..vyberte místo
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
Databázi pro MMR zajišťuje NSZM na platformě infosystému DATAPLÁN
MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Priority spotřebitelské politiky 2011-2014
Nepřímé vazby spadající pod cíl: Podporovat činnost a další rozvoj aktivit Evropského spotřebitelského centra v České republice.
Zvolit jiný cíl
Zvolit jiný cíl
Priority spotřebitelské politiky 2011-2014
1. Bezpečnost výrobků a služeb
2. Odpovídající míra regulace ochrany spotřebitele
3a). Zvyšování znalostní úrovně spotřebitelů, rozvoj informačních a vzdělávacích aktivit ve prospěch spotřebitelů.
3b). Vzdělávání v oblasti životního prostředí
4. Podpora samoregulace, dialogu veřejných institucí se spotřebiteli a dialogu mezi podnikateli a spotřebiteli
5. Zvýšení účinnosti dozoru na trhu, posílení vymahatelnosti práva
6. Podpora činnosti a rozvoje spotřebitelských organizací
7. Sledování vývoje vybraných aspektů ochrany spotřebitele na trhu
8. Institucionální zajištění ochrany spotřebitele