*
Data Plán
Portál strategických dokumentů v ČR
..vyberte místo
 

Portál strategické práce v České republice
Portál strategické práce

Portál veřejných strategií
Metodika přípravy veřejných strategií

Metodika a Manuál




Loga OPTP
Logo MMR
V roce 2018 podpořeno z dotace Ministerstva pro místní rozvoj


Databázi pro MMR zajišťuje NSZM
na platformě info-systému

Data Plán


 

KRAJ OLOMOUCKÝ

i
tisk

Marketingová studie cestovního ruchu Olomouckého kraje 2014-2016

Nepřehlédněte: Originál dokumentu a důležité informace gestora - Web k dokumentu

Základní informace o dokumentu

Odpovědná instituce
KRAJ OLOMOUCKÝ
Garant za instituci
Odbor tajemníka hejtmana
Datum schválení
19.12.2013
Doba platnosti
2014 - 2016
Popis dokumentu
Koncepce se zaměřuje na rozvoj cestovního ruchu, konkrétně na komunikaci a marketing turistických cílů na území Olomouckého kraje, budování image a volbu komunikačních nástrojů.
Implementace
Je připraven víceletý akční plán. Každoročně je prováděno hodnocení pokroku v naplňování akčního plánu. Na naplňování akčního plánu se podílí zejména Olomoucký kraj, Jeseníky - sdružení cestovního ruchu a Střední Morava - sdružení cestovního ruchu.
Výchozí legislativa
V samostatné působnosti kraje
Usnesení vlády či jiný akt, kterým je dokument schválen
Usnesení Zastupitelstva Olomouckého kraje č. UZ/8/45/2013
Relevance ke kohezní politice 2014-2020
1 – dotyková
Indikátory úspěšnosti Odpovědnost za plnění Harmonogram plnění Finance k plnění Hodnotící zpráva (interval) Aktualizace (interval)
Ne Ano Ano Ano ročně neuvedeno
*