Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ STŘEDOČESKÝ
KRAJ STŘEDOČESKÝ
www stránky

KRAJ STŘEDOČESKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Obecný cíl"
1.1 "Specifický cíl"
1.1.1 "Opatření"

Rozbalit detaily

Program rozvoje cestovního ruchu ve Středočeském kraji 2024-2030

1. Zajistit a posílit účinnou organizační a finanční podporu pro rozvoj cestovního ruchu

1.1 Zlepšit řízení rozvoje cestovního ruchu na základě spolehlivé datové základny

Deskriptory:
IV.b inovační infrastruktura a kapacita
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Zavedení pravidelného monitoringu a práce s daty

1.2 Personálně a organizačně stabilizovat a posílit destinační řízení na krajské a oblastní úrovni

Deskriptory:
VII.a aktivní politika zaměstnanosti
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Zvýšit počet pracovníků v oblastních DMO
Ustavit destinační řízení na Rakovnicku

1.3 Finančně stabilizovat destinační řízení a zvýšit jeho soběstačnost, zkvalitnit a rozšířit nekomerční část nabídky cestovního ruchu v destinacích

Deskriptory:
VII.a aktivní politika zaměstnanosti
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Posilovat finanční podporu SCCR a oblastních DMO ze strany Středočeského kraje
Posilovat krajské dotační programy na podporu cestovního ruchu

1.4 Rozšíření spolupráce s Prahou a dalšími subjekty v oblasti rozvoje cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Propojit řízení rozvoje a nabídku cestovního ruchu mezi Středočeským krajem a Prahou a mezi turistickými oblastmi v kraji se sousedními turistickými oblastmi v jiných krajích

2. Zabezpečit efektivní marketing cestovního ruchu

2.1 Koordinace marketingu

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Zajistit maximální účinnost marketingových aktivit různých subjektů, zamezit tříštění zdrojů v oblasti marketingu

2.2 Marketing produktů a značek

Deskriptory:
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Vytvořit a rozpracovat komplexní nabídku pro návštěvníky Středočeského kraje prostřednictvím uceleného produktového portfolia cestovního ruchu kraje a jednotlivých turistických oblastí s ohledem na ochranu a šetrné využívání přírodního, kulturního a sociálního prostředí

3. Zajistit infrastrukturu a dopravní obslužnost pro rozvoj cestovního ruchu

3.1 Rozvoj základní veřejné infrastruktury pro potřeby cestovního ruchu

Deskriptory:
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
Zajistit nezbytnou infrastrukturu pro potřeby rozvoje cestovního ruchu

3.2 Rozvoj nabídky veřejné dopravy pro účely cestovního ruchu

Deskriptory:
XI.h veřejná doprava
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
Zvýšit podíl turistů a výletníků využívajících veřejnou dopravu

3.3 Usměrnění cestovního ruchu v chráněných územích a v přetížených lokalitách

Deskriptory:
XII.e ochrana přírody a krajiny, chráněná území
XIV.c propagace a marketing cestovního ruchu
Usměrnit návštěvnost senzitivních území a minimalizovat negativní důsledky cestovního ruchu

3.4 Rozvoj dopravní infrastruktury a komerční infrastruktury CR

Deskriptory:
XI.h veřejná doprava
XI.i mobilita
XIV.a infrastruktura cestovního ruchu
XIV.b služby cestovního ruchu
Zlepšit úroveň dopravní infrastruktury a komerčních služeb pro potřeby cestovního ruchu