Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

ČESKÁ REPUBLIKA

Přehled cílů v dokumentech dle témat

.. zobrazit cíle dokumentů dle tématu
téma
Správa věcí veřejných a územní rozvoj
téma
Životní prostředí
téma
Udržitelná spotřeba a výroba
téma
Doprava
téma
Zdraví
téma
Místní ekonomika
téma
Vzdělávání a výchova
téma
Kultura a místní tradice, sport
téma
Sociální prostředí
téma
Zemědělství a venkov
téma
Globální odpovědnost
.. téma - podrobnější členění

Zastřešující strategický dokument

Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJPolitika územního rozvoje ČR, aktualizace č.7 [akt. 2024]
Republikové priority viz dokument »
38 Kritéria a podmínky pro rozhodování o změnách v území viz dokument »
39 Úkoly pro územní plánování viz dokument »
40 OB1 Metropolitní rozvojová oblast Praha viz dokument »
41 OB2 Metropolitní rozvojová oblast Ostrava viz dokument »
42 OB3 Metropolitní rozvojová oblast Brno viz dokument »
43 OB4 Rozvojová oblast Hradec Králové/Pardubice viz dokument »
44 OB5 Rozvojová oblast Plzeň viz dokument »
45 OB6 Rozvojová oblast Ústí nad Labem viz dokument »
46 OB7 Rozvojová oblast Liberec viz dokument »
47 OB8 Rozvojová oblast Olomouc viz dokument »
48 OB9 Rozvojová oblast Zlín viz dokument »
49 OB10 Rozvojová oblast České Budějovice viz dokument »
50 OB11 Rozvojová oblast Jihlava viz dokument »
51 OB12 Rozvojová oblast Karlovy Vary viz dokument »
52 OS1 Rozvojová osa Praha–Plzeň–hranice ČR/Německo (–Nürnberg) viz dokument »
53 OS2 Rozvojová osa Praha–Ústí nad Labem–hranice ČR/Německo (–Dresden) viz dokument »
54 OS3 Rozvojová osa Praha–Liberec–hranice ČR/Německo, Polsko (–Görlitz/Zgorzelec) viz dokument »
55 OS4 Rozvojová osa Praha–Hradec Králové/Pardubice (podél dálnice D11)–Trutnov–hranice ČR/Polsko (–Wroclaw). Další větev rozvojové osy je Praha–Kolín–Chvaletice–Pardubice (podél železničního spojení Praha–Kolín–Pardubice) viz dokument »
56 OS5 Rozvojová osa Praha–(Kolín)–Jihlava–Brno viz dokument »
56a OS5a Rozvojová osa Praha–Jihlava viz dokument »
57 OS6 Rozvojová osa Praha–Benešov–Tábor–České Budějovice–hranice ČR/Rakousko (–Linz) viz dokument »
58 OS7 Rozvojová osa Ústí nad Labem–Chomutov–Karlovy Vary–Cheb–hranice ČR/Německo (–Bayreuth) viz dokument »
59 OS8 Rozvojová osa Hradec Králové/Pardubice–Moravská Třebová–Mohelnice–Olomouc–Přerov viz dokument »
60 OS9 Rozvojová osa Brno–Svitavy/Moravská Třebová viz dokument »
61 OS10 Rozvojová osa (Katowice–) hranice Polsko/ČR–Ostrava–Lipník nad Bečvou–Olomouc–Brno–Břeclav–hranice ČR/Slovensko (–Bratislava) viz dokument »
62 OS11 Rozvojová osa Lipník nad Bečvou–Přerov–Uherské Hradiště–Břeclav–hranice ČR/Rakousko viz dokument »
63 OS12 Rozvojová osa Zlín–hranice ČR/Slovensko (–Púchov) viz dokument »
64 OS13 Rozvojová osa Ostrava–Třinec–hranice ČR/Slovensko (–Žilina) viz dokument »
67 Kritéria a podmínky pro rozhodování o změnách v území viz dokument »
68 Úkoly územního plánování viz dokument »
69 SOB1 Specifická oblast Šumava viz dokument »
70 SOB2 Specifická oblast Beskydy viz dokument »
71 SOB3 Specifická oblast Jeseníky–Králický Sněžník viz dokument »
72 SOB4 Specifická oblast Karvinsko viz dokument »
73 SOB5 Specifická oblast Mostecko viz dokument »
74 SOB6 Specifická oblast Krušné hory viz dokument »
75 SOB7 Specifická oblast Krkonoše–Jizerské hory viz dokument »
75a SOB8 Specifická oblast Sokolovsko viz dokument »
75b SOB9 Specifická oblast, ve které se projevuje aktuální problém ohrožení území suchem viz dokument »
Úkoly pro ministerstva a jiné ústřední správní úřady viz dokument »
Úkoly pro územní plánování (Kraje v územně plánovacích dokumentacích nebo v jejich aktualizacích) viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJZásady urbánní politiky - Aktualizace 2023
Prosazování dlouhodobě udržitelného rozvoje měst, metropolitních oblastí, aglomerací, městských regionů a sídelních systémů a posilování jejich odolnosti (resilience) vůči nenadálým ohrožením viz dokument »
Důsledné využití strategického a integrovaného přístupu k rozvoji měst, metropolitních oblastí, aglomerací, městských regionů a sídelního systému s prioritním využíváním integrovaných nástrojů viz dokument »
Uplatňování územní dimenze, a to zejména s ohledem na urbánní a metropolitní dimenzi v urbánní a regionální politice a dalších veřejných politikách viz dokument »
Strategický a integrovaný přístup k rozvoji měst a jejich funkčních regionů viz dokument »
Polycentrický rozvoj osídlení a kompaktní města krátkých vzdáleností viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJDohoda o partnerství pro programové období 2014-2020 (rev. 6/2020) [akt. 2020]
EFRR (TC11):
Zvýšená efektivita a účinnost veřejné správy
viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJStrategie regionálního rozvoje ČR 2021+ (2019)
1.4 Efektivně využívat zastavěné území, omezit zastavování volné krajiny vyvolávané růstem metropolitních území, rozšiřovat a propojovat plochy a hmoty zeleně v intravilánech a zefektivnit hospodaření s vodou a energií v metropolitních územích. viz dokument »
2.4 Efektivně řešit problémy životního prostředí spojené s koncentrací velkého množství obyvatel a adaptovat aglomerace na změnu klimatu viz dokument »
6.1 Posilovat koordinaci strategického a územního plánování viz dokument »
6.2 Rozvíjet strategické plánování na bázi funkčních regionů a posilovat spolupráci aktérů v území viz dokument »
6.5 Zlepšit práci s daty v oblasti regionálního rozvoje viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJNárodní koncepce realizace politiky soudržnosti v ČR po roce 2020
Vzdělaná a sociálně soudržná společnost

Konkurenceschopná a soudržná společnost
viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍAktualizovaný strategický rámec Česká republika 2030 s výhledem do roku 2050 [akt. 2024]
17 Růst kvality života v jednotlivých municipalitách snižuje regionální nerovnosti. viz dokument »
18 Udržitelný rozvoj sídelních útvarů je zajištěn. viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍStátní politika životního prostředí 2030 s výhledem do 2050
1.5 Připravenost a resilience společnosti vůči mimořádným událostem a krizovým situacím se zvyšuje viz dokument »
1.6 Adaptovaná sídla umožňují kvalitní a bezpečný život obyvatel viz dokument »
2.1 Emise skleníkových plynů jsou snižovány viz dokument »
3.1 Ekologická stabilita krajiny je obnovena, hospodaření v krajině je dlouhodobě udržitelné a reaguje na změnu klimatu viz dokument »
Znak ÚŘAD VLÁDY ČRNárodní politika výzkumu, vývoje a inovací České republiky 2021+ (2020)
5.7 Sledovat a metodicky spolupracovat na zavádění výsledků VaVaI do veřejného sektoru, podporovat zapojení veřejného sektoru do vytváření poptávky po výzkumu a vývoji a do spolupráce při realizaci projektů výzkumu viz dokument »

Strategický dokument

Znak MINISTERSTVO KULTURYKoncepce podpory umění v ČR 2015-2020
d Strategické plánování viz dokument »
Znak MINISTERSTVO KULTURYStrategie ICT Ministerstva kultury ČR 2015-2020
12 Efektivní rozhodování a plánování viz dokument »
Znak MINISTERSTVO KULTURYIntegrovaná strategie podpory kultury v ČR do roku 2020
1 ZAJISTIT UCHOVÁNÍ A ROZVOJ KULTURNÍHO BOHATSTVÍ A ZEFEKTIVNIT JEHO PROPAGACI viz dokument »
2 ZAJISTIT A VYUŽÍT DIGITALIZACI KULTURNÍHO OBSAHU A VEŘEJNÝCH KULTURNÍCH SLUŽEB PRO PODPORU POSILOVÁNÍ INSTITUCIONÁLNÍ KAPACITY ÚČINNÉ VEŘEJNÉ SPRÁVY V OBLASTI KULTURY, KREATIVITY, INOVACÍ A ZNALOSTNÍ EKONOMIKY viz dokument »
3 VYUŽÍT SOCIOEKONOMICKÝ POTENCIÁL KKO PRO ZVÝŠENÍ KONKURENCE-SCHOPNOSTI ČESKÉ REPUBLIKY viz dokument »
4 ZEFEKTIVNIT NASTAVENÍ SYSTÉMŮ ŘÍZENÍ A MONITOROVÁNÍ V OBLASTI KULTURY A ZVÝŠIT ODBORNOU KAPACITU PRACOVNÍKŮ KULTURY I VEŘEJNOSTI viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJPolitika architektury a stavební kultury ČR [akt. 2022]
1.1 Pozitivně ovlivňovat vývoj sídelní struktury. viz dokument »
1.3 Minimalizovat nepřiměřené a nevhodné rozrůstání sídel do okolní krajiny. Zajistit důsledné využívání zastavěného území prostřednictvím cílené revitalizace opuštěných a zanedbaných zastavěných ploch, ale i jednotlivých nevyužívaných staveb. viz dokument »
1.4 V sídlech zajistit přiměřenou dostupnost kvalitní, udržitelné a vhodně umístěné veřejné infrastruktury, včetně odpovídajících parametrů. viz dokument »
1.5 Při obnově a tvorbě krajiny posílit plánování, zejména důsledně využívat územně plánovací dokumentace, územně plánovací podklady i pozemkové úpravy. viz dokument »
2.1 Zajistit dostatečnou vybavenost území vhodnými veřejnými prostranstvími, jejich snadnou dostupnost a vzájemné propojení. viz dokument »
2.2 Plánovat veřejná prostranství komplexně. viz dokument »
2.3 Zvýšit péči o veřejná prostranství jako hlavní prvek ovlivňující celkovou kvalitu prostředí. viz dokument »
3.1 Zajistit návaznost nových staveb na charakter a strukturu hodnotné stávající zástavby, respektovat a rozvíjet kulturní, přírodní a stavební dědictví i hodnoty krajiny. viz dokument »
3.2 Chránit a posilovat charakter prvků tvořících lokální, celoměstskou či regionální identitu a podporovat ráz prostředí a jedinečnost daného místa. viz dokument »
4.1 Při zadávání zakázek usilovat o co nejvyšší kvalitu jejich plnění. viz dokument »
4.2 Využívat architektonické soutěže při přípravě staveb financovaných z veřejných rozpočtů. viz dokument »
4.3 V dotacích dbát na kvalitu vystavěného prostředí viz dokument »
4.4 Získávání zpětné vazby ze zadávání veřejných zakázek viz dokument »
5.1 Zajistit zpracování projektů ve vysoké kvalitě. viz dokument »
5.2 Řešit úspornost, udržitelnost, snižování dopadů změn klimatu a odolnost staveb i prostředí. viz dokument »
5.3 Kvalitní technická a dopravní infrastruktura jako součást vystavěného prostředí. viz dokument »
6.1 Rozvinout průběžné a prohlubující vzdělávání příslušných úředníků veřejné správy v oborech architektura, urbanismus, územní plánování, krajinářská architektura, památková péče a v dalších oborech souvisejících s výstavbou a ve stavebních a souvisejících předpisech a dále v oblasti participace a komunikace s veřejností. viz dokument »
6.2 Rozvinout systém dalšího vzdělávání projektantů a ostatních osob podílejících se na výstavbě. viz dokument »
6.3 Podporovat a rozvíjet výchovu a vzdělávání v oblasti architektury, urbanismu, územního plánování, krajinářské architektury, památkové péče, stavební kultury a kvality prostředí na všech stupních škol. viz dokument »
7.1 Prosazovat větší uplatnění témat architektura, urbanismus, územní plánování, krajinářská architektura, památková péče a stavebnictví ve veřejnoprávních médiích. viz dokument »
7.2 Zajišťovat propagaci příkladů kvalitních realizací včetně kvalitní následné péče o dokončené dílo. viz dokument »
7.3 Mezi odbornou a laickou veřejností zvyšovat povědomí o potřebě komplexního přístupu k vystavěnému prostředí a dalším činnostem člověka, zahrnujícím problematiku staveb, urbanistických celků a krajiny i památkové péče, včetně jejich vlivu na prostředí a člověka. Podporovat utváření vztahu uživatelů k prostředí, ve kterém žijí. viz dokument »
7.4 Propagovat českou architekturu v zahraničí. viz dokument »
8.1 Podporovat a rozvíjet výzkumnou činnost zaměřenou na obory architektura, urbanismus, územní plánování, krajinářská architektura a stavební kultura. viz dokument »
8.2 Využívat výsledky výzkumu a vývoje v praxi. viz dokument »
9.1 Koordinovat spolupráci zainteresovaných subjektů a vyhodnocovat plnění Politiky architektury a stavební kultury České republiky. viz dokument »
9.2 Implementace v krajích a obcích. viz dokument »
9.3 Podporovat využívání hlavních architektů a inženýrů. viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJKoncepce Smart Cities - odolnost prostřednictvím SMART řešení pro obce, města a regiony
ZPO2 SMART řešení přispívají k sounáležitosti v území viz dokument »
ZPO3 Společná řešení – nástroj koheze bez digitálně vyloučených lokalit viz dokument »
ZPO4 Partneři doma i v zahraničí při sdílení SMART řešení viz dokument »
C2 Příroda a krajina podporující odolnost viz dokument »
C4 Dopravní infrastruktura a mobilita uzpůsobená pro lidi viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJKoncepce bydlení České republiky 2021+
9 Využívání nástrojů územního plánování na podporu cenově dostupného bydlení a zrychlení výstavby viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJKoncepce rozvoje venkova 2021-2027
5.1 STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ A ŘÍZENÍ - Rozvinuté víceúrovňové strategické plánování a řízení rozvoje venkovských oblastí založené na znalostech viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODUKoncepce rozvoje národního metrologického systému ČR (2021)
Udržovat aktivity regionální spolupráce v rámci DUNAMET. viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍNárodní akční plán podporující pozitivní stárnutí 2013-2017
5.2 Vytvářet prostředí s odpovídající infrastrukturou, vhodnou nabídkou různých forem bydlení a dostatečné občanské vybavenosti viz dokument »
Znak MINISTERSTVO VNITRAKoncepce klientsky orientovaná veřejná správa 2030
1.2 Zajistit optimální dostupnost služeb viz dokument »
2.1 Posílit řídící a koordinační mechanismy viz dokument »
2.4 Zefektivnit spolupráci obcí viz dokument »
4.1 Zvýšit znalosti a dovednosti volných zástupců územních samosprávních celků viz dokument »
Znak MINISTERSTVO VNITRAKoncepce rozvoje archivnictví v České republice 2018-2025 s výhledem do roku 2035
Harmonogram zásadních stavebních
investic v oblasti státních archivů do roku 2035
viz dokument »
Znak MINISTERSTVO VNITRAStrategie migrační politiky ČR (2015)
5.4 Příprava České republiky na schengenské hodnocení podle nového evaluačního mechanismu, včetně hodnocení vnitřních hranic- cíl na národní úrovni viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍKoncepce na ochranu před následky sucha pro území České republiky na období 2023-2027
Územní plánování viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ZEMĚDĚLSTVÍStrategie ochrany před povodněmi pro území ČR (2000)
1.1 Předpovědní a hlásná služba viz dokument »
1.2 Ovlivňování průběhu a rozsahu povodní viz dokument »
1.3 Omezení ohrožení obyvatel a potenciálních škod viz dokument »
1.4 Ochrana majetku viz dokument »
2.2 Integrující prvky viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍKoncepce podpory místní Agendy 21 v ČR do roku 2020 (2012)
2.1 Zvýšit dostupnost finančních zdrojů a spojit jejich čerpání s kvalitou místního rozvoje viz dokument »
3.1 Dosáhnout efektivní meziresortní spolupráce a komunikace mezi jednotlivými úrovněmi (stát – kraj – obec) viz dokument »
3.3 Podporovat používání MA21 jako součást strategického plánování a řízení viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍKoncepce výzkumu, vývoje a inovací Ministerstva životního prostředí na léta 2016 až 2035 s výhledem do roku 2050
3.3 Urbanismus a inteligentní lidská sídla viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍStrategie přizpůsobení se změně klimatu v podmínkách ČR (2021)
SC1 Je zajištěna ekologická stabilita a poskytování ekosystémových služeb v zemědělské krajině s důrazem na omezení degradace i záboru půdy a posílení přirozeného vodního režimu viz dokument »
SC2 Je zajištěna ekologická stabilita a poskytování ekosystémových služeb lesů s důrazem na zabránění degradace půdy a posílení přirozeného vodního režimu viz dokument »
SC3 Je zajištěna ekologická stabilita a poskytování ekosystémových služeb vodních a na vodu vázaných ekosystémů s důrazem na posílení přirozeného vodního režimu krajiny a s ohledem na zajištění potřeb lidské společnosti a udržitelné užívání vody viz dokument »
SC4 Je výrazně posílena resilience lidských sídel včetně jejich veřejné a zelené infrastruktury s důrazem na ochranu lidského zdraví viz dokument »
Průřezová témata adaptace na změnu klimatu viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍKoncepce řešení problematiky ochrany před povodněmi v ČR s využitím technických a přírodě blízkých opatření (2010)
A. Vymezení zájmových oblastí a jejich povodí viz dokument »
B. Uplatnění podpor v zájmových oblastech viz dokument »

Strategický prováděcí dokument

Znak MINISTERSTVO KULTURYPlán implementace Státní kulturní politiky 2015-2020
3.2 Zvýšit podíl samosprávy na uchování kulturního dědictví viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJImplementační plán Koncepce Smart Cities do roku 2030
ZPO1 Digitální veřejná správa je služba lidem a komunitám – transparentně fungující samospráva viz dokument »
ZPO2 SMART řešení přispívají k sounáležitosti v území viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJAkční plán ke Koncepci státní politiky cestovního ruchu 2014-2020
Zpracování a následné vyhlášení nového programu (bod 4.3.1) viz dokument »
Implementace Marketingového plánu agentury CzechTourism pro rok 2015 viz dokument »
Problematika veřejné podpory (bod 4.4.3) viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJIntegrovaný regionální operační program 2014-2020
3.3 Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje viz dokument »
4.1 Posílení komunitně vedeného místního rozvoje za účelem zvýšení kvality života ve venkovských oblastech a aktivizace místního potenciálu viz dokument »
4.2 Posílení kapacit komunitně vedeného místního rozvoje za účelem zlepšení řídících a administrativních schopností MAS viz dokument »
5.1 Zajištění kvalitního řízení a implementace programu viz dokument »
Znak MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJOperační program Technická pomoc 2014-2020
1.1 Vytvořit podmínky pro naplnění cílů Dohody o partnerství a koordinace řízení viz dokument »
1.3 Podpořit kapacity pro implementaci ESIF na nižší než národní úrovni viz dokument »
1.4 Vytvořit podmínky pro účinnou kontrolu a audit ESIF viz dokument »
2.1 Zabezpečení jednotného monitorovacího systému na základě vysoké úrovně elektronizace dat viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVYOperační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (2015)
1.4 Zlepšení strategického řízení výzkumu na národní úrovni viz dokument »
3.3 (IP1): Rozvoj systému strategického řízení a hodnocení kvality ve vzdělávání viz dokument »
Znak MINISTERSTVO VNITRAAkční plán 2024-2026 ke koncepci Klientsky orientovaná veřejná správa 2030
1.2 Zajistit optimální dostupnost služeb viz dokument »
2.1 Posílit řídící a koordinační mechanismy viz dokument »
2.4 Zefektivnit spolupráci obcí viz dokument »
4.1 Zvýšit znalosti a dovednosti volených zástupců územně samosprávných celků viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍImplementační plán č. 2.2 Personální stabilizace resortu zdravotnictví
2.2.10 Zavedení motivačních faktorů pro zabezpečení praxe na venkově, v obtížně obsaditelných a méně atraktivních oblastech viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ZDRAVOTNICTVÍNárodní akční plán pro duševní zdraví 2020-2030 [akt. 2020]
1.2 Zajistit efektivní koordinaci a řízení služeb péče o duševní zdraví na regionální
a lokální úrovni.
viz dokument »
5.2 Zapojit kraje a obce do tvorby a realizace efektivní sítě péče o duševní zdraví. viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ2. implementační plán Strategického rámce Česká republika 2030 (pro roky 2022-2025)
16.1 Strategické a územní plánování je na všech úrovních koordinováno viz dokument »
16.3 Předpoklady pro dostupnost základních veřejných služeb jsou zajištěny již ve fázi územního a strategického plánování viz dokument »
16.4 Postupy strategického a územního plánování jsou koordinovány na úrovni přesahující úroveň jednotlivých obcí viz dokument »
17.1 Dnešní venkovské a periferní oblasti se nevylidňují a jejich populace nestárne více než v urbanizovaných oblastech. viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍStátní program ochrany přírody a krajiny (2020)
2.1.1 Zajistit legislativní a metodickou podporu výkonu státní správy v ochraně krajiny a ekosystémů zaměřenou na ochranu a vytváření ÚSES, ochranu významných krajinných prvků a ochranu krajinného rázu, a to zejména ve vztahu k územnímu plánování a k pozemkovým úpravám viz dokument »
2.1.3 Posílit koncepční mezioborový přístup k plánování krajiny v zájmu ochrany a rozvoje jejích přirozených funkcí viz dokument »
Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍNárodní program Životní prostředí
5.1 Implementace systémových nástrojů viz dokument »

Jiný typ dokumentu

Znak MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍPlány pro zvládání povodňových rizik ČR (2021)
Zohledňování principů povodňové prevence v územně plánovací dokumentaci (ÚPD) obcí a při správních řízeních, zejména nevytvářením nových ploch v nepřijatelném riziku, nezvyšováním hodnoty majetku v plochách v nepřijatelném riziku a případně změnou užívání území, vedoucí ke snížení rozsahu ploch v nepřijatelném riziku. viz dokument »