Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Liberec
Liberec
www stránky

Liberec

Názvy hierarchických úrovní
1. "Oblast"
1.1 "Cíl"
1.1.1 "Opatření"

Strategie rozvoje kultury města Liberec 2022-2029

zobrazit:   oblast   cil   skupinu   aktivitu

1. NEXT GENERATION / NASTUPUJÍCÍ GENERACE

1.1 Mladí lidé mají dostatek příležitostí pro rozvoj a uplatnění svých nápadů v kulturním a společenském životě ve městě

1.2 Studenti Technické univerzity Liberec jsou aktivně zapojeni do kulturního a společenského života města

1.3 Mladá generace z celého regionu navštěvuje městské a krajské kulturní organizace

2. OPEN COMMUNITIES / OTEVŘENÉ KOMUNITY

2.1 Kulturní nabídka je dostupná pro všechny cílové skupiny

2.2 V lokalitách města jsou dostupná veřejná prostranství pro kulturně komunitní dění fyzicky, technicky, procesně

2.3 V lokalitách města je dostupná kulturně komunitní infrastruktura

2.4 Propojená síť lokálních aktérů ve městě, která aktivně komunikuje mezi sebou, s obyvateli i s MML

3. STRONG CULTURAL AND CREATIVE INDUSTRIES / PROSPERUJÍCÍ KULTURNÍ A KREATIVNÍ ODVĚTVÍ

3.1 Ve městě jsou dostupné prostory pro aktéry kulturních a kreativních odvětví pro podnikání i realizaci aktivit pro veřejnost

3.2 Dostatečná institucionální a finanční podpora pro rozvoj kapacit a spolupráce aktérů kulturních a kreativních odvětví na lokální i mezinárodní úrovni

3.3 Kulturní aktéři, kteří dlouhodobě rozvíjí kulturní program ve městě mají dostupné zdroje financování programu pro veřejnost

4. VIBRANT CITY CENTER / PULSUJÍCÍ CENTRUM MĚSTA

4.1 Centrum města žije aktivním kulturním, komunitním a obchodním životem / obyvatelé města tráví v centru čas, centrum je atraktivní pro obyvatele i návštěvníky

5. CHALLENGING IDENTITY / IDENTITA JAKO VÝZVA

5.1 Město akceptuje a rozvíjí svoji specifickou identitu silně formovanou průmyslovou historií a německy mluvícím obyvatelstvem

5.2 Město se profiluje ve vybraných tématech kulturních a kreativních odvětví, která mají silný mezinárodní přesah

5.3 Funkční spolupráce aktérů v kultuře a sportu, která vytváří společné podhoubí pro identitu i značku města navenek

5.4 Aglomerace Liberec– Jablonec má efektivní marketing kulturní a sportovní nabídky pro obyvatele i návštěvníky, na kterém spolupracují města i aktéři