Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ PARDUBICKÝ

KRAJ PARDUBICKÝ

Názvy hierarchických úrovní
"Rozvojová priorita"
1 "Opatření"

Strategie cestovního ruchu Pardubického kraje 2016-2020

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

Zkvalitnění nabídky cestovního ruchu - rozvoj základní a doplňkové turistické infrastruktury a služeb

Budování a zkvalitnění dopravní infrastruktury včetně zlepšení dostupnosti periferních oblastí kraje

Budování, rozvoj a zkvalitnění turistické infrastruktury

Budování, rozvoj a zkvalitnění turistických cílů (atraktivit) ve vazbě na potenciál destinace a zvýšení konkurenceschopnosti těchto turistických cílů v rámci České republiky

Zvýšení kvality služeb cestovního ruchu

Efektivní propagace a prezentace regionu, tvorba marketingových témat a produktů, budování značky

Budování a použití značky pro Českou republiky a zahraničí, posílení pozitivní image kraje

Práce s marketingovými tématy turistického regionu Východní Čechy a sestavení jejich marketingového mixu

Práce s marketingovými tématy jednotlivých turistických oblastí Pk a sestavení jejich marketingového mixu

Tvorba produktů cestovního ruchu (zejména obchodovatelných) a rozšíření segmentovaných turistických nabídek regionu (dle cílových skupin, TO, témat…) a zajištění jejich nabídky a prodeje

Rozšíření a modernizace komplexního i segmentovaného informačního systémuturistického regionu

Stabilizace marketingových kampaní/efektivní operativní a kooperační marketing

Organizace a rozvoj efektivního systému řízení cestovního ruchu destinace, destinační management, rozvoj lidských zdrojů

Rozvoj a podpora efektivní a udržitelné organizační struktury systému destinačního řízení cestovního ruchu v regionu

Podpora rozvoje a zvýšení kvality lidských zdrojů

Prohloubení spolupráce, komunikace a koordinace mezi subjekty cestovního ruchu

Tvorba a řízení efektivních motivačních návštěvních systémů regionu a jejich udržitelný rozvoj, podpora certifikačních systémů

Provádění monitoringu, marketingových výzkumů, sběru dat a zpětných vazeb