A. Komunikace, marketing a propagace |
A.1 Udržení kvality komunikace uplatňováním marketingové a komunikační strategie CR
A.2 Společné kampaně v rámci spolupráce s DMO na všech úrovních (CZT, VT, Třebíčsko)
|
B. Rozvoj a zkvalitnění nabídky CR |
B.1 Budování nových a zkvalitnění stávajících prvků infrastruktury CR
B.2 Soustavná péče o kulturně historický potenciál Třebíče jako základ kvalitní nabídky CR
|
C. Řízení a organizace CR ve městě |
C.1 Optimalizace činností v oblastech CR
C.2 Získávání a uplatňování informací ze statistických dat
C.3 Trvalý rozvoj platformy spolupráce klíčových aktérů v oblasti CR
|
D. Zvyšování ekonomické efektivity CR |
D.1 Zvýšení účinnosti CR prostřednictvím tvorby a využívání produktů CR
D.2 Uplatňování produktů CR na tuzemském i mezinárodním trhu
|