Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ OLOMOUCKÝ
KRAJ OLOMOUCKÝ
www stránky

KRAJ OLOMOUCKÝ

Názvy hierarchických úrovní
A. "Prioritní oblast"
A.1 "Cíl"
A.1.1 "Opatření"

Regionální inovační strategie Olomouckého kraje (2011)

Regionální inovační strategie Olomouckého kraje (2011)
A.Lidské zdroje pro řízení a implementaci procesů inovací
1Zvýšit podíl vysoce talentovaných mladých lidí vracejících se po absolvování VŠ nebo získání první pracovní zkušenosti zpět do Olomouckého kraje a zvýšit počet nejtalentovanějších mladých lidí, kteří zůstanou v kraji studovat a následně pracovat
A.1.1Finanční nástroje podpory
A.1.2Získávání vyžadovaných dovedností a znalostí
A.1.3Setkávání za účelem sdílení informací, koordinace spolupráce, šíření dobré praxe apod.
2Zvýšit počet vysoce talentovaných mladých lidí přicházejících žít, pracovat a studovat do Olomouckého kraje a zkvalitnit služby zvyšující atraktivitu a připravenost kraje a jeho metropole pro dlouhodobý pobyt špičkových zahraničních odborníků a manažerů
A.2.1Asistenční služby pro špičkové manažery a výzkumníky
3Větší rozšíření podnikavosti, kreativity a osobní motivace ve společnosti
A.3.1Rozvoj manažerských a dalších praktických kompetencí studentů VŠ
B.Regionální systém podpory transferu technologií
1Zvýšení rozsahu a intenzity spolupráce a transferu znalostí mezi akademickou sférou a firmami v kraji
B.1.1Instituce na podporu TT a spolupráce
B.1.2Finanční nástroje
B.1.3Vzájemná informovanost a spolupráce
B.1.4Přímá (nefinanční) podpora veřejné správy
C.Služby a podpora inovací ve firmách
1Podpořit inovace ve stávajících firmách s největším potenciálem rozvoje, cestou poskytování specializovaných informací, služeb a potřebné infrastruktury
C.1.1Služby pro firmy
C.1.2Podpora pronikání na nové trhy
2Podpořit vznik nových inovativních firem a aktivit
C.2.1Kvalitní inkubační program
C.2.2Přilákání vnějších investic
C.2.3Propagace pozitivních zkušeností – v řadě případů půjde o pokračování již zavedených akcí