Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ PLZEŇSKÝ
KRAJ PLZEŇSKÝ
www stránky

KRAJ PLZEŇSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
6.1. "Oblast"
6.1.1 "Podoblast"
6.1.1.1 "Specifická oblast"

Plán dopravní obslužnosti Plzeňského kraje 2012-2016

6.1. SILNIČNÍ DOPRAVA

6.1.1 Východiska pro rozvoj silniční sítě

6.1.2 Koncepce a cíle rozvoje a přestavby silniční sítě

6.1.3 Vliv realizace rozvoje a přestavby silniční sítě na rozvoj veřejné dopravy

6.2. VEŘEJNÁ DRÁŽNÍ OSOBNÍ DOPRAVA

6.2.1 Východiska pro rozvoj veřejné drážní osobní dopravy

6.2.2 Koncepce a cíle rozvoje přestavby železniční sítě na území Plzeňského kraje

6.2.2.1 Některé aspekty zavádění integrovaného taktového grafikonu v Plzeňském kraji
6.2.2.2 Taktová doprava
6.2.2.3 Časové horizonty pro realizaci změn na železniční infrastruktuře
6.2.2.4 Vlaky I. segmentu (EC, IC, Ex)
6.2.2.5 Vlaky II. segmentu (R, Sp)
6.2.2.6 Vlaky III. segmentu

6.2.3 Celostátní a mezinárodní železniční síť na území Plzeňského kraje

6.2.3.1 Železniční uzel Plzeň hlavní nádraží
6.2.3.2 Železniční trať č. 170 Praha – Plzeň – Cheb
6.2.3.3 Železniční trať č. 180 Plzeň – Česká Kubice – státní hranice
6.2.3.4 Železniční trať č. 190 Plzeň – České Budějovice
6.2.3.5 Železniční trať č. 183 Plzeň – Klatovy – Železná Ruda
6.2.3.6 Železniční trať č. 160 Plzeň – Žatec

6.2.4 Regionální železniční síť v Plzeňském kraji

6.2.4.1 Železniční trať č. 162 Mladotice – Kralovice – Rakovník
6.2.4.2 Železniční trať č. 175 Rokycany – Mirošov – Nezvěstice
6.2.4.3 Železniční trať č. 176 Chrást u Plzně – Stupno – Radnice
6.2.4.4 Železniční trať č. 177 Pňovany – Bezdružice
6.2.4.5 Železniční trať č. 178 Svojšín – Bor
6.2.4.6 Železniční trať č. 181 Nýřany – Heřmanova Huť
6.2.4.7 Železniční trať č. 182 Staňkov – Poběžovice
6.2.4.8 Železniční trať č. 184 Domažlice – Bor – Tachov – Planá u Mariánských Lázní
6.2.4.9 Železniční trať č. 185 Horažďovice předměstí – Klatovy – Domažlice
6.2.4.10 Železniční trať č. 191 Nepomuk – Blatná
6.2.4.11 Zastávky veřejné drážní osobní dopravy

6.2.5 Souhrnný přehled navrhovaných železničních staveb a záměrů

6.3. VEŘEJNÁ LINKOVÁ DOPRAVA

6.3.1 Současný stav obsluhy území Plzeňského kraje veřejnou linkovou dopravou

6.3.1.1 Dopravci a linky veřejné linkové dopravy na území Plzeňského kraje
6.3.1.2 Linky v závazku veřejné služby
6.3.1.3 Linky v závazku veřejné služby podle jednotlivých dopravců
6.3.1.4 Přehled nejvýznamnějších dopravců provozujících veřejnou linkovou dopravu
6.3.1.5 Linky mezinárodní, provozované s příspěvkem Plzeňského kraje
6.3.1.6 Linky tzv. zvláštní linkové dopravy
6.3.1.7 Páteřní linky veřejné linkové dopravy

6.3.2 Rozsah výkonů v Integrované dopravě Plzeňska (IDP)

6.3.3 Přestupy z veřejné linkové dopravy na páteřní veřejnou drážní osobní dopravu

6.3.3.1 Přestupní vazby v železniční stanici Plzeň hlavní nádraží
6.3.3.2 Přestupní vazby na železniční trati č. 160
6.3.3.3 Přestupní vazby na železniční trati č. 162
6.3.3.4 Přestupní vazby na železniční trati č. 170
6.3.3.5 Přestupní vazby na železniční trati č. 175
6.3.3.6 Přestupní vazby na železniční trati č. 176
6.3.3.7 Přestupní vazby na železniční trati č. 177
6.3.3.8 Přestupní vazby na železniční trati č. 178
6.3.3.9 Přestupní vazby na železniční trati č. 180
6.3.3.10 Přestupní vazby na železniční trati č. 181
6.3.3.11 Přestupní vazby na železniční trati č. 182
6.3.3.12 Přestupní vazby na železniční trati č. 183
6.3.3.13 Přestupní vazby na železniční trati č. 184
6.3.3.14 Přestupní vazby na železniční trati č. 185
6.3.3.15 Přestupní vazby na železniční trati č. 190
6.3.3.16 Přestupní vazby na železniční trati č. 191

6.4. PŘESTUPNÍ UZLY

6.4.1 Přestupní uzly mezi veřejnou drážní osobní dopravou a veřejnou linkovou dopravou

6.4.2 Přestupní uzly mezi veřejnou linkovou dopravou a městskou hromadnou dopravou

6.5. STATICKÁ DOPRAVA

6.5.1 Východiska pro rozvoj statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy

6.5.2 Koncepce a cíle rozvoje statické dopravy v souvislosti s rozvojem veřejné dopravy

6.5.3 Souvislost rozvoje systému statické dopravy s rozvojem veřejné dopravy

6.5.4 Finanční podpora budování sítě záchytných parkovišť

6.5.5 Rozvoj záchytných parkovišť s přestupní vazbou na veřejnou drážní osobní dopravu

6.6. INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM A MĚSTSKÁ HROMADNÁ DOPRAVA

6.6.1 Východiska pro rozvoj Integrované dopravy Plzeňska

6.6.2 Koncepce a cíle integrace veřejné dopravy

6.6.3 Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.3.1 Výstavba nových zastávek v Integrované dopravě Plzeňska (IDP)
6.6.3.2 Pěší provoz a cyklistická doprava v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP)
6.6.3.3 Bezbariérovost systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.4 Začlenění nových měst a obcí do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.5 Zapojení nových dopravců do systému Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.6 Zavádění taktového jízdního řádu v rámci Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.7 Výhledová koordinace Integrované dopravy Plzeňska (IDP)

6.6.8 Působnost plzeňského organizátora veřejné dopravy v oblasti rozvoje IDP

6.6.9 Rozvojové záměry v rámci městské hromadné dopravy v Plzni

6.6.10 Rozvojové záměry městské hromadné dopravy v dalších městech Plzeňského kraje

6.6.11 Rozvojové záměry Integrované dopravy Plzeňska (IDP) v rámci Plzeňského kraje

6.6.12 Souběhy železničních tratí a významných komunikací v rámci Plzeňského kraje

6.6.13 Navrhování veřejné linkové dopravy v rámci rozvoje Integrované dopravy Plzeňska

6.6.14 Navrhování taktové dopravy ve veřejné drážní osobní dopravě

6.6.15 Souhrnný přehled navrhovaných záměrů pro rozvoj IDP

6.7. OBJEDNÁVKA VEŘEJNÉ DOPRAVY

6.7.1 Institucionální rámec zajišťování dopravní obsluhy území veřejnou dopravou

6.7.2 Vztahy mezi objednavateli

6.7.3 Zajištění finančních zdrojů pro veřejnou dopravu

6.7.4 Spolupráce s objednateli (organizátory) veřejné dopravy v sousedních krajích

6.7.5 Stávající způsob objednávky - uzavírání smluv s dopravci veřejné linkové dopravy