| Strategický rámec MAP ORP Tábor (2019)   | 
   | 1. | Moderní vzdělávání   | 
   | 1.1 | PODPORA POLYTECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ A ENVIRONMENTÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ, VÝCHOVY A OSVĚTY    | 
| 1.2 | ZLEPŠOVÁNÍ ČTENÁŘSKÉ A MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI DĚTÍ A ŽÁKŮ    | 
| 1.3 | ROZVOJ JAZYKOVÉHO VZDĚLÁVÁNÍ    | 
| 1.4 | ZLEPŠOVÁNÍ DIGITÁLNÍCH KOMPETENCÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ    | 
| 1.5 | ROZVOJ POHYBOVÝCH AKTIVIT    | 
| 2. | Otevřené vzdělávání   | 
   | 2.1 | ZAJIŠTĚNÍ A UDRŽENÍ DOSTUPNOSTI VZDĚLÁVÁNÍ    | 
| 2.2 | PODPORA NADANÝCH A MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ A ŽÁKŮ    | 
| 2.3 | PODPORA DĚTÍ A ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI    | 
| 2.4 | ŘEŠENÍ PROBLEMATICKÉHO CHOVÁNÍ DĚTÍ A ŽÁKŮ    | 
| 3. | Kvalitní vzdělávání   | 
   | 3.1 | ZINTENZIVNĚNÍ SPOLUPRÁCE A VÝMĚNY ZKUŠENOSTÍ MEZI ŠKOLAMI I DALŠÍMI INSTITUCEMI, VČETNĚ RODIČŮ    | 
| 3.2 | ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH KOMPETENCÍ A ODBORNÁ PODPORA PEDAGOGŮ    | 
| 3.3 | PODMÍNKY A ZÁZEMÍ PRO MODERNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ    |