Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
  
 
  
  
 Portál strategických dokumentů v ČR
  
  
    
  
  
  
  
  
  
    
        
            
                
    
 
 
    
    
  | Názvy hierarchických úrovní | 
             | 1.  |  "Oblast" | 
             | 1.1  |  "Cíl" | 
             
             
 
    
 
      
  
   Strategický rámec MAP pro území SO ORP Ústí nad Labem (2019) 
 
  
  
  
   
   
  
    
    
    
        1. Vstřícný přístup ve vzdělávání a jeho dostupnost pro každého 
                1.1 Otevřenost pedagogických pracovníků ke spolupráci  
                 
                1.2 Podpora individuálního přístupu  
                 
                1.3 Zachování základních a mateřských škol na venkově  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        2. Dostatek připravených, schopných a aktivních pracovníků ve vzdělávání 
                2.1 Vyhledávání a formování adeptů učitelství  
                 
                2.2 Vzdělávání a motivace pedagogických pracovníků  
                 
                2.3 Dostatek kvalifikovaných dalších pracovníků  
                 
                2.4 Rozvoj digitálních kompetencí učitelů  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        3. Infrastruktura a prostředí zařízení poskytujících vzdělávání 
                3.1 Příjemné, moderní prostředí  
                 
                3.2 Vybavenost naplňující individuální potřeby všech dětí a žáků  
                 
                3.3 Zkvalitnění úrovně materiálně technické vybavenosti  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        4. Spolupráce, kvalitní komunikace a zapojení všech subjektů ovlivňujících proces vzdělávání 
                4.1 Schopnost spolupráce a komunikace, provázanost působících subjektů  
                 
                4.2 Systém předávání podnětů a rozvoj komunikace mezi institucemi  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        5. Podpora gramotností dětí a žáků 
                5.1 Rozvoj čtenářské, matematické a kulturní gramotnosti  
                 
                5.2 Rozvoj jazykové gramotnosti  
                 
                5.3 Rozvoj kompetencí k polytechnickému vzdělávání  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        6. Rozvoj kompetencí dětí a žáků v oblasti sociálních vztahů 
                6.1 Podpora sociálních dovedností, občanské angažovanosti a dalších klíčových kompetencí dětí a žáků  
                 
                6.2 Prevence sociálně patologických jevů a rozšiřování kompetencí v oblasti mimořádných situací  
                 
                6.3 Vzájemná spolupráce škol a školských zařízení všech stupňů  
                 
                6.4 Podpora kritického myšlení, mediální výchova  
                 
                6.5 Zdravý lokální patriotismus žáků vůči své obci, městu, regionu, zemi  
                 
                6.6 Výchova k toleranci a respektu  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        7. Podpora rozvoje osobnosti a kariérového poradenství 
                7.1 Podpora podnikavosti, iniciativy a kreativity, podpora environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty  
                 
                7.2 Propracované kariérové poradenství, uplatnění absolventů na trhu práce  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        8. Zájmové a neformální vzdělávání 
                8.1 Rozvoj všestranné připravenosti dětí a žáků  
                 
                8.2 Rozvoj fyzické kondice dětí a žáků  
                 
                 
    
     
  
    
    
    
        9. Mezinárodní spolupráce 
                9.1 Rozvoj vzájemné spolupráce se zahraničními partnery  
                 
                9.2 Podpora výchovy dětí a žáků k poznávání a toleranci odlišných životních a kulturních hodnot