Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Mladá Boleslav
Mladá Boleslav
www stránky

Mladá Boleslav

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"

Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019)

1. KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI

1.1 Otevřenost vzdělání změnám


1.2 Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence


1.3 Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky


1.4 Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích


1.5 Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky


1.6 Úspěch pro každého žáka


1.7 Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces


2. KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ

2.1 Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností


2.2 Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností


2.3 Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací


2.4 Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti


2.5 Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení


3. SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE

3.1 Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou


3.2 Individuální přístup k žákům


3.3 Nižší počet dětí ve třídách


3.4 Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)


3.5 Dostupnost potřebných profesí ve školství


4. KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA

4.1 Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti


4.2 Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání


4.3 Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách


4.4 Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové


4.5 Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům


4.6 Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů


5. PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ

5.1 Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)


5.2 Bezbariérové prostředí


5.3 Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu


5.4 Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků


5.5 Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy


5.6 Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy


5.7 Vybudování venkovních učeben