Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Brno

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"

Rozbalit detaily

Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně (2017)

1. Vytváření podmínek pro podporu dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem

1.1 PODPORA ŠKOLNÍCH PORADENSKÝCH PRACOVIŠŤ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.2 PODPORA PLYNULÉHO A ÚSPĚŠNÉHO PŘECHODU DĚTÍ Z PŘEDŠKOLNÍHO DO ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

1.3 KVALITNÍ A KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ REALIZOVANÉ NA ŠKOLÁCH JIŽ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2. Kvalitní vzdělávání pedagogických pracovníků

2.1 PODPORA SCHOPNOSTI PEDAGOGŮ PRACOVAT SE VŠEMI DĚTMI A ŽÁKY

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.2 PODPORA PROFESNÍHO RŮSTU PEDAGOGŮ A ETICKÝCH HODNOT PEDAGOGŮ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

2.3 PODPORA VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI PRÁCE S DĚTMI A ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3. Komunikace a spolupráce s rodiči

3.1 ZAJIŠTĚNÍ INFORMOVANOSTI RODIČŮ A POSILOVÁNÍ ROLE RODIČŮ JAKO PARTNERŮ ŠKOLY

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.2 SYSTEMATICKÉ ZAPOJOVÁNÍ RODIČŮ DO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

3.3 POSÍLENÍ KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ V OBLASTI SPOLUPRÁCE SE ZÁKONNÝMI ZÁSTUPCI NA ZÁKLADĚ VZÁJEMNÉHO RESPEKTU A ODPOVĚDNOSTI ZA ROZVOJ DÍTĚTE A ŽÁKA

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4. Podpora rozvoje čtenářské a matematické gramotnosti

4.1 PODPORA REALIZACE KROUŽKŮ A AKTIVIT NA PODPORU A ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.2 PODPORA SÍŤOVÁNÍ ŠKOL A SPOLUPRÁCE MEZI ŠKOLAMI V OBLASTI ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.3 PODPORA ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI V MIMOVÝUKOVÝCH AKTIVITÁCH

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

4.4 PODPORA ROZVOJE MATEMATICKÉ PREGRAMOTNOSTI V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5. Podpora společného vzdělávání a rovnost příležitostí pro všechny děti a žáky

5.1 PODPORA INKLUZIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLÁCH ZE STRANY ZŘIZOVATELE

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.2 POSKYTOVÁNÍ PODPORY RIZIKOVÝM SKUPINÁM DĚTÍ A ŽÁKŮ

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.3 EFEKTIVNÍ PORADENSKÁ ČINNOST

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.4 VYTVÁŘENÍ A POSILOVÁNÍ POZITIVNÍHO KLIMATU ŠKOLY A TŘÍDY

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.5 VYTVOŘENÍ PLATFORMY PRO ZVYŠOVÁNÍ ZNALOSTÍ A KOMPETENCÍ PEDAGOGŮ A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOLY V OBLASTI INKLUZE

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.6 PROPOJENÍ SÍTĚ SPOLUPRACUJÍCÍCH MEZIOBOROVÝCH INSTITUCÍ S CÍLEM KOMPLEXNÍHO PŘÍSTUPU K DÍTĚTI

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

5.7 ROZŠÍŘENÍ NABÍDKY ZÁJMOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY A RODIČE, DOSTUPNOST PRO VŠECHNY DĚTI A ŽÁKY

Deskriptory:
VI. Vzdělávání

6. Podpora polytechnického vzdělávání ve školách

6.1 ZVYŠOVÁNÍ KVALITY POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH A ZÁKLADNÍCH ŠKOLÁCH

Deskriptory:
VI. Vzdělávání