Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivity"

Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR 2014-2020

Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR 2014-2020
1.Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu
1.1Zkvalitňování podnikatelského prostředí v cestovním ruchu
1.1.1Vytvoření Kompetenčních center pro podporu MSP v cestovním ruchu
1.1.2Informační portál o vývoji a tendencích domácí a zahraniční turistické poptávky
1.1.3Stanovení míst soustředěného turistického ruchu v dikci zákona č. 565/1990 Sb.
1.1.4Kultivace prostředí v oblasti průvodcovské činnosti
1.2Výstavba a modernizace základní a doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
1.2.1Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
1.2.2Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou (sportovně-rekreační, kulturně-rekreační, zdravotně-rekreační)
1.2.3Budování středisek venkovské turistiky
1.2.4Zkvalitňování dopravní dostupnosti turistických destinací
1.2.5Podpora infrastruktury pro rozvoj nemotorové dopravy
1.3Zkvalitnění nabídky služeb cestovního ruchu
1.3.1Tvorba a další rozvoj oborových technických standardů včetně tvorby českých technických norem ve vybraných segmentech cestovního ruchu s cílem postupného zavedení povinné celostátní kategorizace a klasifikace v různých segmentech cestovního ruchu
1.3.2Další rozvoj Českého systému kvality služeb jako systémového nástroje zvyšování kvality služeb pro subjekty cestovního ruchu
1.3.3Podpora a rozvoj specifických produktových certifikačních systémů
1.3.4Podpora a rozvoj dopravních naváděcích a informačních systémů v turistických destinacích
1.4Zkvalitnění nabídky primárního potenciálu cestovního ruchu (zkvalitnění využívání přírodních a kulturně-historických atraktivit pro cestovní ruch)
1.4.1Podpora rekonstrukce nejvýznamnějších kulturně-historických a technických památek využívaných pro cestovní ruch
1.4.2Zpřístupňování a interpretace atraktivního přírodního a kulturních dědictví ČR pro rozvoj cestovního ruchu
1.4.3Podpora národních geoparků, resp. geoparků UNESCO
2.Management cestovního ruchu
2.1Podpora činnosti destinačních společností
2.1.1Posílení organizace (uspořádání) cestovního ruchu
2.1.2Podpora spolupráce mezi aktéry cestovního ruchu
2.2Posílení a inovace řízení destinace
2.2.1Zavádění a realizace managementu kvality
2.2.2Zavádění a realizace návštěvnického managementu
2.2.3Vytvoření manuálu udržitelného rozvoje cestovního ruchu
2.2.4Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu
2.2.5Zavádění nových technologií (inovací) do řízení destinace
2.3Rozvoj lidských zdrojů v cestovním ruchu
2.3.1Zvyšování kvality vzdělávacích programů v cestovním ruchu
2.3.2Realizace (tvorba) vzdělávacích a školících programů (kurzů)
2.3.3Zvyšování kvalifikace pracovníků v oblasti cestovního ruchu
2.3.4Projekty na podporu výměny zkušeností
3.Destinační marketing
3.1Marketingová podpora domácího a příjezdového cestovního ruchu
3.1.1Tvorba střednědobých marketingových strategií
3.1.2Branding destinací cestovního ruchu
3.1.3Realizace výkonově orientovaných komunikačních kampaní
3.1.4Monitoring efektů marketingových aktivit na domácích a zahraničních trzích
3.1.5Spolupráce agentury CzechTourism a regionálních sdružení cestovního ruchu
3.2Tvorba a marketing národních a regionálních produktů cestovního ruchu
3.2.1Vytvoření systémové podpory tvorby produktů CR
3.2.2Tvorba národních produktů cestovního ruchu
3.2.3Tvorba regionální produktů cestovního ruchu
3.2.4Realizace výkonově orientovaných komunikačních kampaní
3.2.5Posílení kvality marketingových aktivit destinací cestovního ruchu
3.3Marketingové informace
3.3.1Vytváření marketingových a řídících informačních systémů destinací CR
3.3.2Monitoring návštěvníků destinací cestovního ruchu
3.3.3Benchmarking marketingových aktivit konkurenčních destinací
3.3.4Tvorba databází návštěvníků/klientů prostřednictvím Customer Relationship Management (CRM)
4.Politika cestovního ruchu a ekonomický rozvoj
4.1Politika cestovního ruchu jako součást hospodářské a regionální politiky
4.1.1Koordinace sektorových a regionálních politik ve vazbě na cestovní ruch
4.1.2Založení a činnost Fóra cestovního ruchu jako komunikační platformy cestovního ruchu
4.1.3Zkvalitnění spolupráce a dělba aktivit meziMMR a CzechTourism
4.1.4Mezinárodní spolupráce a společné projekty cestovního ruchu v rámci UNWTO, OECD a EU
4.1.5Vytvoření systému motivačních nástrojů s cílem zvyšování kvality cestovního ruchu ČR
4.2Statistika a výzkum v cestovním ruchu
4.2.1Organizace sběru a poskytování informací o kapacitách a výkonech ubytovacích zařízení
4.2.2Další rozvoj Satelitního účtu cestovního ruchu včetně jeho regionalizace
4.2.3Základní a aplikovaný výzkum v oblasti cestovního ruchu
4.2.4Mezinárodní konference o cestovním ruchu
4.3Krizové řízení a bezpečnost
4.3.1Komplexní zajištění pohybu návštěvníků na území ČR, včetně jejich bezpečnosti (zajištění větší bezpečnosti turistů pohybujících se v místech cestovního ruchu)
4.3.2Podpora činnosti Horské služby ČR
4.3.3Vytvoření krizového scénáře pro případ ohrožení cestovního ruchu v České republice
4.3.4Spolupráce na projektech a aktivitách v oblasti bezpečnosti v cestovním ruchu