětí a otevření dialogu s rodiči dětí, odborníky a širší veřejností.

Koncepce rozvoje základních a mateřských škol v městské části Praha 12 (2009) (Praha 12, Praha-Libuš)
Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019) (Ústí n.L.)
Akční plán strategického rámce MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem 2018-2021 (Ústí n.L.)
Místní plán inkluze statutárního města Mostu 2017-2022 (Most)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Most 2018-2023 (Most)
Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019) (Ml. Boleslav)
Místní akční plán v ORP Mladá Boleslav (2018) (Ml. Boleslav)
Místní akční plán vzdělávání pro území ve správním obvodu ORP Žamberk a Králíky (2018) (Červená Voda, Králíky, Žamberk)
Strategický rámec MAP Opavsko do roku 2023 (Vítkov, MAS Opavsko)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017) (Nový Jičín)
Střednědobé cíle kvality vzdělávání v základních školách zřizovaných statutárním městem Liberec (2016) (Liberec)
Strategický rámec MAP Brno (2017) (Brno)
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně (2017) (Brno)