Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
  
 
  
   Portál strategických dokumentů v ČR
 Portál strategických dokumentů v ČR
  
  
    
  
  
  
  
  
  
    
        
            
                
    
 
 
    
    
  | Názvy hierarchických úrovní | 
             | 1. | "Priorita" | 
             | 1.1 | "Cíl" | 
             
             
 
    
 
      
  
   Strategický rámec MAP v ORP Mladá Boleslav (2019) 
 
  
  
  
   
   
  
    
    
    
        1. KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI  
                1.1 Otevřenost vzdělání změnám  
                1.2 Zvýšení a prohloubení úrovně dovedností předčíselných představ a kvality čtenářské pregramotnosti a logopedické prevence  
                1.3 Zvýšení a prohloubení úrovně a kvality čtenářské, a matematické gramotnosti modernizací výuky  
                1.4 Větší pestrost forem a metod vzdělávání na školách a dalších institucích  
                1.5 Zvýšení úrovně počítačové gramotnosti modernizací výuky  
                1.6 Úspěch pro každého žáka  
                1.7 Zkvalitňovat nabídku různorodých mimoškolních zájmových aktivit pro děti a žáky navazujících na vyučovací proces  
                 
  
    
    
    
        2. KOMUNIKATIVNÍ A SPOLUPRACUJÍCÍ PROSTŘEDÍ VZDĚLÁVÁNÍ  
                2.1 Funkční model komunikace a spolupráce všech aktérů v oblasti řízení a spolupráce škol v obci s rozšířenou působností  
                2.2 Dostatek prostoru a forem pro vzájemné setkávání,výměnu zkušeností  
                2.3 Funkční a efektivní spolupráce zřizovatelů, škol, rodičů, školských poradenských zařízení a nestátních neziskových organizací  
                2.4 Funkční spolupráce v oblasti odborné pedagogické činnosti  
                2.5 Lepší spolupráce státních a nestátních vzdělávacích zařízení  
                 
  
    
    
    
        3. SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ - INKLUZE 
                3.1 Organizace výuky v souladu s přiznanými podpůrnými opatřeními a legislativou  
                3.2 Individuální přístup k žákům  
                3.3 Nižší počet dětí ve třídách  
                3.4 Práce s nadanými dětmi - žáky, dětmi cizinců a dětmi - žáky SVP (Školní vzdělávací program)  
                3.5 Dostupnost potřebných profesí ve školství  
                 
  
    
    
    
        4. KOMPETENCE ŠKOLY A KVALITA PEDAGOGA 
                4.1 Rozvíjení kompetencí a přijetí odpovědnosti  
                4.2 Větší účast mužů ve všech formách vzdělávání  
                4.3 Zvyšování kvality vzdělávání a rozvoj týmové spolupráce ve školách  
                4.4 Vzdělávání uskutečňují připravení, schopní a aktivní pedagogové  
                4.5 Vytvoření konzultačního centra jako podporu a pomoc pedagogům  
                4.6 Vytvoření právní poradny pro podporu pedagogů  
                 
  
    
    
    
        5. PROSTŘEDÍ PRO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ 
                5.1 Dostatečné kapacity vč. doprovodné infrastruktury (družiny, kuchyně a jídelny)  
                5.2 Bezbariérové prostředí  
                5.3 Tvůrčí zázemí pro mimoškolní vzdělávání a výchovu  
                5.4 Modernizace budov škol s důrazem na budování odborných učeben a technologických celků  
                5.5 Zvýšení podílu žáků a rodičů na vytváření pozitivního a přátelského prostředí školy  
                5.6 Vybudování vhodných sportovišť pro výuku tělesné výchovy  
                5.7 Vybudování venkovních učeben