| Plán dopravní obslužnosti Plzeňského kraje 2012-2016 |
6.1. | SILNIČNÍ DOPRAVA |
6.1.1 | Východiska pro rozvoj silniční sítě |
6.1.2 | Koncepce a cíle rozvoje a přestavby silniční sítě |
6.1.3 | Vliv realizace rozvoje a přestavby silniční sítě na rozvoj veřejné dopravy |
6.2. | VEŘEJNÁ DRÁŽNÍ OSOBNÍ DOPRAVA |
6.2.1 | Východiska pro rozvoj veřejné drážní osobní dopravy |
6.2.2 | Koncepce a cíle rozvoje přestavby železniční sítě na území Plzeňského kraje |
6.2.2.1 | Některé aspekty zavádění integrovaného taktového grafikonu v Plzeňském kraji |
6.2.2.2 | Taktová doprava |
6.2.2.3 | Časové horizonty pro realizaci změn na železniční infrastruktuře |
6.2.2.4 | Vlaky I. segmentu (EC, IC, Ex) |
6.2.2.5 | Vlaky II. segmentu (R, Sp) |
6.2.2.6 | Vlaky III. segmentu |
6.2.3 | Celostátní a mezinárodní železniční síť na území Plzeňského kraje |
6.2.3.1 | Železniční uzel Plzeň hlavní nádraží |
6.2.3.2 | Železniční trať č. 170 Praha – Plzeň – Cheb |
6.2.3.3 | Železniční trať č. 180 Plzeň – Česká Kubice – státní hranice |
6.2.3.4 | Železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice |
6.2.3.5 | Železniční trať č. 183 Plzeň – Klatovy – Železná Ruda |
6.2.3.6 | Železniční trať č. 160 Plzeň – Žatec |
6.2.4 | Regionální železniční síť v Plzeňském kraji |
6.2.4.1 | Železniční trať č. 162 Mladotice – Kralovice – Rakovník |
6.2.4.2 | Železniční trať č. 175 Rokycany – Mirošov – Nezvěstice |
6.2.4.3 | Železniční trať č. 176 Chrást u Plzně – Stupno – Radnice |
6.2.4.4 | Železniční trať č. 177 Pňovany – Bezdružice |
6.2.4.5 | Železniční trať č. 178 Svojšín – Bor |
6.2.4.6 | Železniční trať č. 181 Nýřany – Heřmanova Huť |
6.2.4.7 | Železniční trať č. 182 Staňkov – Poběžovice |
6.2.4.8 | Železniční trať č. 184 Domažlice – Bor – Tachov – Planá u Mariánských Lázní |
6.2.4.9 | Železniční trať č. 185 Horažďovice předměstí – Klatovy – Domažlice |
6.2.4.10 | Železniční trať č. 191 Nepomuk – Blatná |
6.2.4.11 | Zastávky veřejné drážní osobní dopravy |
6.2.5 | Souhrnný přehled navrhovaných železničních staveb a záměrů |
6.3. | VEŘEJNÁ LINKOVÁ DOPRAVA |
6.3.1 | Současný stav obsluhy území Plzeňského kraje veřejnou linkovou dopravou |
6.3.1.1 | Dopravci a linky veřejné linkové dopravy na území Plzeňského kraje |
6.3.1.2 | Linky v závazku veřejné služby |
6.3.1.3 | Linky v závazku veřejné služby podle jednotlivých dopravců |
6.3.1.4 | Přehled nejvýznamnějších dopravců provozujících veřejnou linkovou dopravu |
6.3.1.5 | Linky mezinárodní, provozované s příspěvkem Plzeňského kraje |
6.3.1.6 | Linky tzv. zvláštní linkové dopravy |
6.3.1.7 | Páteřní linky veřejné linkové dopravy |
6.3.2 | Rozsah výkonů v Integrované dopravě Plzeňska (IDP) |
6.3.3 | Přestupy z veřejné linkové dopravy na páteřní veřejnou drážní osobní dopravu |
6.3.3.1 | Přestupní vazby v železniční stanici Plzeň hlavní nádraží |
6.3.3.2 | Přestupní vazby na železniční trati č. 160 |
6.3.3.3 | Přestupní vazby na železniční trati č. 162 |
6.3.3.4 | Přestupní vazby na železniční trati č. 170 |
6.3.3.5 | Přestupní vazby na železniční trati č. 175 |
6.3.3.6 | Přestupní vazby na železniční trati č. 176 |
6.3.3.7 | Přestupní vazby na železniční trati č. 177 |
6.3.3.8 | Přestupní vazby na železniční trati č. 178 |
6.3.3.9 | Přestupní vazby na železniční trati č. 180 |
6.3.3.10 | Přestupní vazby na železniční trati č. 181 |
6.3.3.11 | Přestupní vazby na železniční trati č. 182 |
6.3.3.12 | Přestupní vazby na železniční trati č. 183 |
6.3.3.13 | Přestupní vazby na železniční trati č. 184 |
6.3.3.14 | Přestupní vazby na železniční trati č. 185 |
6.3.3.15 | Přestupní vazby na železniční trati č. 190 |
6.3.3.16 | Přestupní vazby na železniční trati č. 191 |
6.4. | PŘESTUPNÍ UZLY |
6.4.1 | Přestupní uzly mezi veřejnou drážní osobní dopravou a veřejnou linkovou dopravou |
6.4.2 | Přestupní uzly mezi veřejnou linkovou dopravou a městskou hromadnou dopravou |
6.5. | STATICKÁ DOPRAVA |
6.5.1 | Východiska pro rozvoj statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy |
6.5.2 | Koncepce a cíle rozvoje statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy |
6.5.3 | Souvislost rozvoje systému statické dopravy s rozvojem veřejné dopravy |
6.5.4 | Finanční podpora budování sítě záchytných parkovišť |
6.5.5 | Rozvoj záchytných parkovišť s přestupní vazbou na veřejnou drážní osobní dopravu |
6.6. | INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM A MĚSTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA |
6.6.1 | Východiska pro rozvoj Integrované dopravy Plzeňska |
6.6.2 | Koncepce a cíle integrace veřejné dopravy |
6.6.3 | Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.3.1 | Výstavba nových zastávek v Integrované dopravě Plzeňska (IDP) |
6.6.3.2 | Pěší provoz a cyklistická doprava v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.3.3 | Bezbariérovost systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.4 | Začlenění nových měst a obcí do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.5 | Zapojení nových dopravců do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.6 | Zavádění taktového jízdního řádu v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.7 | Výhledová koordinace Integrované dopravy Plzeňska (IDP) |
6.6.8 | Působnost plzeňského organizátora veřejné dopravy v oblasti rozvoje IDP |
6.6.9 | Rozvojové záměry v rámci městské hromadné dopravy v Plzni |
6.6.10 | Rozvojové záměry městské hromadné dopravy v dalších městech Plzeňského kraje |
6.6.11 | Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP) v rámci Plzeňského kraje |
6.6.12 | Souběhy železničních tratí a významných komunikací v rámci Plzeňského kraje |
6.6.13 | Navrhování veřejné linkové dopravy v rámci rozvoje Integrované dopravy Plzeňska |
6.6.14 | Navrhování taktové dopravy ve veřejné drážní osobní dopravě |
6.6.15 | Souhrnný přehled navrhovaných záměrů pro rozvoj IDP |
6.7. | OBJEDNÁVKA VEŘEJNÉ DOPRAVY |
6.7.1 | Institucionální rámec zajišťování dopravní obsluhy území veřejnou dopravou |
6.7.2 | Vztahy mezi objednavateli |
6.7.3 | Zajištění finančních zdrojů pro veřejnou dopravu |
6.7.4 | Spolupráce s objednateli (organizátory) veřejné dopravy v sousedních krajích |
6.7.5 | Stávající způsob objednávky - uzavírání smluv s dopravci veřejné linkové dopravy |