Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR 2007-2013
Nepřímé vazby spadající pod cíl:
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Zvolit jiný cíl
Koncepce státní politiky cestovního ruchu v ČR 2007-2013
1. KONKURENCESCHOPNOST NÁRODNÍCH A REGIONÁLNÍ PRODUKTŮ CESTOVNÍHO RUCHU
2. ROZŠÍŘENÍ A ZKVALITŇOVÁNÍ INFRASTRUKTURY A SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU
3. MARKETING CESTOVNÍHO RUCHU A ROZVOJ LIDSKÝCH ZDROJŮ
4. VYTVÁŘENÍ ORGANIZAČNÍ STRUKTURY CESTOVNÍHO RUCHU
mezinárodní
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Nenalezena žádná vazba
národní
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Nenalezena žádná vazba
regionální
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Nenalezena žádná vazba
oblastní
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Nenalezena žádná vazba
místní
3.1 Marketing (propagace) cestovního ruchu na mezinárodní, národní a regionální úrovni
Nenalezena žádná vazba