Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Liberec

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Střednědobé cíle kvality vzdělávání v základních školách zřizovaných statutárním městem Liberec (2016)

1. KOMUNIKACE A PARTICIPACE AKTÉRŮ

1.1 Zintenzivnit obousměrnou komunikaci mezi školou a podstatnými aktéry vzdělávací politiky (zkráceně Intenzivní komunikace škol a dalších aktérů)


1.2 Zlepšovat vnitřní prostředí a klima školy (zkráceně Vhodné klima školy)


1.3 Zlepšovat vnější prezentaci školy v médiích, na sociálních sítích a ve veřejném prostoru (zkráceně Budování image školy)


2. STRATEGIE ROZVOJE A VZDĚLÁVÁNÍ

2.1 Aktualizovat a pravidelně vyhodnocovat strategii (koncepci) rozvoje školy a vzdělávání při zapojení široké škály aktérů - sbor, předmětové komise, rodiče, školské rady, žáci, experti, zřizovatel, trh práce, neziskové organizace, školská poradenská zařízení aj. (zkráceně Strategie školy jako dokument)


2.2 Realizovat strategii školy a dílčí koncepce v praxi (zkráceně Strategie školy v praxi)


3. PROSTUPNOST VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY A TRHU PRÁCE

3.1 Zvýšit a zkvalitnit systém prostupnosti předškolního vzdělávání a 1. stupně ZŠ, 1. a 2. stupně ZŠ, 2. stupně ZŠ a SOU/SŠ s ohledem na ulehčení adaptace, úspěšný a všestranný rozvoj žáků, začleňování žáků s potřebou podpory a budoucí kariérové uplatnění (zkráceně Prostupnost vzdělávání)


4. ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM

4.1 Rozvíjet vzdělávání cizím jazykům a diverzitu jeho forem (zkráceně Jazykové vzdělávání)


5. ROZVOJ TECHNICKÉHO A PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A JEHO FOREM

5.1 Rozvíjet technické a přírodovědné vzdělávání a diverzitu jeho forem (zkráceně Odborné vzdělávání)


6. ZAPOJOVÁNÍ ŽÁKŮ DO CHODU ŠKOLY

6.1 Zavést a rozvíjet prvky participace žáků na chodu školy (zkráceně Žákovská participace)


7. STRAVOVÁNÍ A ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL

7.1 Usilovat o účast v projektech na zlepšování stravování v prostoru školy a jídelny (zkráceně Zdravé stravování)


8. PRIMÁRNÍ PREVENCE A MONITORING RIZIKOVÝCH JEVŮ

8.1 Realizovat v praxi a pravidelně vyhodnocovat koncepci primární prevence rizikových jevů (zkráceně Primární prevence)


8.2 Monitorovat výskyt rizikových jevů v prostředí školy