Střednědobý plán NSZM ČR 2015-2020
Nepřímé vazby spadající pod cíl:
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Zvolit jiný cíl
Střednědobý plán NSZM ČR 2015-2020
I. Přínosy pro kvalitu veřejné správy členů NSZM
II. Rozšiřování členské základny asociace NSZM
III. Aktivní národní a mezinárodní spolupráce NSZM
IV. Stabilní interní situace NSZM
mezinárodní
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Nenalezena žádná vazba
národní
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Nenalezena žádná vazba
regionální
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Nenalezena žádná vazba
oblastní
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Nenalezena žádná vazba
místní
II.1 Asociace NSZM využívá a zdokonaluje vlastní postupy moderního marketingu pro vytváření úspěšné značky; je vytvářena příznivá a přátelská interní kultura organizace.
Nenalezena žádná vazba