| Koncepce veřejné dopravy 2020-2025 s výhledem do roku 2030   | 
    | Hlavní cíle a priority státu v oblasti veřejných služeb v přepravě cestujících   | 
    | Vhodné rozdělení kompetencí ve veřejné dopravě    | 
 | Koncesní model    | 
 | Tarify ve veřejné dopravě a jejich regulace    | 
    | Základní ceny jízdného    | 
 | Státem nařízené slevy    | 
 | Komerční slevy    | 
 | SJT – universální tarif pro železnici a další obory veřejné dopravy    | 
 | Tarify IDS a tarifní systémy veřejné dopravy v krajích    | 
 | Režijní jízdné    | 
 | Disponibilita informací o veřejné dopravě    | 
 | Rovné podmínky a příležitosti k dostupnosti ve veřejné dopravě    | 
    | Rovné příležitosti různých skupin obyvatel    | 
 | Přeprava osob se zvláštními potřebami    | 
 | Přizpůsobení vozidel novým potřebám    | 
 | Řetězec mobility    | 
 | Hlavní páteřní osy poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících a rozmístění hlavních přestupních uzlů na celostátní úrovni   | 
   | I | přepravní segment – expresní doprava pro období do roku 2025    | 
| II | přepravní segment – rychlá meziregionální doprava do roku 2025    | 
| III | přepravní segment – páteře regionálních systémů    | 
 | Základní rámec pro spolupráci státu, krajů a obcí při zajišťování dopravní obslužnosti   |