Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Nový Jičín

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Rozbalit detaily

Místní akční plán rozvoje vzdělávání Novojičínska (2017)

1. Speciální vzdělávací potřeby

1.1 Podpora vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na děti předškolního věku

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.2 Podpora vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich začlenění do kolektivů dětí bez SVP - zaměření na žáky v základní škole

Deskriptory:
VI. Vzdělávání
VIII. Sociální začleňování

1.3 Podpora pedagogů zabývajících se inkluzí - podpora hlavně výměny zkušenosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.4 Podpora nadaných dětí a práce pedagogů s nimi - stanovení forem možné výuky, způsoby vyhledávání těchto dětí jak v MS tak v ZŠ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.5 Podpora implementace legislativních změn a výkladů – podpoření orientace pedagogů v legislativních změnách a jejich výklad, výklad metodických pokynů

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2. Čtenářská a jazyková gramotnost

2.1 Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech čtenářské a jazykové gramotnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.2 Rozvoj kompetencí dětí a žáků pro aktivní používání cizího jazyka

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3. Matematická, finanční a polytechnická gramotnost

3.1 Podpora základních gramotností dětí a žáků v oblastech matematické, finanční a polytechnické gramotnosti

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.2 Rozvoj finanční gramotnosti Záků prostřednictvím neformálního vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.3 Rozvoj polytechnické gramotnosti žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4. Neformální vzdělávání

4.1 Rozvoj osobnosti, kompetencí, zájmu a nadání každého dítěte a žáka a to prostřednictvím zapracování průřezových a volitelných témat do nabídky mimoškolního vzdělání a jejich realizace

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.2 Rozvoj jednotlivých kompetencí žáků prostřednictvím neformálního vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.3 Podpora nadaných dětí prostřednictvím neformálního vzdělávání

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5. Rovné příležitosti

5.1 Náplní tohoto cíle je zejména dosažení vzájemného vzdělávání, přenos zkušeností a informací a odborně vedená diskuze o problematice nastavení rovných příležitosti a selektivnosti vzdělávacího systému a uvnitř škol

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.2 Řešení přechodů ve vzdělávání (například: MŠ/ZŠ: první a druhý stupeň ZŠ, ZŠ/SŠ, ZŠ/víceletá gymnázia)

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6. Ostatní - volitelné

6.1 Cíle budou stanoveny dle zvolených ostatních prioritních oblastí, které vyplynou ze zpracování MAP Il a z potřeb daného území

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

7. Investiční priority

7.1 Potvrzení potřebnosti a využitelnosti plánovaných investic do školství v území ORP a jejich soulad se záměry výše uvedených priorit, se záměry zřizovatelů. Investiční priority jsou zjišťovány přímo od ředitelů škol, aktualizovány minimálně 1x za 6 měsíců, je vyžadován souhlas zřizovatele a hodnocena potřebnost investice její soulad s dlouhodobými záměry

Deskriptory:
VI. Vzdělávání