Strategie rozvoje úřadu Břeclav (2015)
Přímé vazby spadající pod:
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Zvolit jiný cíl
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Nenalezena žádná vazba
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Nenalezena žádná vazba
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Nenalezena žádná vazba
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Nenalezena žádná vazba
4.4 Zajistit „spokojenost“ klienta klient je „ztotožněný“ s výsledkem (úkonem) úřadu
Nenalezena žádná vazba