I. Efektivní řízení úřadu  | 
  I.1 Redefinování pravomoci a odpovědnosti dle pracovních rolí   
                   I.2 Doplnění a modernizace interní řídící dokumentace   
                   
                   
                   I.5 Sociální a občanská odpovědnost, udržitelnost   
                
  | 
  
    II. Kvalitní veřejná služba a komunikace  | 
  II.1 Systém pravidelného sběru podnětů od občanů   
                   II.2 Komunikační strategie směrem k veřejnosti   
                   II.3 Přístupnost (elektronizace) agend a informací   
                   II.4 Orientace, komfort a dostupnost   
                   
                
  | 
  
    III. Rozvoj a spokojenost zaměstnanců  | 
  III.1 Modernizace pracovního prostředí zaměstnanců   
                   
                   III.3 Aktualizace hodnotícího procesu zaměstnanců   
                   III.4 Motivace zaměstnanců a vzdělávání   
                
  |