Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ JIHOMORAVSKÝ
KRAJ JIHOMORAVSKÝ
www stránky

KRAJ JIHOMORAVSKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020

Program rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje 2014-2020
1.Fungující systém řízení a koordinace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a jeho turistických oblastech
1.1Podpora a koordinace činnosti krajské organizace cestovního ruchu – Centrála cestovního ruchu – Jižní Morava (CCR JM)
1.1.1Tvorba a realizace střednědobých marketingových strategií CCR JM
1.1.2Zajištění dlouhodobého a stabilního fungování CCR JM
1.2Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech Jihomoravského kraje
1.2.1Zavádění destinačních managementů ve všech turistických oblastech kraje a rozvoj příslušných aktivit s tím spojených
1.2.2Podpora rozvoje lidských zdrojů v cestovním ruchu
1.3Legislativní úpravy vybraných aspektů v cestovním ruchu
1.3.1Iniciace legislativních změn ve vybraných segmentech cestovního ruchu
1.3.2Spolupráce při aplikaci současných a zavádění nových legislativních opatření v oblasti cestovního ruchu
2.Kvalitní turistická infrastruktura a služby
2.1Zkvalitňování základní infrastruktury cestovního ruchu
2.1.1Zvyšování standardu ubytovacích zařízení
2.1.2Zvyšování kvality gastronomie, podpora regionálních produktů
2.2Budování a modernizace doprovodné infrastruktury cestovního ruchu
2.2.1Dovybavení středisek cestovního ruchu vybranou doprovodnou turistickou infrastrukturou
2.2.2Zlepšování liniové dopravní infrastruktury pro cestovní ruch
2.3Postupný rozvoj a zkvalitňování služeb cestovního ruchu včetně jejich vzájemného provazování
2.3.1Zlepšování služeb TIC pro návštěvníky, posílení a koordinace spolupráce TIC
2.3.2Podpora turistických služeb v oblasti dopravy zejména v hůře přístupných, ale atraktivních místech kraje
2.3.3Podpora a rozvoj moderních informačních systémů
2.3.4Pravidelný monitoring a hodnocení služeb
3.Efektivní systém marketingu a realizace produktů cestovního ruchu
3.1Marketingové aktivity na podporu návštěvnosti Jihomoravského kraje
3.1.1Vytváření image/značky kraje a jeho turistických oblastí
3.1.2Realizace marketingové strategie kraje a jeho turistických oblastí
3.1.3Marketing kraje a jeho dílčích oblastí s důrazem na propagaci
3.1.4Pravidelný monitoring marketingových aktivit včetně monitoringu návštěvnosti
3.2Tvorba regionálních a oblastních produktů cestovního ruchu
3.2.1Vytváření konkurenceschopných produktů CR včetně jejich efektivního marketingu
3.2.2Podpora spolupráce subjektů při tvorbě produktů CR
4.Synergické aktivity regionálního rozvoje s vazbou na cestovní ruch
4.1Udržitelné životní prostředí
4.1.1Cílená nabídka brownfields vhodných pro cestovní ruch
4.1.2Výsadba původních rostlinných druhů a tvorba interakčních prvků v krajině
4.1.3Spolupráce při tvorbě aktivit udržitelného cestovního ruchu s důrazem na přírodní dědictví kraje
4.1.4Monitoring a šetření udržitelného rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2Zlepšování dopravní dostupnosti kraje s ohledem na potřeby cestovního ruchu
4.2.1Prosazení státních investic do dopravy se synergickým efektem pro rozvoj cestovního ruchu Jihomoravského kraje
4.2.2Zvýšení počtu linek na brněnském letišti s ohledem na cestovní ruch
4.2.3Dobudování dopravní infrastruktury v obcích a městech podporující zvýšení návštěvnosti atraktivit
4.3Rozvoj kultury a památek
4.3.1Zvyšování povědomí o méně známých turistických atraktivitách kraje a vytvoření jejich souborné turistické nabídky dle jednotlivých oblastí kraje
4.3.2Podpora rekonstrukce a úprav památek a historických objektů a jejich další zpřístupňování návštěvníkům
4.3.3Podpora konání akcí společensko-kulturního charakteru
4.4Efektivnější monitoring realizovaných aktivit a užší spolupráce zainteresovaných subjektů
4.4.1Monitoring výstupů a dopadů rozvojových koncepcí a aktivit ovlivňujících cestovní ruch
4.4.2Studie vybraných aspektů rozvoje cestovního ruchu