Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Břeclav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
Břeclav
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
Břeclav
www stránky
web k fondům EU
Břeclav
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Nepřímé vazby:
Tematické vazby
Přímé vazby:
Dokument
Cíle
Korelace
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
Přímé vazby spadající pod:
4.
občané (klienti)
Zvolit jiný cíl
Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
1.
procesy
1.1
Zavedení principů projektového řízení do praxe MěÚ (vytvoření a zavedení základních zásad a pravidel pro řízení projektů)
1.2
Analýza, aktualizace a optimalizace procesů, včetně stanovení KPI, pravomocí a odpovědností, ve vazbě na hodnocení a odměňování; vč. vazby na organizační strukturu MěÚ
1.3
Zlepšit úroveň (automatizace) a kvalitu (včasnost, podrobnost, srozumitelnost, jednoznačnost, zacílení) vnitřní komunikace („papírová i elektronická“)
1.4
Zavedení systému komunikace a koordinace MěÚ a městských organizací (založených i zřízených)
2.
finance
2.1
Posílit princip osobní odpovědnosti vedoucích odborů za účelné využití svěřeného rozpočtu; dodržování výdajových stropů a rozpočtové odpovědnosti
2.2
Zavést manažerské řízení financí města a PO a jeho automatizace
2.3
Zajistit koncepční vyhledávání dotačních titulů a dalších zdrojů externího financování
3.
zaměstnanci
3.1
Redefinovat pravomoci a odpovědnosti v rozložení na všechny úrovně řízení (řízení dle pracovních míst); respektovat odpovědnost jedince (osobní) i celku (společná)
3.2
Optimalizovat systém vzdělávání zaměstnanců (plánování „na míru“ dle pracovních míst)
3.3
Zajistit kvalitní pracovní podmínky, moderní pracovní prostředí, pomůcky, prostředky a vybavení
3.4
Zefektivnit systém a postupy hodnocení zaměstnanců (provázat se vzdělávacím plánem, KPI procesů)
3.5
Prohloubit úroveň motivace zaměstnanců, uspokojení z dobře odvedené práce a posílit sounáležitost s organizací
4.
občané (klienti)
4.1
Zlepšit orientaci a kvalitu webu, vytvořit „Portál úředníka a občana“
4.2
Modernizace prostředí na úřadě, zlepšení orientace a dostupnosti, včetně zvýšení komfortu klientů a úspory jejich času (zastupitelnost zaměstnanců, zřízení recepce, eliminace opakovaných osobních návštěv, atp.)
4.3
Zkvalitnit korporátní identitu úřadu a vytvořit Komunikační strategii, včetně prohloubení spolupráce s cílovými skupinami (např. školy – technické obory)
4.4
Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
..vyberte úroveň
mezinárodní
národní
regionální
oblastní
místní
4.
občané (klienti)
Nenalezena žádná vazba
4.
občané (klienti)
Nenalezena žádná vazba
4.
občané (klienti)
Nenalezena žádná vazba
4.
občané (klienti)
Nenalezena žádná vazba
4.
občané (klienti)
Nenalezena žádná vazba