Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
Portál strategických dokumentů v ČR
Strategický plán cestovního ruchu Třebíče 2024-2027
A. Komunikace, marketing a propagace

A.1 Udržení kvality komunikace uplatňováním marketingové a komunikační strategie CR

A.2 Společné kampaně v rámci spolupráce s DMO na všech úrovních (CZT, VT, Třebíčsko)
B. Rozvoj a zkvalitnění nabídky CR

B.1 Budování nových a zkvalitnění stávajících prvků infrastruktury CR

B.2 Soustavná péče o kulturně historický potenciál Třebíče jako základ kvalitní nabídky CR
C. Řízení a organizace CR ve městě

C.1 Optimalizace činností v oblastech CR

C.2 Získávání a uplatňování informací ze statistických dat

C.3 Trvalý rozvoj platformy spolupráce klíčových aktérů v oblasti CR
D. Zvyšování ekonomické efektivity CR

D.1 Zvýšení účinnosti CR prostřednictvím tvorby a využívání produktů CR

D.2 Uplatňování produktů CR na tuzemském i mezinárodním trhu