Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

Mladá Boleslav

Názvy hierarchických úrovní
A. "Kritická oblast"
A.1 "Záměr"
A.1.1 "Cíl"

Strategický plán rozvoje Mladé Boleslavi (aktualizace 2005)

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

A. VZTAH MEZI POLITIKY A VEŘEJNÝMI INSTITUCEMI

A.1 Zvýšit dostupnost pracovní síly pro místní podniky a podnikatele, vytvářet podmínky pro dlouhodobé rozšiřování trhu práce v Mladé Boleslavi a získávání pracovní síly do města.

A.2 Systémově řešit a zintenzívnit komunikaci mezi městem a podnikateli, odstraňovat byrokracii

A.3 Diverzifikovat místní ekonomickou základnu - rozvoj sektoru služeb a malého a středního podnikání, přilákat do města nové exportní firmy mimo automobilový průmysl

A.4 Podpořit kvalitativní rozvoj starých průmyslových území a současně dokončit budované nové průmyslové zóny

B. REGIONÁLNÍ POSTAVENÍ MĚSTA

B.1 Posílit image města jako regionálního centra, rozšířit zastoupení institucí krajského a nadregionálního významu

B.2 Zvýšit nabídku vzdělání třetího stupně ve městě z pohledu počtu míst, druhů programů a druhů vzdělání a oslovení (získání) studentů mimo Mladou Boleslav.

B.3 Posílit vazby s okolními obcemi, rozšířit a zkvalitnit spolupráci města a okolních obcí

B.4 Zavést regionální systém moderního odpadového hospodářství s důrazem na minimalizaci skládkování

C. KVALITA ŽIVOTA

C.1 Řešit dopravu ve městě, odstranit průjezdnou dopravu, zvýšit propustnost města

C.2 Zajistit nové bydlení ve městě jak pro stávající, tak nové obyvatele

C.3 Rozšířit nabídku a zkvalitnit infrastrukturu pro pořádání sportovních, kulturních, zájmových a volnočasových aktivit ve městě.

C.4 Revitalizovat historickou část města po stránce funkční i estetické, a to jak zlepšením vzhledu, tak širší nabídkou bydlení, služeb, obchodů a dalších aktivit.