Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
www stránky
web ke strategiím
web k fondům EU
Rámcové vzdělávací programy (RVP)
MINISTERSTVO ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (2015)
Přímé vazby spadající pod:
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Zvolit jiný cíl
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání (2015)
1.
Posilování kapacit pro kvalitní výzkum
1.1
Zvýšení mezinárodní kvality výzkumu a jeho výsledků
1.2
Budování kapacit a posílení dlouhodobé spolupráce výzkumných organizací s aplikační sférou
1.3
Zkvalitnění infrastruktury pro výzkumně vzdělávací účely
1.4
Zlepšení strategického řízení výzkumu na národní úrovni
2.
Rozvoj vysokých škol a lidských zdrojů pro výzkum a vývoj
2.1
(IP1): Zvýšení kvality vzdělávání na vysokých školách a jeho relevance pro potřeby trhu práce
2.2
(IP1): Zvýšení účasti studentů se specifickými potřebami, ze socio-ekonomicky znevýhodněných skupin a z etnických minorit na vysokoškolském vzdělávání, a snížení studijní neúspěšnosti studentů
2.3
(IP1): Zkvalitnění podmínek pro celoživotní vzdělávání na vysokých školách
2.4
(IP1): Nastavení a rozvoj systému hodnocení a zabezpečení kvality a strategického řízení vysokých škol
2.5
(IP1): Zlepšení podmínek pro výuku spojenou s výzkumem a pro rozvoj lidských zdrojů v oblasti výzkumu a vývoje
2.1
(IP2): Zkvalitnění vzdělávací infrastruktury na vysokých školách za účelem zajištění vysoké kvality výuky, zlepšení přístupu znevýhodněných skupin a zvýšení otevřenosti vysokých škol.
3.
Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
3.1
(IP1): Zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
3.3
(IP1): Rozvoj systému strategického řízení a hodnocení kvality ve vzdělávání
3.4
(IP1): Zkvalitnění přípravy budoucích a začínajících pedagogických pracovníků
3.5
(IP1): Zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení jejich relevance pro trh práce
3.1
(IP2): Kvalitní podmínky pro inkluzivní vzdělávání
3.1
(IP3): Sociální integrace dětí a žáků včetně začleňování romských dětí do vzdělávání
4.
Technická pomoc
4.1
Zajištění efektivní administrace
4.2
Zajištění informovanosti, publicity a absorpční kapacity
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Nenalezena žádná vazba
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Strategie digitální gramotnosti ČR 2015-2020
(MPSV)
-
Zvýšení úrovně spolupráce mezi rodinou, školou a volnočasovými institucemi za účelem eliminace rizik a využíváním příležitostí spojených s digitálními technologiemi.
-
Snížit podíl digitálně vyloučených a digitálně negramotných osob v populaci.
-
Zvýšení informovanosti a digitální gramotnosti rodinných příslušníků za účelem zvýšení schopnosti rodiny využívat příležitosti a čelit rizikům spojeným s digitálními technologiemi.
-
Zvýšit motivaci osob s nízkým sociálním statusem, sociálně nebo digitálně vyloučených k využívání digitálních technologií pro zlepšování jejich postavení ve společnosti.
-
Zavedení opatření pro zajištění kvality digitálního vzdělávání.
Strategie digitálního vzdělávání ČR do roku 2020
(MŠMT)
1.2
Vytvoření recenzního systému pro hodnocení a doporučování kvality otevřených vzdělávacích zdrojů
2.2
Zdůraznění problematiky digitálních technologií napříč kurikulem a jeho modernizace
2.3
Modernizace vzdělávací oblasti ICT v rámcových vzdělávacích programech, zdůraznění informatického myšlení
2.4
Propojení formálního a neformálního vzdělávání a informálního učení
4.2
Podpora připojení k internetu
4.3
Podpora správy digitální infrastruktury ve školách
5.1
Podpora vývoje inovací a spolupráce veřejného, soukromého a neziskového sektoru při tvorbě a šíření inovacíve vzdělávání
5.2
Podpora pedagogického výzkumu v oblasti využívání digitálních technologií
5.3
Podpora pravidelného sběru dat, monitoringu stavu a využívání digitálních technologií ve vzdělávání
5.4
Zlepšení informační a poznatkové základny v oblasti využívání digitálních technologií, rozvíjení digitální gramotnosti a informatického myšlení
5.5
Připrava podmínek pro využití velkých dat ve školství
6.1
Koordinace podpory digitálního vzdělávání v resortu školství
6.2
Rozvoj a aktualizace nástroje Profil Škola, zavedení nového nástroje Profil Učitel
6.3
Podpora ICT metodiků a jejich práce
6.4
Metodická podpora začleňování digitálních technologií do výuky a do života školy
6.5
Odborná a metodická podpora rozvoje infrastruktury digitálního prostředí škol pro zřizovatele a vedení škol
6.6
Zřízení sítě ICT metodiků na úrovni kraje, případně obce
Integrovaná strategie podpory kultury v ČR do roku 2020
(MK)
3.1
Mezisektorové partnerství a inovace
3.2
Kreativní kultura
3.3
Propojení KKO a kulturního bohatství
4.1
Zapojení znevýhodněných občanů a minorit
4.2
Celoživotní vzdělávání
4.3
Konkurenceschopnost lidských zdrojů
4.4
Zaměstnanost
Plán implementace Státní kulturní politiky 2015-2020
(MK)
1.1
Posílit národní a kulturní identitu v globalizovaném světě
1.3
Zefektivnit mezikulturní dialog
2.1
Podporovat rozvoj kulturních dovedností a znalostí celé populace
4.1
Podporovat kulturní a kreativní odvětví
6.7
Dokončit reformu veřejné správy v oblasti kultury
6.8
Zlepšit přístup kulturních a kreativních odvětví k financování
Národní výzkumná a inovační strategie pro inteligentní specializaci ČR (Národní RIS3 strategie) (2014)
(MPO)
D.1.1
Vytvořit funkční vztah mezi školami a zaměstnavateli
D.1.2
Zvýšit úroveň podnikavosti a dalších měkkých kompetencí
D.1.3
Zvýšit aktivní znalost angličtiny a dalšího cizího jazyka
D.2.1
Vytvořit systém identifikace a rozvoje přirozeného nadání
D.2.2
Připravit inovátory příští generace
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Nenalezena žádná vazba
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Nenalezena žádná vazba
3.2
(IP1): Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků v klíčových kompetencích
Nenalezena žádná vazba