..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
V roce 2022 podpořeno z dotace Ministerstva pro místní rozvoj
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému
DATAPLÁN





Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Organizační struktura
Gesce
..archiv
Spolupráce
..archiv
Gesce
..archiv

13.6.5 | Oslovit podniky - nositele ocenění Bezpečný podnik a podniky, které jsou žadateli a nositeli Národní ceny ČR za jakost. Využít jejich zkušeností především z hlediska managementu a pozitivního ovlivnění zaměstnanců i pro program podpory zdraví... | viz dokument » |
Spolupráce
..archiv

4.1.3 | Příprava a vyhodnocování přímých i nepřímých nákladů spojených s úrazy vzniklými v důsledku dopravních nehod cyklistů. Vyhodnotit více náklady civilizačních chorob způsobené nedostatkem pohybu | viz dokument » |
4.4.1 | Rozvíjení individuálního a skupinového přístupu k cyklis-tice v celostátním programu školní dopravní výchovy s větším důrazem na výcvik v reálné situaci, začlenit environmentální prvky výhod cyklistické dopravy... | viz dokument » |
2.1.1 | Speciální programy zlepšení a posílení zdraví vybraných skupin obyvatel | viz dokument » |
2.1.2 | Výzkum a speciální výběrová šetření zaměřená na podklady pro výpočet střední délky života a života prožitého ve zdraví | viz dokument » |
2.1.3 | Výpočet střední délky života u vybraných socioekonomických skupin obyvatel | viz dokument » |
2.3.3 | Vydávat v souladu s mezinárodními dokumenty, zejména s úmluvami MOP a Evropskou sociální chartou, právní předpisy k zajištění realizace práva na bezpečné a zdravé pracovní prostředí a pracovní podmínky... | viz dokument » |
4.2.1 | Přijetím potřebných právních předpisů zajistit zavedení povinného pouţívání homologovaných ochranných pomůcek při sportování | viz dokument » |
9.1.1 | V celostátním programu školní dopravní výchovy dále rozvíjet individuální a skupinový přístup s větším důrazem na výcvik v reálné situaci | viz dokument » |
9.1.2 | Legislativní opatření: Novela zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, legislativní podpora tlaku na výrobce automobilů k zavádění technických opatření zvyšujících bezpečnost jak motoristů, tak chodců... | viz dokument » |
9.1.3 | Vytvářet místní preventivní programy a v jejich rámci řešit i dopravně inženýrská opatření, rozšíření sítě měst účastnících se projektu Bezpečná komunita | viz dokument » |
9.1.6 | Zajistit periodické vyhodnocování přímých i nepřímých nákladů spojených s úrazy vzniklými v důsledku dopravních nehod. Využít pro to způsob výpočtu těchto nákladů u pracovních úrazů | viz dokument » |
9.2.2 | Zřídit a podporovat centrum pro kontrolu úrazů v rámci léčebně preventivní péče, zhodnotit účinnost stávajícího systému traumatologické péče, zavést jednotný systém sběru dat o povaze a mechanizmu úrazů... | viz dokument » |
13.6.2 | Zpracovat Národní program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci | viz dokument » |
13.6.4 | Projednat a vybrat vhodné podniky pro přípravu a realizaci pilotních studií GPHESME na úrovni ČR a krajů | viz dokument » |