Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak MINISTERSTVO VNITRA
MINISTERSTVO VNITRA
www stránky

MINISTERSTVO VNITRA

Názvy hierarchických úrovní
2.1. "Specifický cíl"
2.1.1 "Hlavní aktivita"
2.1.1.1 "Specifická aktivita"

SRRVS: Implementační plán pro strategický cíl 2: Revize a optimalizace výkonu veřejné správy v území [akt. 2016]

GesceSpolugesceSpolupráce
2.1. Harmonizace administrativního členění státu
2.1.1 Stanovení jasné gesce za realizaci harmonizace administrativního členění státu
2.1.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.1.3 Zpracování požadovaných analýz
2.1.3.1 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku administrativního členění státu a zhodnocení současného stavu administrativního členění státu
2.1.3.2 Návrh variant řešení administrativního (územně správního)členění státu a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního, implementačního
2.1.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant harmonizace administrativního (územně správního) členění státu s RVVS, s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci krajů a obcí
2.1.4 Posilování administrativní kapacity malých obcí na bázi meziobecní spolupráce
2.1.5 Zpracování kompletního podkladového materiálu Harmonizace územně správního členění státu a rozpracování doporučené preferované varianty řešení a jejich předložení na vládu
2.1.6 Zpracování detailního IP realizace vybrané varianty - příprava věcného záměru zákona v případě schválení preferované varianty územně správního členění státu
2.1.8 Vytvoření paragrafového znění zákona
2.1.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn ve věci územního členění státu
2.1.10 Účinnost nových právních předpisů v praxi
2.2. Revize a úprava funkce územně členěných měst
2.2.1 Stanovení jasné gesce za realizaci úpravy funkce územně členěných měst
2.2.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.2.3 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku statutárních měst
2.2.4 Zpracování návrhu variant řešení postavení statutárních měst a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního
2.2.5 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy s dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí a hlavního města Prahy
2.2.6 Zpracování záměru úpravy funkce územně členěných měst a hlavního města Prahy a nejvhodnějších variant ke schválení vládě
2.2.7 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.2.8 Případné vytvoření návrhů na novelizaci dotčené legislativy a příprava podkladů pro nelegislativní úpravy
2.2.9 Vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy
2.2.10 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se územně členěných měst
2.2.11 Účinnost novelizované legislativy v praxi
2.3. Optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.1 Stanovení jasné gesce za realizaci cíle optimalizace systému veřejnoprávních smluv
2.3.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.3.3 Zpracování analýzy zaměřené na problematiku systému veřejnoprávních smluv
2.3.3.1 Zpracování analýzy
2.3.3.2 Návrh variant řešení optimalizace systému veřejnoprávních smluv a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.3.4 Vyhodnocení analýzy a zvolení dalšího postupu
2.3.5 Zpracování záměru optimalizace systému veřejnoprávních smluv a nejvhodnějších variant dalšího postupu ke schválení vládě
2.3.6 Zpracování detailního implementačního plánu realizace vybrané varianty
2.3.7 Návrh a projednání funkcionality seznamu veřejnoprávních smluv, výběr dodavatele seznamu
2.3.8 Vytvoření seznamu veřejnoprávních smluv
2.3.9 Případné vytvoření a schválení novelizace dotčené legislativy; ověření funkcionality vytvořeného informačního systému Seznam veřejnoprávních smluv
2.3.9 Přijetí a schválení předložených legislativních změn týkajících se systému veřejnoprávních smluv
2.3.10 Účinnosti novelizované legislativy v praxi
2.4. Úprava a optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.1 Stanovení jasné gesce za realizaci optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.2 Zpracování zadání a výběr zpracovatele analýzy
2.4.3 Zpracování analýzy zaměřené na současný systém financování přeneseného výkonu státní správy
2.4.3.1 Zpracování analýzy
2.4.3.2 Návrh variant optimalizace systému financování přeneseného výkonu státní správy a jejich zhodnocení minimálně z hlediska časového, legislativního, finančního a implementačního. Identifikace přínosů a dopadů jednotlivých variant na dotčené subjekty.
2.4.3.3 Projednání přínosů a dopadů realizace vybraných variant systému financování přeneseného výkonu státní správy s RVVS, dotčenými orgány ústřední státní správy, zástupci obcí
2.4.4 Zpracování záměru úpravy systému financování u vybraných agend přeneseného výkonu státní správy
2.4.5 Monitoring a vyhodnocování připravované legislativy z hlediska dopadů na výkon přenesené působnosti územních samosprávných celků a způsob vyčleňování dodatečných prostředků ze státního rozpočtu
2.4.6 Ověření nového způsobu financování přenesené působnosti prostřednictvím pilotu v rámci vybrané agendy
2.4.7 Vytvoření a schválení případných legislativních změn
2.4.8 Účinnost případné novelizované legislativy a nového způsobu financování přenesené působnosti vybraných agend v praxi
2.5. Snížení rizika platební neschopnosti územní samosprávy
2.5.1 Případná příprava věcného záměru zákona
2.5.2 Případné provedení legislativních změn
2.5.3 Obec - řádný hospodář
2.5.4 Spuštění sanačního procesu obcí a vyhodnocení jeho přínosů a dopadů
2.5.4 Příprava vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv
2.5.5 Realizace vzdělávacích aktivit v oblasti finančního řízení pro představitele územních samospráv