Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ PLZEŇSKÝ
KRAJ PLZEŇSKÝ
www stránky

KRAJ PLZEŇSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
6.1. "Oblast"
6.1.1 "Podoblast"
6.1.1.1 "Specifická oblast"

Plán dopravní obslužnosti Plzeňského kraje 2012-2016

Plán dopravní obslužnosti Plzeňského kraje 2012-2016
6.1.SILNIČNÍ DOPRAVA
6.1.1Východiska pro rozvoj silniční sítě
6.1.2Koncepce a cíle rozvoje a přestavby silniční sítě
6.1.3Vliv realizace rozvoje a přestavby silniční sítě na rozvoj veřejné dopravy
6.2.VEŘEJNÁ DRÁŽNÍ OSOBNÍ DOPRAVA
6.2.1Východiska pro rozvoj veřejné drážní osobní dopravy
6.2.2Koncepce a cíle rozvoje přestavby železniční sítě na území Plzeňského kraje
6.2.2.1Některé aspekty zavádění integrovaného taktového grafikonu v Plzeňském kraji
6.2.2.2Taktová doprava
6.2.2.3Časové horizonty pro realizaci změn na železniční infrastruktuře
6.2.2.4Vlaky I. segmentu (EC, IC, Ex)
6.2.2.5Vlaky II. segmentu (R, Sp)
6.2.2.6Vlaky III. segmentu
6.2.3Celostátní a mezinárodní železniční síť na území Plzeňského kraje
6.2.3.1Železniční uzel Plzeň hlavní nádraží
6.2.3.2Železniční trať č. 170 Praha – Plzeň – Cheb
6.2.3.3Železniční trať č. 180 Plzeň – Česká Kubice – státní hranice
6.2.3.4Železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice
6.2.3.5Železniční trať č. 183 Plzeň – Klatovy – Železná Ruda
6.2.3.6Železniční trať č. 160 Plzeň – Žatec
6.2.4Regionální železniční síť v Plzeňském kraji
6.2.4.1Železniční trať č. 162 Mladotice – Kralovice – Rakovník
6.2.4.2Železniční trať č. 175 Rokycany – Mirošov – Nezvěstice
6.2.4.3Železniční trať č. 176 Chrást u Plzně – Stupno – Radnice
6.2.4.4Železniční trať č. 177 Pňovany – Bezdružice
6.2.4.5Železniční trať č. 178 Svojšín – Bor
6.2.4.6Železniční trať č. 181 Nýřany – Heřmanova Huť
6.2.4.7Železniční trať č. 182 Staňkov – Poběžovice
6.2.4.8Železniční trať č. 184 Domažlice – Bor – Tachov – Planá u Mariánských Lázní
6.2.4.9Železniční trať č. 185 Horažďovice předměstí – Klatovy – Domažlice
6.2.4.10Železniční trať č. 191 Nepomuk – Blatná
6.2.4.11Zastávky veřejné drážní osobní dopravy
6.2.5Souhrnný přehled navrhovaných železničních staveb a záměrů
6.3.VEŘEJNÁ LINKOVÁ DOPRAVA
6.3.1Současný stav obsluhy území Plzeňského kraje veřejnou linkovou dopravou
6.3.1.1Dopravci a linky veřejné linkové dopravy na území Plzeňského kraje
6.3.1.2Linky v závazku veřejné služby
6.3.1.3Linky v závazku veřejné služby podle jednotlivých dopravců
6.3.1.4Přehled nejvýznamnějších dopravců provozujících veřejnou linkovou dopravu
6.3.1.5Linky mezinárodní, provozované s příspěvkem Plzeňského kraje
6.3.1.6Linky tzv. zvláštní linkové dopravy
6.3.1.7Páteřní linky veřejné linkové dopravy
6.3.2Rozsah výkonů v Integrované dopravě Plzeňska (IDP)
6.3.3Přestupy z veřejné linkové dopravy na páteřní veřejnou drážní osobní dopravu
6.3.3.1Přestupní vazby v železniční stanici Plzeň hlavní nádraží
6.3.3.2Přestupní vazby na železniční trati č. 160
6.3.3.3Přestupní vazby na železniční trati č. 162
6.3.3.4Přestupní vazby na železniční trati č. 170
6.3.3.5Přestupní vazby na železniční trati č. 175
6.3.3.6Přestupní vazby na železniční trati č. 176
6.3.3.7Přestupní vazby na železniční trati č. 177
6.3.3.8Přestupní vazby na železniční trati č. 178
6.3.3.9Přestupní vazby na železniční trati č. 180
6.3.3.10Přestupní vazby na železniční trati č. 181
6.3.3.11Přestupní vazby na železniční trati č. 182
6.3.3.12Přestupní vazby na železniční trati č. 183
6.3.3.13Přestupní vazby na železniční trati č. 184
6.3.3.14Přestupní vazby na železniční trati č. 185
6.3.3.15Přestupní vazby na železniční trati č. 190
6.3.3.16Přestupní vazby na železniční trati č. 191
6.4.PŘESTUPNÍ UZLY
6.4.1Přestupní uzly mezi veřejnou drážní osobní dopravou a veřejnou linkovou dopravou
6.4.2Přestupní uzly mezi veřejnou linkovou dopravou a městskou hromadnou dopravou
6.5.STATICKÁ DOPRAVA
6.5.1Východiska pro rozvoj statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy
6.5.2Koncepce a cíle rozvoje statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy
6.5.3Souvislost rozvoje systému statické dopravy s rozvojem veřejné dopravy
6.5.4Finanční podpora budování sítě záchytných parkovišť
6.5.5Rozvoj záchytných parkovišť s přestupní vazbou na veřejnou drážní osobní dopravu
6.6.INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM A MĚSTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA
6.6.1Východiska pro rozvoj Integrované dopravy Plzeňska
6.6.2Koncepce a cíle integrace veřejné dopravy
6.6.3Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.3.1Výstavba nových zastávek v Integrované dopravě Plzeňska (IDP)
6.6.3.2Pěší provoz a cyklistická doprava v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.3.3Bezbariérovost systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.4Začlenění nových měst a obcí do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.5Zapojení nových dopravců do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.6Zavádění taktového jízdního řádu v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.7Výhledová koordinace Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.8Působnost plzeňského organizátora veřejné dopravy v oblasti rozvoje IDP
6.6.9Rozvojové záměry v rámci městské hromadné dopravy v Plzni
6.6.10Rozvojové záměry městské hromadné dopravy v dalších městech Plzeňského kraje
6.6.11Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP) v rámci Plzeňského kraje
6.6.12Souběhy železničních tratí a významných komunikací v rámci Plzeňského kraje
6.6.13Navrhování veřejné linkové dopravy v rámci rozvoje Integrované dopravy Plzeňska
6.6.14Navrhování taktové dopravy ve veřejné drážní osobní dopravě
6.6.15Souhrnný přehled navrhovaných záměrů pro rozvoj IDP
6.7.OBJEDNÁVKA VEŘEJNÉ DOPRAVY
6.7.1Institucionální rámec zajišťování dopravní obsluhy území veřejnou dopravou
6.7.2Vztahy mezi objednavateli
6.7.3Zajištění finančních zdrojů pro veřejnou dopravu
6.7.4Spolupráce s objednateli (organizátory) veřejné dopravy v sousedních krajích
6.7.5Stávající způsob objednávky - uzavírání smluv s dopravci veřejné linkové dopravy