Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Chrudim

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"

Roční akční plán MAP II v ORP Chrudim 2020-2021

1. Rozvoj partnerství v území

1.1 Rozvoj stávajících partnerství

1.1.1
3.4.1.2 Povolání pro život
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání

1.2 Rozvoj nových forem spolupráce

1.2.1
3.4.1.2 Povolání pro život
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách

2. Rozvoj potenciálu pedagogických pracovníků, dalších pracovníků působících ve vzdělávání, výchově a expertů

2.1 Prohlubování znalostí v oblasti jejich odborné specializace

2.1.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu

2.2 Vzdělávání v nových trendech a moderních postupech v oblasti pedagogiky a souvisejících oblastech s ohledem na požadavky typu dítěte a žáka (učební typ, volba vhodného učebního stylu atd.)

2.2.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí

2.3 Rozvoj znalostí a zkušeností pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově v oblasti kreativity a podnikavosti

2.3.1
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání

2.4 Osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků, expertů a dalších pracovníků působících ve vzdělávání a výchově

2.4.1
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání

3. Rozvoj potenciálu dětí, žáků a účastníků vzdělávání

3.1 Zavedení nástrojů identifikace osobnostních a vzdělávacích předpokladů a aplikace získaných výstupů v praxi

3.1.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X

3.2 Podpora motivace ke vzdělávání, osobnostnímu růstu a pozitivnímu přístupu k životu

3.2.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách

3.3 Zvyšování kvality vzdělávání

3.3.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.3.1.3 Podpora přechodu mezi stupni vzdělávání
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.3.1.15 seznámení žáků nižšího stupně vzdělávání s prostředím vyššího stupně vzdělávání s využitím přírodovědných a technických soutěží
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách

3.4 Rozvoj znalostí a dovedností dětí, žáků a účastníků vzdělávání v oblasti kreativity a podnikavosti

3.4.1
3.4.1.1 Mobilní technohrátky pro MŠ a ZŠ v ORP Chrudim
3.4.1.2 Povolání pro život
3.4.1.3 Podpora přírodovědného vzdělávání a environmentálního přístupu
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
3.4.1.6 Vzdělávání a informační akce - III
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
3.4.1.14 exkurze pro pedagogy MŠ, ZŠ, koordinátory EVVO
3.4.1.15 exkurze do vzdělávacích zahrad na území Národního geoparku Železné hory
3.4.1.16 bajky v zahradách a čtení v zahradách

4. Využití potenciálu rodičů, zřizovatelů a ostatních relevantních subjektů

4.1 Zvýšení motivace a způsobů zapojení do problematiky vzdělávání a výchovy

4.1.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí

4.2 Vytváření podnětného prostředí

4.2.1
4.2.1.1 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu pedagogů a asistentů pedagoga
4.2.1.2 Vzdělávání a informační akce - II
4.2.1.3 Vzdělávání a informační akce - IV
4.2.1.4 Vzdělávání a informační akce - V
4.2.1.5 Vzdělávání a informační akce - VI
4.2.1.6 Vzdělávání a informační akce - VII
4.2.1.7 Vzdělávání a informační akce - VIII
4.2.1.8 Vzdělávání a informační akce - IX
4.2.1.9 Vzdělávání a informační akce - X
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání
4.2.1.11 Inkluze v praxi - sdílení praktických zkušeností z implementace a dalšího využití pedagogických dokumentů
4.2.1.12 Inkluze v praxi - sdílení pedagogických zkušeností s rodiči
4.2.1.13 Inkluze v praxi - rozvoj potenciálu nadaných dětí

5. Rozvoj infrastruktury

5.1 Zlepšení stavu budov a venkovních prostor

5.1.1
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání

5.2 Moderní vybavení podporující kreativní rozvoj potenciálu účastníků vzdělávání a pružně reagující na nové potřeby společnosti

5.2.1
5.2.1.1 Vzdělávání a informační akce - setkávání pedagogů MŠ, ZŠ, rodičů, organizací a dalších aktérů v oblasti vzdělávání