|  | Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019) | 
   | 1. | KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI | 
   | 1.1 | Otevřenost vzdělání změnám | 
| 1.2 | Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence | 
| 1.3 | Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky | 
| 1.4 | Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích | 
| 1.5 | Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky | 
| 1.6 | Úspěch pro každého žáka | 
| 1.7 | Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces | 
| 2. | KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ | 
   | 2.1 | Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností | 
| 2.2 | Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností | 
| 2.3 | Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací | 
| 2.4 | Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti | 
| 2.5 | Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení | 
| 3. | SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE | 
   | 3.1 | Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou | 
| 3.2 | Individuální přístup k žákům | 
| 3.3 | Nižší počet dětí ve třídách | 
| 3.4 | Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program) | 
| 3.5 | Dostupnost potřebných profesí ve školství | 
| 4. | KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA | 
   | 4.1 | Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti | 
| 4.2 | Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání | 
| 4.3 | Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách | 
| 4.4 | Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové | 
| 4.5 | Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům | 
| 4.6 | Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů | 
| 5. | PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ | 
   | 5.1 | Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny) | 
| 5.2 | Bezbariérové prostředí | 
| 5.3 | Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu | 
| 5.4 | Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků | 
| 5.5 | Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy | 
| 5.6 | Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy | 
| 5.7 | Vybudování venkovních učeben |